Ga naar inhoud

Voor de borstspier of dual plane? Help!


Aanbevolen berichten

Ik zie zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer...Ik heb een uitgezakte kleine C cup (uitgezakt dankzij de kids :141: ) en wil eigenlijk min of meer m'n oude :1boobs: terug, liefst nog iets groter. De vorm van m'n borsten heb ik altijd heel mooi gevonden, en ze zijn nog steeds niet lelijk, maar wel iets teveel huid en te weinig opvulling. Ik wil mooie volle natuurlijk ogende borsten, die best wel iets mogen hangen zeg maar en niet zonder bh eruit zien zoals in een push up. Hoop niet te vaag te zijn... :wacko:

Maar wat is in mijn geval beter, dual plane of op de borstspier?

Denk iig wel ronde protheses, omdat het volume nu al met name aan de onderkant zit en ik geen kleine borstjes heb.

Wie herkent zich min of meer in mijn verhaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi missthing,

Moeilijk hoor. Het is zo persoonlijk wat wel en niet kan bij een persoon.

Dankzij de kids had ik ook uitgezakte borsten en ik heb ze voor de spier gekregen.

Mijn foto's kun je zien in de gallerij.

Voor de spier is minder pijnlijk en een sneller herstel.

Maar goed hiervoor moet je nog wel voldoende weefsel hebben.

Ik zou een consult plannen en kijken wat er wordt geadviseerd.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jayro, thnx voor je reactie. Foto's zien er goed uit! Je 'oude' borsten zien er ongeveer het zelfde uit als de mijne, de mijne zijn misschien een fractie groter maar de vorm is aardig hetzelfde, dus ik heb goed referentiemateriaal zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Missthing rolleyes.gif

ik had net als jij ook een uitgezakte C-cup vanwege de borstvoeding na mn 2 kids.

Ik heb zelf dual plane genomen ,maar ben er zelf niet echt super tevreden over,door die plaatsing staan je borsten toch iets meer uit elkaar ,wat ik dus echt niet mooi vind persoonlijk.

Met een bh aan staan ze wel tegen elkaar aan ,dus met bh is t geen probleem ,maar wel iets waar je over moet nadenken.

Ook de pijn is wat erger dan voor de spier.je hebt een wat langer herstel dus.

voor de spier heeft 1 nadeel denk ik en dat is dat je wat eerder hang zult hebben dan dual plane.

Het is ene lastige keuze ,maar ligt verder ook erg aan je bouw en alles,je arts kan je er meer over vertellen,hij zal je precies kunnen vertellen wat bij jou t beste past.

Want misschien heb je wel helemaal geen keus erin.....

succes op je consult iig.

gr Vlinder smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missthing!

Ik heb denk ik dezelfde soort borsten, vroeger helemaal goed, nu een leeg theezakje na twee zwangerschappen. Ik wil weer vulling en dan mag het best aan klein maatje meer zijn. Ik heb vanmiddag een consult bij dr Plovier en ik hoop dat ze bij mij voor de spier geplaatst kunnnen worden ivm het herstel en de pijn. Dus ik zal het laten weten!

Jayro: ik vind je borsten echt prachtig! Een mooi voorbeeld van plaatsing voor de spier! Ik zou ervoor tekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esje: Spannend!! Laat me weten hoe het is verlopen.

@Jayro: Zit er inderdaad aan te denken ook naar dr de Meyere te gaan. Hoor veel positieve geluiden over hem en vind dat hij mooi werk levert. Betaal je gemiddeld nog steeds minder in Belgie dan in NL? Zou een leuke bijkomstigheid zijn.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missthing,

Ik had ook vrij grote borsten, door zwangerschap leeggelopen ballonen.

Ik wou ook wel gewoon protheses, maar helaas is dit bij mij alleen mogelijk met een borstlift. Dus hou er rekening mee dat je bij je vergroting ook een borstlift nodig bent. Ik krijg dual plane omdat ze bang is dat ze anders na verloop van tijd (veroudering etc) weer een beetje gaan hangen. Maarja de pc kan je het beste voorlichten!

Succes ermee!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missthing,

Ja het scheelt wel in Belgie maar ook niet overal.

Ik had eerst een consult in Nederland bij de Bergmankliniek en daar kost het 3950 en bij dr de meyere 3000.

Ik ben ook zeer tevreden over het resultaat. Je kan zeker een keer op consult gaan. Heb je al bij een kliniek een consultafspraak?

@ Esje dank je wel! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missthing,

Ja het scheelt wel in Belgie maar ook niet overal.

Ik had eerst een consult in Nederland bij de Bergmankliniek en daar kost het 3950 en bij dr de meyere 3000.

Ik ben ook zeer tevreden over het resultaat. Je kan zeker een keer op consult gaan. Heb je al bij een kliniek een consultafspraak?

@ Esje dank je wel! :136:

Jayro,

heb nog geen afspraak maar a dat wel doen. Hij draait helemaal geen spreekuren meer in NL na de 28e he?

Nou ja, dan maar een gezellig dagje Gent ervan maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik dacht altijd dat ik voor de spier wilde, maar toen ik op consult kwam, zei de arts dat dat na verloop van tijd toch wat meer gaat hangen en je dan het'tennisballen in een sok' effect kan gaan krijgen.

Dat leek me niet mooi en heb dus dual plane.

Mijn borsten voelen zacht en staan dicht bij elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.