Ga naar inhoud

Onderooglidcorrectie en BVK samen?


Adriaantje

Aanbevolen berichten

Zijn er hier ook leden die een onderooglidcorrectie hebben laten doen samen met een BVK of BV?

Volgens mij moet je voor je bovenooglid zitten, maar kun je bij een onderooglidcorrectie plat liggen.

Als je toch buiten westen bent, is zo'n combinatie dan oké?

Een aantal dingen die je niet mag doen, tillen, bukken e.d. gelden voor beide ingrepen, dus dat zou dan in één keer achter de rug zijn.

Zou de pc daar dan te lang mee bezig zijn vraag ik me af. Moet wel allebei netjes gebeuren natuurlijk.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adriaantje zei:

Zijn er hier ook leden die een onderooglidcorrectie hebben laten doen samen met een BVK of BV?

Volgens mij moet je voor je bovenooglid zitten, maar kun je bij een onderooglidcorrectie plat liggen.

Als je toch buiten westen bent, is zo'n combinatie dan oké?

Een aantal dingen die je niet mag doen, tillen, bukken e.d. gelden voor beide ingrepen, dus dat zou dan in één keer achter de rug zijn.

Zou de pc daar dan te lang mee bezig zijn vraag ik me af. Moet wel allebei netjes gebeuren natuurlijk.😁

 

Welkom hier op het forum 

Ik kan je helaas geen antwoord geven maar mss kan je het aan de chirurg vragen waar je naartoe gaat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.