Ga naar inhoud

Even voorstellen: Acura medisch centrum, Dr. van Zele


Femme_

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Na jaren eindelijk de knoop doorgehakt en wil ik ook gaan voor een BV. Ik ben 37 jaar en heb 2 kindjes van 10 en 6 jaar. Ik was altijd al ontevreden over mijn borsten (ik vind ze te klein) en na 2 zwangerschappen en borstvoeding zijn mijn borsten er niet mooier op geworden. Ik wil een consult plannen bij Acura medisch centrum bij dr. van Zele. Deze was eerst werkzaam bij de Welness kliniek in België. Heeft iemand ervaring met deze kliniek of dr.? Ik ben 1.55 en smal gebouwd. Zijn hier ook soortgelijke dames en wat hebben jullie laten plaatsen? Ik wil niet te groot, maar ook zeker niet achteraf spijt hebben dat het te klein is. Ik heb nu een b cup. 

 

Ik heb hier al veel info gelezen en tips waar ik zeker wat aan heb! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Femme_
Welkom hier op de forum😊 wat leuk dat je een BV wilt doen!

Ik ben door een andere arts en kliniek geopereerd. 
maar Ik zie dat we dezelfde lengte hebben en ik ben ook smal gebouwd .
Ik heb de motiva ergonomix demi 475 Cc /425 Cc laten plaatsen . Wilde toch wel natuurlijke uitziende borsten. Ik ben super blij , voelen heel  zacht aan. 
 

Een tip die ik je kan meegeven is een foto meenemen!! Neem een foto mee van borsten die je mooi vind en hoop te bereiken . Zo weet je zeker dat de arts weet wat jij verwacht en hoeveel Cc daarvoor nodig is . Succes straks met de consult 


gr. Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.