Ga naar inhoud

Lolita001 : 23 februari 2011 : Dr Cambier


Aanbevolen berichten

Ey allemaal,

Heb juist een bv laten doen bij Dr CAMBIER en ben nu 3 dagen thuis vant ziekenhuis en

alles verloopt redelijk vlotjes. Heb namelijk wel 1 probleem heb deze nacht het verband

dat ze aangebracht hebbe in het ziekenhuis eraf moeten doen wegens serieus veel uitslag ervan,

nu weet ik niet of dit eigenlijk een goed idee was aangezien het er nog 2 dagen aan moest blijven.

Kunnen jullie mij verder helpen? En heb dan maar sportbh aangetrokken maar borsten hebben nu echt

rare vorm is dit normaal?

Groetjes Lolita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je hoe je protheses zijn geplaatst ? Op/onder de spier of dual plane ? Bij dat laatste heb je nml de 'raarste' vorm de eerste weken .

Zelfs moest ik geen band aandoen maar wel meteen een sportbh , 24u/dag , gedurende 6 weken . Tijdens deze periode moeten je protheses nog indalen en inkapselen . De zwelling en het vocht moet ook wegtrekken .

Zoals het er nu uitziet gaat het niet blijven hoor .

Vanaf week 3 zag ik duidelijk een grote verandering .

Zal je even mijn ww voor mijn foto's doorsturen (niet schrikken :rolleyes: het zag er niet 'mooi' uit de eerste weken)dan ben je alvast gerustgesteld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lolita,

Welkom! :D

Ze zal ze onder de spier hebben en waterprothesen vermoed ik, zo werkt dr. Cambier namelijk. Maar denk niet dat het kwaad kan, als je nu maar een sportbh draagt, en de vorm zal zeker nog bijtrekken, maak je maar geen zorgen. Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.