Ga naar inhoud

HELP! Verlagen borstplooi?


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

 

Misschien hebben jullie mijn "voorstellen + consulten" topic gezien en dan weten jullie dat ik heel uitgebreid op consulten aan het gaan ben om "mijn" PC te vinden. Twijfel op dit moment vooral tussen dr. van Selms (Jan van Goyen kliniek) en dr. Verdonck (Belgian Beauty Clinic). 

 

Advies van Selms was om mijn borstplooi een cm te verlagen (ik heb erg weinig vulling onderin) en een maximaal 315CC (11cm) te plaatsen. Bij een andere kliniek kreeg ik ook het advies 'borstplooi verlagen' dus ik heb naar de BBC gemaild om te vragen of Verdonck dit ook zou doen. Nu krijg ik als antwoord "het is niet mogelijk om de anatomie van de borst te veranderen, de borstplooi verlagen gaat dus helaas niet". Ik ben nu een beetje in de war! Was weliswaar niet dr. Verdonck zelf die reageerde, maar toch... wat moet ik hiermee? 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @denishaawh

 

Ik snap dat dit verwarring en zelfs alleen maar meer vragen voor je oproept, ik denk dat een PC altijd adviseert naar jou wensen, de mogelijkheden bij een persoon en zijn eigen kunnen / visie.

Zo heb je PC'S die heel goed zijn met grote borsten en PC'S die juist goed aangeschreven staan wat betreft tubilaire borsten, en nog andere voorbeelden natuurlijk. Ik heb ook meerdere PCs gezien en wat nu bij me gedaan in werd als onmogelijk beoordeeld door een andere PC.

 

Ik denk dat het belangrijk is om jou ideale boezem in afbeeldingen te gaan opzoeken en kijken welke PC vind dat hij of zei dit voor jou kan maken, waarschijnlijk kan geen PC je precies het zelfde garanderen als je afbeelding maar dan weet je waar zijn kunnen wel ligt en wat het dichtste staat bij jou wensen 🙂

 

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iloontje148 hey en bedankt voor je reactie! Het rare is dus dat ik precies dezelfde foto's aan beide chirurgen heb laten zien, ze beide concludeerden dat ik weinig bolling onderin heb en ze ook beide 315CC als maximale aangaven. Van Selms klonk hier zekerder van, terwijl Verdonck me vertelde dat hij het pas zeker kon weten tijdens de operatie zelf te kijken of het past. 

 

Maar Selms zou dan weer mijn borstplooi verlagen met 1 cm en Verdonck blijkbaar niet. Wat wordt dan het verschil qua resultaat? Dat mijn borsten lager vallen? Dat er meer CC in "past" als mijn borstplooi lager is? Vind het ook weer zo brutaal om naar een PC te gaan "ja maar de andere PC zei dit, waarom is uw advies anders?" 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, denishaawh zei:

@iloontje148 hey en bedankt voor je reactie! Het rare is dus dat ik precies dezelfde foto's aan beide chirurgen heb laten zien, ze beide concludeerden dat ik weinig bolling onderin heb en ze ook beide 315CC als maximale aangaven. Van Selms klonk hier zekerder van, terwijl Verdonck me vertelde dat hij het pas zeker kon weten tijdens de operatie zelf te kijken of het past. 

 

Maar Selms zou dan weer mijn borstplooi verlagen met 1 cm en Verdonck blijkbaar niet. Wat wordt dan het verschil qua resultaat? Dat mijn borsten lager vallen? Dat er meer CC in "past" als mijn borstplooi lager is? Vind het ook weer zo brutaal om naar een PC te gaan "ja maar de andere PC zei dit, waarom is uw advies anders?" 🤪

Dat verdonck twijfeld of het past zal dan alles te maken hebben met het niet verlagen van de borstplooi, mijn inziens als je verlaagd is er meer ruimte (kan het mis hebben hoor). Je mag toch gewoon aangeven dat je meerdere PCs hebt bezocht en dat je graag duidelijkere uitleg wil waarom een borstplooi wel of niet verlaagd zou moeten/kunnen worden. De klant is koning 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, bij mij is ivm tubulaire voorsituatie ook mijn borstplooi met 1 cm verlaagd. Ik had een te korte onderpool. Door het verlagen en de druk die de prothese geeft wordt dan een mooie ronde onderpool gemaakt en in mijn geval kwam dus de tepel ook beter op de borst te staan. Mijn hele vorm is veel mooier geworden. Ik zal je toegang geven tot mi)n album

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.