Ga naar inhoud

Spannend maar aan toe


DoubleDG

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik denk dat ik al 20 jaar geleden bezig ben geweest met een borstvergroting. Toen een open dag meegemaakt bij Velthuis Kliniek waar ik flauw viel... Nooit meer terug gegaan, maar sinds die tijd heeft het toch altijd gekriebeld. 

 

Ik zou graag borsten willen die passen bij mijn figuur. Ik ben bijna 40 jaar, 75 kg en 1.80. Heb een beperkte 80B cup met push up. Zonder vulling is een no go bij mij. En ik wil dat erover na moeten denken niet meer. 

 

Ik wil de knoop gaan doorhakken en op consult gaan. Maar ik vind het echt spannend. Ik wil niet zo een overduidelijke vergroting hebben, moet natuurlijk zijn. 

 

Lees goede verhalen over dr. Van Selms. Mijn mams heeft hele goede ervaring met dr. Winter. Beide Jan Van Goyen kliniek. 

 

Wie kan mij een beetje op weg helpen in deze wereld, voorbeelden of adviezen heel erg welkom. 

 

Groetjes Double D (zeker niet m'n cupmaat haha) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Wat ontzettend leuk voor je dat je de knoop hebt doorgehakt om het te gaan doen. Voor mij voelde het heel bevrijdend. 

 

Ik heb op 18 januari mijn borstvergroting gehad bij dr. Braam bij Park Kliniek/medisch centrum. Ik heb Motiva Round 380cc implantaten aan beide kanten.

 

Mijn tips voor nu: ga vooral op zoek naar voorbeelden voor je arts (en jezelf) met wat je heel graag zou willen en wat absoluut niet. 

Laat je verder ook niet te veel meeslepen door verhalen van complicaties maar zorg wel dat je op de hoogte bent van de risico's zodat je met een (enigzins) gerust hart de operatiekamer in gaat :).

 

Nogmaals: heel leuk voor je dat je de beslissing hebt gemaakt. Geniet ervan :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Arlandria zei:

Hoi!

Wat ontzettend leuk voor je dat je de knoop hebt doorgehakt om het te gaan doen. Voor mij voelde het heel bevrijdend. 

 

Ik heb op 18 januari mijn borstvergroting gehad bij dr. Braam bij Park Kliniek/medisch centrum. Ik heb Motiva Round 380cc implantaten aan beide kanten.

 

Mijn tips voor nu: ga vooral op zoek naar voorbeelden voor je arts (en jezelf) met wat je heel graag zou willen en wat absoluut niet. 

Laat je verder ook niet te veel meeslepen door verhalen van complicaties maar zorg wel dat je op de hoogte bent van de risico's zodat je met een (enigzins) gerust hart de operatiekamer in gaat :).

 

Nogmaals: heel leuk voor je dat je de beslissing hebt gemaakt. Geniet ervan :D

Thnx voor je reactie. Ja ik heb al wat voorbeelden opgeslagen die ik zelf mooi vind. Dus daar ga ik zeker mee naar een aantal consults. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.