Ga naar inhoud

Wat is er mis met mijn protheses ?


ano1

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal ! 
 

5 jaar geleden heel veel actief geweest hier en ontzettend veel info gewonnen over een borstvergroting wat er toen toe heeft gemaakt dat mijn wens in vervulling ging en ik een mooie borst vergroting heb gehad.

 

helaas slaan nu de twijfels enorm toe , ze zijn al enige tijd anders dan het was en ik kom er zelf niet meer uit wat er nu precies aan de hand is .

 

ze kijken gezakt , zitten te laag en als ik mijn spier aan span zijn ze misvormd. 
ze zijn dual plane geplaats. 
 

deze hindernissen waren de eerste twee jaar nog niet zichtbaar , wel een kleine deuk in een borst maar dat heb ik genegeerd want het stoorde mij niet .

 

Mijn eerste vergroting vond plaats bij Bergmankliniek , operatie door Eddy verschuur.

 

omdat ik de Bergman kliniek weg prijzig vind ben ik gaan informeren bij Diane gabriels, ik kreeg dokter Hupkens toegewezen voor mijn consult en ik had ook zijn 06 nummer om alvast info in te winnen.

 

Hij vroeg om foto’s van hoe het er nu uit zag en hij gaf aan dat de prothesen te laag en te smal zijn geplaats . 
echter waren ze de eerste 2 jaar prima , zaten hoog en beide gelijke hoogte . 
nu zijn ze gezakt en tepels hangen niet meer gelijk etc .

 

Ik schrok hier erg van want ja wat moet je nu geloven en wat moet ik hier mee ? Omdat dr hupkens best wel bot was op de app en ik me er niet fijn bij voelde heb ik toch een consult gepland bij Bergman kliniek . 
 

ik baal enorm .. ik heb ze pas 5 jaar en zie een nieuwe operatie zo niet zitten maar met borsten leven zoals ze nu zijn kan ik ook niet . 
Ook vroeg ik mij af of ik misschien nog iets kan met de verzekering ? Ik zit er niet op te wachten om nogmaals bijna 5 duizend euro neer te leggen ..

ik ben ook erg benieuwd wat het probleem nu precies is , zijn ze inderdaad te laag geplaatst en te smal ? Of Heb ik misschien wel kapsel vorming ? 
 

wie weet zijn er ervaren vrouwen die een idee hebben van wat er mis is . 
 

de eerste foto is na mijn operatie , en de tweede foto is hoe het nu is . 
 

mijn consult staat gepland bij dr : T.G Guitton , ik kan niet veel over hem vinden op internet .. mensen met ervaring bij deze arts ? 
 

Bedankt alvast voor het mee denken ! 
 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ano1 ben je misschien aangekomen of juist afgevallen, waardoor het lijkt alsof ze laag hangen.
Of heeft de zwaarte kracht zijn werk gedaan door bijv veel zonder bh te lopen , want dat lees ik hier veel. 

Ik zou ook echt wel balen als ze zo veranderd zijn .

het is pas 5 jaar geleden . Iedereen hoopt op minimaal 10 jaar er van te genieten . En het is ook een hoop geld!

 
mag ik vragen hoeveel CC er toen geplaatst was en wat was je voor situatie ? En welke prothese heb je ?
Ik heb ze ook dual plane en wat jij omschrijft is mijn grootste angst . Heb je fotos van voor en nu ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je berichtje !

 

ik ben met de foto’s heel erg aan het puzzelen , dit wil me nog niet lukken ... 

ik ben na de operatie na 3 jaar zwanger geworden.

echter gaf me chirurg 5 jaar geleden aan dat zwanger worden prima kon zolang het maar niet binnen het 1e jaar na plaatsen van de protheses was. 
maar de afwijkingen zag ik ook al iets voor ik zwanger werd maar heb het genegeerd in de hoop dat het zelf nog bij zou trekken. 
 

Mijn voor situatie was een normale cup B , 75 B had ik . 
En ik heb 375 cc per borst laten plaatsen rond dual plane high profile . 
merk natrelle.


en precies , dat ik misschien na 10 jaar nog opnieuw zou moeten .. ook balen maar oké , maar na 5 jaar .. mijn moed zakt behoorlijk in . 
De angst in een chirurg en in mijn eigen lichaam is wel een beetje verdwenen , en nu maar hopen op eerlijkheid en goed advies .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2020 om 13:26, ano1 zei:

Lieve allemaal ! 
 

5 jaar geleden heel veel actief geweest hier en ontzettend veel info gewonnen over een borstvergroting wat er toen toe heeft gemaakt dat mijn wens in vervulling ging en ik een mooie borst vergroting heb gehad.

 

helaas slaan nu de twijfels enorm toe , ze zijn al enige tijd anders dan het was en ik kom er zelf niet meer uit wat er nu precies aan de hand is .

 

ze kijken gezakt , zitten te laag en als ik mijn spier aan span zijn ze misvormd. 
ze zijn dual plane geplaats. 
 

deze hindernissen waren de eerste twee jaar nog niet zichtbaar , wel een kleine deuk in een borst maar dat heb ik genegeerd want het stoorde mij niet .

 

Mijn eerste vergroting vond plaats bij Bergmankliniek , operatie door Eddy verschuur.

 

omdat ik de Bergman kliniek weg prijzig vind ben ik gaan informeren bij Diane gabriels, ik kreeg dokter Hupkens toegewezen voor mijn consult en ik had ook zijn 06 nummer om alvast info in te winnen.

 

Hij vroeg om foto’s van hoe het er nu uit zag en hij gaf aan dat de prothesen te laag en te smal zijn geplaats . 
echter waren ze de eerste 2 jaar prima , zaten hoog en beide gelijke hoogte . 
nu zijn ze gezakt en tepels hangen niet meer gelijk etc .

 

Ik schrok hier erg van want ja wat moet je nu geloven en wat moet ik hier mee ? Omdat dr hupkens best wel bot was op de app en ik me er niet fijn bij voelde heb ik toch een consult gepland bij Bergman kliniek . 
 

ik baal enorm .. ik heb ze pas 5 jaar en zie een nieuwe operatie zo niet zitten maar met borsten leven zoals ze nu zijn kan ik ook niet . 
Ook vroeg ik mij af of ik misschien nog iets kan met de verzekering ? Ik zit er niet op te wachten om nogmaals bijna 5 duizend euro neer te leggen ..

ik ben ook erg benieuwd wat het probleem nu precies is , zijn ze inderdaad te laag geplaatst en te smal ? Of Heb ik misschien wel kapsel vorming ? 
 

wie weet zijn er ervaren vrouwen die een idee hebben van wat er mis is . 
 

de eerste foto is na mijn operatie , en de tweede foto is hoe het nu is . 
 

mijn consult staat gepland bij dr : T.G Guitton , ik kan niet veel over hem vinden op internet .. mensen met ervaring bij deze arts ? 
 

Bedankt alvast voor het mee denken ! 
 

 

 

 

 

Hoi Ano

 

Ik heb even naar je foto’s gekeken en snap de reactie van Hupkens. Hij plaatst normaal gesproken ook breder. 
Je borst links op de foto heeft ‘bottoming out’. Dat wil zeggen dat je borstplooi verzakt is. Dit kan komen door je huid, dat deze het gewicht van het implantaat niet goed heeft kunnen dragen. Dit kan wel hersteld worden, als je voor de rest tevreden bent met je andere borst. 
 

Heb je nog foto’s van hoe het verloop geweest is? Misschien handig om mee te nemen naar je consult. Misschien kan Bergman iets aan de kosten doen, en wie weet is het genoeg om

je borstplooi te laten herstellen. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi Ano

 

Ik heb even naar je foto’s gekeken en snap de reactie van Hupkens. Hij plaatst normaal gesproken ook breder. 
Je borst links op de foto heeft ‘bottoming out’. Dat wil zeggen dat je borstplooi verzakt is. Dit kan komen door je huid, dat deze het gewicht van het implantaat niet goed heeft kunnen dragen. Dit kan wel hersteld worden, als je voor de rest tevreden bent met je andere borst. 
 

Heb je nog foto’s van hoe het verloop geweest is? Misschien handig om mee te nemen naar je consult. Misschien kan Bergman iets aan de kosten doen, en wie weet is het genoeg om

je borstplooi te laten herstellen. 
 

xx BB


bedankt voor je berichtje ! 
 

mmm zo idee had ik ook al wel een beetje , maar het is slecht te zien op de foto maar mijn rechter borst heeft aan de decolleté kant ook een rand , lastig uit te leggen maar je ziet volgens mij een stuk rand van prothese lopen en daarnaast mijn eigen borst .. 

dus nee ik ben met beide borsten niet meer tevreden ook omdat ze beiden ineens erg laag zitten. 
 

ik vind ze achteraf ook te groot voor mijn lichaam en is het ook mogelijk om kleinere terug te plaatsen ? Of heb je dan last van overtollig huid ? 
 

Ik snap dat hupkens breder zou plaatsen want ik zelf vind ze ook vrij ver uit elkaar staan . 
 

ik ben best wel nerveus voor mijn consult .. wat kan ik verwachten en wat kunnen ze er nog aan doen , ook kwa kosten .. ik zie het zo niet zitten om nogmaals bijna 5 duizend euro neer te moeten leggen :( 

 

baal met de dag meer .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ano1 zei:


bedankt voor je berichtje ! 
 

mmm zo idee had ik ook al wel een beetje , maar het is slecht te zien op de foto maar mijn rechter borst heeft aan de decolleté kant ook een rand , lastig uit te leggen maar je ziet volgens mij een stuk rand van prothese lopen en daarnaast mijn eigen borst .. 

dus nee ik ben met beide borsten niet meer tevreden ook omdat ze beiden ineens erg laag zitten. 
 

ik vind ze achteraf ook te groot voor mijn lichaam en is het ook mogelijk om kleinere terug te plaatsen ? Of heb je dan last van overtollig huid ? 
 

Ik snap dat hupkens breder zou plaatsen want ik zelf vind ze ook vrij ver uit elkaar staan . 
 

ik ben best wel nerveus voor mijn consult .. wat kan ik verwachten en wat kunnen ze er nog aan doen , ook kwa kosten .. ik zie het zo niet zitten om nogmaals bijna 5 duizend euro neer te moeten leggen :( 

 

baal met de dag meer .. 

ik zou eerst het consult eens afwachten.... even kijken wat deze pc te zeggen heeft. Is het niet naar tevredenheid, zijn er wel andere pc’s die iets voor je kunnen betekenen. 
Ik kan helaas niet alle topics volgen, dus zou ik hier niet meer reageren en je wilt me iets vragen, dan stuur me een pb!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.