Ga naar inhoud

masc87 : 7 maart 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

He dames,

Zo het heeft even geduurd maar ik ben ook eindelijk weer eens op internet na de operatie maandag!

Zit op een ipad dus typen gaat niet zo handig en het zal niet zo een lang berichtje worden haha.

Maandag waren we er al om 9:15 aangekomen in bochelt en na 15 min mochten we naar de "mooiere" wachtruimte.

Vervolgens werd er gevraagd of mn vriend wat te drinken wilde en namen we plaats op een lekkere bank..

Echter om 11 uur was er nog steeds niemand iets komen vertellen en ik moest half 10 aanwezig zijn dus dat was een beetje vreemd..

Iets later kwam er een meisje die naar mij vroeg en ik mocht op weg naar een klein kamertje met 2 deuren waar ik voorbereid zou worden op de operatie. Ik trok mijn shirt uit en dr van onselen kwam binnen om een tekening te maken en ik vroeg nog even naar de plaatsing voor de spier omdat ik dat met dr kruppa had afgesproken.. Vertelt ie me vervolgens doodleuk dat hij zou kijken of het zou passen en anders zou het dual plane geplaatst worden. Ik was nogal verbaasd en zenuwachtig genoeg want ik had me op iets anders voorbereid natuurlijk en raakte een beetje in paniek.. Ik vertelde dat ik het benauwd kreeg en hij keek me aan van stel je niet aan raar mens en weg was hij.. Jezus wat had ik een twijfels op dat moment dr kruppa was heel aardig tijdens het consult en nu voelde ik me een stuk vlees waar hij wel zelf even zou bepalen wat ie met me zou doen tijdens de operatie. Mn vriend stelde me een beetje gerust maar ik vind het heel eng om onder het mes te gaan door eerdere nare ervaringen en ik kreeg een paniekaanval en viel haast flauw! Gelukkig kwam toen de anesthesist binnen en die was echt ontzettend lief en heeft me wat glucose gegeven en toen ging het wel weer en mocht ik wat later naar de operatiekamer toe. Daar werd alles op mijn lichaam geplaatst en even later werd ik onder narcose gebracht.

Toen ik wakker werd was ik natuurlijk suf maar mocht al snel naar de kamer waar mn vriend ook heen kwam. En toen ik eenmaal daar lag kreeg ik me toch een pijn! Ik zweette als een malloot en de anesthesist kwam maar even kijken en heeft me 2 pilletjes gegeven en toen ging het na een half uurtje al beter. Ik bleef maar mn ogen sluiten en heel dd tjd kwamen ze langs "ogen openhouden" wat frustrerend was dat op dat moment. Na daar een lange tijd geweest te zijn mocht ik om 5 uur ongeveer weg en toen de dokter langs was geweest heb ik nog leuk gehoord dat het tussen de spier is geplaatst pfff. Ik heb ook die heerlijke knellende band tussen mn oksels ik weet niet of iedereen dat om krijgt?

Toen we bij de auto aangekomen waren hadden we een rit van 2 uur voor de boeg maar daar weet ik nog vrij weinig van eigenlijk. Savonds rhuis ging alles goed, het deed natuurlijk pijn maar als mn vriend me gewoon overeind duwt enzo gaat alles prima. Die nacht slecht geslapen maar dat is niet zo gek. De volgende dag kwam een vriendin op me passen hartstikke gezellig en rond 5 uur werd ik me toch misselijk! Heel de nacht en volgende ochtend overgegeven tot half 10 en uiteindelijk stopte het toen maar ben dr wel behoorlijk uitgeput van geweest. Sindsdien gaat het een stuk beter heb wel pijn en kan niet veel maar ik ben gewoon vrolijk en geniet wel van de rust!

Gistereravond heeft mn vriend me voor het eerst een beetje gedouched en dat was heerlijk. Kan helaas niet bij mn haar maar dat zit maar in een vlecht want het is best lang. Mn boobies zijn nog helemaal opgezwollen en best groot! Ze zien er nu al best mooi uit bloot maar dat zal alleen nkg maar mooier worden. Ik durfde gisteren niet zo goed de bh uit te doen en die band af maar het viel gelukkig wel mee ik ben niet blauw alleen alles is dik. Mn buik en zij zijn ook helemaal opgezwollen en dik haha dus ik lijk nu owok best mollig. Vriendlief vind het ook al mooi staan en ben zelf al aardig tevredeen. Alleen die band en alles zit erg strak en dat vind ik nog niet zo erg maar het is echt onmogelijk te verbergen het zit zo hoog.. Heb helemaal geen truitjes die tot mn nek zitten ofzo dus moet nog even kijken hoe ik dat ga verstoppen. Waarschijnlijk veel sjaaltjes omdoen. Oja en het laatste: mn bh nu is maat 90 D in die sportbh woehoe! Alleen snap ik die 90 niet zo want ik draag normaal 80, soms zelfs 75..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid wat een mooi verhaal ja!

heel herkenbaar! alleen was v onselen bij mij wel aardig en zei hij steeds dit is je vrolijke dag he!! hahah en ja die band heb ik ook om...verrot he! heb m helemaal in mn oksel staan! zeer! en bij mij is t opgezwollen nu gelukkig weer een beetje weg! dat is echt nix! dan voel je je al beroerd en ben je ook nog ineens dikker hahah gelukkig trekt dat gewoon weer weg!

heb je al foto's gemaakt? ben wel benieuwd! ;)

heb je trouwens niet meer gezien...ik mocht rond 11 uur naar huis! dus was nmooi op tijd :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Het is bij jou al even geleden en dat maakt dat het voor mij intressant was om te lezen. In jouw verhaal zit veel herkenning voor mij.

Ik heb je foto's bekeken, vind ze er heel mooi uitzien. Zou ze ook wel zo willen, maar dat worden ze waarschijnlijk niet want ik heb 100cc minder. Ik durf ook niet veel groter.

Je schrijft halverwege dat je misschien toch liever ronde wilde, heb je daar toen nog over gebeld? En wat is het uiteindelijk geworden. Ik ben namelijk ook bang dat met druppelvorm je borsten meer lijken te hangen.

Ik hoop dat dokter van Onselen op 17okt wel een goed humeurtje heeft, want lijkt mij idd echt heel erg vervelend als hij zo doet tegen je terwijl je ontzettend zenuwachtig bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Schorpioen,

Ja misschien was het maar een momentopname van dr van Onselen hoor, maar ik vond hem in het algemeen ook een beetje een arrogant figuur haha.

Dus misschien merkte hij dat ook wel :) Maar niet zo netjes dat hij me daar half flauwvallend achterliet..

Dankjewel! Ik vind ze ook erg mooi geworden, er zit echter nog wel een beetje verschil in de borsten maar vergeleken met hoe het was een stuk beter!

Kan echt niet meer zonder haha als ik foto's van voor kijk ben ik zo ontzettend blij!

Ik heb uiteindelijk niet meer gebeld over die ronde protheses..

Heb daarna heel veel foto's bekeken en het kwam er toch op neer dat ik ze zo natuurlijk mogelijk wilde.

Als ik naar de ronde protheses kijk vind ik ze bijna altijd teveel bolling van boven hebben.

Maar het is natuurlijk wat je zelf mooi vind!

Als je ronde wilt moet je gewoon bellen hoor dan kan je het er misschien nog met de dokter over hebben waarom hij anatomisch beter vindt.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.