Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben zo erg aan het twijfelen!! 
kan jullie hulp goed gebruiken. 
ik heb een lege D.. 

wil graaf 400cc maar twijfel enorm tussen dual plane en voor de spier. 
wil totaal hee. Grote gangbaarste maar juist een mooie ronde borst.. 

wat zouden jullie doen? 
wat zijn de voor - en nadelen van dual plane en voor de spier? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, dat is echt helemaal aan jou wat je mooi vind en wat kan. Niet iedereen kan voor de spier omdat je voldoende huidweefsel/vet moet hebben.  Heeft trouwens niets te maken of je slank bent of niet, ligt aan de rekbaarheid van je huid. Wil je een anatomische of ronde prothese? 
Ik ben 1.78 en 66 kg, bij mij konden ze voor de spier. Ik heb mentor rond extra moderate plus 370 cc. Ik had al een brede borst van mezelf. Maar een hele lege c70. Heb nu  brede, grote, volle en ronde borsten gekregen en dat wilde ik ook. 
 

Doe je veel in intensief aan sport? Krachtsport?

Ik wilde ze ook heel graag voor de spier laten plaatsen vanwege het crossfit wat ik doe.

Nu hebben ze niet aan de ontwikkelde borstspier hoeven rommelen/snijden. En bewegen ze mooier en natuurlijker mee met sporten. Met dual plane drukt die spier erop en kan het zijn dat je ze “ziet” bewegen tijdens sporten, vanwege die druk op de borstspier.

 

Het ligt er echt maar allemaal net aan wat je mooi vind en wat je graag wilt. Goed inlezen en borsten bekijken.

 

Als je wilt voeg ik je toe in mijn album dan kan je zien hoe ze bij mij zijn. Ik ben nu 5 weken po, dus gaan nog verder veranderen, maar alvast beetje een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.