Ga naar inhoud

Jajo : 22 oktober 2020 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, na 2.5 zwangerschap, waarbij mijn borsten van 70c naar 75F gingen is er nog maar weinig over van alles. Een slappe 70b. Nu wilde ik altijd al iets grotere borsten, maar nu ze ook nog een slapper en kleiner zijn heb ik besloten de stap te nemen. Nu ben ik alleen zo besluiteloos. Ik ga naar Bergman en mijn OK datum is 22/10. Nu heb ik gepast en en vond ik 240 cc al enorm ogen. Echter nu ik de foto’s terug kijk vind ik het klein. De pc had het over 1 cupmaat groter hiermee. Nu denk ik toch aan 300 cc, maar wordt dat dan niet al groot bij mij.. wil wel dat het enigszins natuurlijk blijft. 
- Hoe zijn jullie tot het besluit over aantal cc gekomen?

- Hoe is dat uitgepakt?

- Zijn ze groter of kleiner dan tijdens het passen?

- Lijken ze op de 3D scan?

 

ik ben zelf 174 en weeg 62 kilo. De protheses worden dual plane geplaatst omdat ik boven aan bijna geen weefsel heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jajo

Welkom op de forum 🥳 wat spannend dat je bv gaat doen . Herkenbaar de onzekerheden . 

Om op je vragen een antwoord te geven. 
- ik had geen idee hoeveel CC Echt  bij mij past of mogelijk is. 

Ik ben thuis gaan zoeken naar fotos van borsten die ik mooi vind en graag zou willen bereiken. 

en op basis van die fotos heeft de arts het aantal CC bepaald . Zo weet je zeker dat de arts begrijpt wat je hoopt te bereiken . 

- Ik heb geen protheses gepast of 3 D gehad.

 Ze lagen gewoon op tafel om te voelen 😂 maar mijn keus was al gelijk voor Motiva Ergonomix demi.  

Veel dames hier hebben wel gepast en ze vinden het kleiner uitgevallen dan toen ze het gingen passen(wat logisch is want het zit nu in je lichaam onder een spier )
 

Ik ben 1.55 en weeg 51 kilo. Vrij klein dus , lichte hang en 2 verschillende maat borsten . 

Ik heb dus ook 2 verschillende maten prothesen

475CC en 425CC dual plane. 
nu 7 maanden later , ben nog steeds super blij😊

 

veel succes met je keuze straks. 
 


Gr. Linda 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Lovelygirl007 zei:

@Jajo welkom!

 

ik had dezelfde cupmaat als jij en ben ook even lang en weeg nagenoeg hetzelfde 😉 als je wilt kun je in mijn album spieken ik ben afgelopen dinsdag geopereerd bij de Bergman. 

Oh wat toevallig! Ga gelijk kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum 

 

Ik heb momenteel nog a maar word vrijdag geopereerd en krijg motiva 500 cc  ben heel benieuwd en beginnen nu toch wel meer zenuwen te komen maar de aantal cc heeft te maken met je borstbreedte en dus bij iedereen verschillend 🙂 je kan zelf foto's meenemen wat je mooi vind en je wensen door geven dan kan de arts je helpen

 

Succes met je keuze en veel kletsplezier hier

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22/10 is het zo ver! Na 2.5 zwangerschap en wat afvallen is er weinig over. Met een lege 70b tijd voor nieuwe borsten. Ik twijfelde tussen 250-300 CC maar het wordt denk ik 300 CC. De 16e heb ik nog een pas-afspraak. Mentorprotheses, geen idee welke, zijn daar nog belangrijke verschillen in? Dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Jajo!

 

Keuzestress 🤣 gelukkig heb ik dat achter de rug 😉 zit nu in de fase geduld hebben...

 

Ik heb zelf motiva protheses dus die jij waarschijnlijk krijgt heb ik geen ervaring mee maar er zitten hier genoeg meiden die ze wel hebben.

 

Ik heb tegen mijn PC gezegt dat ik het graag gevuld wou hebben en dat mijn natuurlijke hang moest blijven, ook ik had een verschil in mn voorsituatie en dat was ook een punt van aandacht. Mijn PC heefr me 650 en 590 aangeraden bij mijn wensen en daar ben ik ook voor gegaan.

 

Ik heb wel gepast, zag er oke uit maar hoor vaak dat het passen toch anders is dan real life en dus heb ik me er niet teveel aan vastgehouden.

 

Ik had zelf een 3D gemaakt en hieronder op de foto zie je 2 weken PO en de 3D foto die ik met de simulator had gemaakt met het aantal CC dat ik heb gekregen.

 

Liefs...

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.