Ga naar inhoud

Wissel... wel of niet doen?


Aanbevolen berichten

Hai allemaal, ik ben Deedee en dit is een nieuw account, ik ben hier een jaar geleden ook een tijd actief geweest als Geri2205 maar ik kon mijn membership niet meer vernieuwen omdat die van mij een tijd geleden was verlopen.

 

In ieder geval, ik heb bijna twee jaar geleden een borstvergroting ondergaan door Dr. Schellekens van de Cosmed Kliniek in Bosch en Duin en ik kreeg 240 CC Polytech Mesmo protheses, anatomisch. Ik vind mijn borsten nog steeds prachtig, ik ging van een 75A naar 70D en ik had een heel voorspoedig herstel. Maar.... het kriebelt om nog wat groter te gaan. Mijn ouders zouden me vast voor gek verklaren, maar ik ben er serieus over aan het nadenken. Naar misschien een 70E of een 70F.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee voor degenen die ook vroeg een wissel hebben gedaan? Werden jullie daar ook echt gelukkiger van? Of zal je nooit echt tevreden zijn? Ik vind het heel moeilijk omdat het toch weer een smak geld is en ik niet weet of ik daarna écht zal zeggen dat dit een perfecte grootte is. Ik twijfel hierover omdat ik voor mijn borstvergroting eigenlijk heb gezworen om nooit groter te gaan omdat dat niet bij mijn lijf past en omdat ik dat echt niet mooi vond. Euuuh... think again. Ik ben grotere borsten steeds mooier gaan vinden en denk dus serieus na over een prothesewissel. Ik ben 1.65 en weeg 55 kilo, ben niet tenger maar wel heel slank. De maat die ik nu heb is super voor mijn lichaam... maar groter vind ik serieus mooi.

Dus dames met ervaring: zijn jullie echt blijer dan na jullie eerste/vorige operatie? Of hebben jullie uiteindelijk zoiets van: de eerste/vorige keer was eigenlijk wel prima...

 

Ik hoor het heel graag!

Liefs, 

Deedee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah...antwoord van een 'oude' bvk-er.  Als je je borsten nu prachtig vindt, zijn ze dat misschien over 20 jaar nog. Als je ze nu nog groter wilt, kan het best zijn dat je over 20 jaar denkt...oei... leeftijd en zwaartekracht hebben me bij de neus genomen. Dan zou je misschien voor een bvk gaan en dat is een veel zwaardere operatie, met veel meer zichtbare littekens. 

Als de maat nu super is voor je lichaam.....  

Lastig hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Adriaantje said:

Ah...antwoord van een 'oude' bvk-er.  Als je je borsten nu prachtig vindt, zijn ze dat misschien over 20 jaar nog. Als je ze nu nog groter wilt, kan het best zijn dat je over 20 jaar denkt...oei... leeftijd en zwaartekracht hebben me bij de neus genomen. Dan zou je misschien voor een bvk gaan en dat is een veel zwaardere operatie, met veel meer zichtbare littekens. 

Als de maat nu super is voor je lichaam.....  

Lastig hoor.

Is ook zo, de maat past heel goed bij mijn lichaam maar mijn borsten zijn helemaal niet groot, het oogt als een B en ik heb het idee dat ik met deze implantaten niet het maximale van mijn lichaam gevraagd.

Dat maakt het moeilijk, als ik groter ga zullen ze misschien wat minder natuurlijk ogen maar ik vind het wel heel mooi.

Ik blijf nog even nadenken...

 

Heb je zelf eerst een bv gehad of alleen een bvk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deedee1999klinkt niet raar hoor. 
Heel veel vrouwen hebben toch wel “ spijt” dat ze niet groter zijn gegaan. Dit lees ik vaak hier .

Ook dat bij het passen , de borsten groter leken dan na de operatie . De pasprothese zitten dan in een BH dus automatisch lijken ze groter .
of de arts de maat mooier vind bij degene enz.

 

ikzelf zou bij mijzelf  niet groter gaan als ik moet wisselen  . ik ben stuk kleiner en ook slank. En ik heb soms het idee dat ze iets te groot zijn. 
Ik heb vroeger altijd grote borsten gehad maar nep borsten ogen toch anders groot denk ik..

 

Dus Mocht ik ooit een wissel doen zou ik wss hetzelfde doen of misschien kleiner . Weet niet eens of dat zou kunnen , ik denk dat er dan teveel huid zou zijn. 
 

Succes met je keuze. Maar mocht je de wissel willen doen , neem een foto mee van borsten die je mooi vind. Ik vermoed door alleen een maat te benoemen toch niet helemaal duidelijk is. 
 

gr. Linda

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan Inderdaad, ik kreeg in eerste instantie 210 cc geadviseerd en als achterliggende optie 240 cc. Gelukkig heb ik 240 gedaan en ik vind ze ook echt niet te klein maar groter vind ik gewoon mooi, het is bij mij in ieder geval een feit dat je altijd meer wilt als je er eenmaal aan begint. Die van jou zijn ook prachtig trouwens! Van welke maat kwam je en wat heb je nu?

 

Ik weet idd dat een cupmaat niks zegt dus ik ben al aan het kijken welke grootte ik mooi vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.