Ga naar inhoud

masc87 : 7 maart 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben al een aantal weken aan het meelezen op het borstenforum en dit is mijn eerste topic!

Ben nu 23 jaartjes jong en sinds ik klein was wilde ik al een mooie gevulde boezem.

Ik weet nog toen je borsten begonnen met groeien (dat je die schijfjes voor het eerst voelde) dat ik er zo naar uitkeek om borsten te krijgen.. Raar is dat want de meeste meisjes vonden het maar vreemd toen bedenk ik me nu! Ik heb nu 2 ongelijke borsten welk ook nog eens best klein zijn. De een is een kleine b en de ander denk ik een a cup. Heb het eerlijk gezegd nog nooit opgemeten en de bh's in de winkel zeggen toch allemaal wat anders. Het is ook best lastig als je borsten verschillen haha om het op te meten denk ik. Je ziet het verschil iig wel goed en mn tepels zitten niet op gelijke hoogte, maar het is ook weer niet zo erg dat je in elk truitje ziet dat het scheef loopt, in bikini is het alleen opvallend! Conclusie: Ik ben er dus niet tevreden over en wil graag een lekkere volle boezem, vind dat ongelofelijk mooi en ik vind ook dat borsten je lichaam vormen, kleding staat eigenlijk altijd leuk en het is gewoon niet fijn als je buik bij wijze van spreke meer uitsteekt als de bovenkant! En nu eb ik nog geen eens overgewicht! Ben ook 1,80 m lang en weeg rond de 75 kilo. Haha zo moest even mn ei kwijt hoor!

Denk er al best wel lang over na en een paar weken terug heb ik het ACCZ gebeld om een afspraak te maken voor een consult. Nu kon dat pas een paar weken later omdat het voor mij het best op een vrijdag uitkomt en in Utrecht aangezien ik in Rotterdam woon. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel een week heeft geduurd voordat ik eindelijk belde, op de een of andere manier was ik zooo nerveus! Gelukkig is het nu bijna vrijdag en ik ben zo nieuwsgierig wat er allemaal mogelijk is. Het liefst wil ik het namelijk voor de spier omdat dat volgens mij het minst vervelend is na de operatie. Ik moet namelijk wel binnen 10 dagen weer naar school (studeer nog) om bepaalde colleges te volgen en dat is wel mogelijk aangezien je alleen moet zitten maar stel dat het herstel zo erg tegenvalt onder de spier oid zou het erg rot zijn als ik al niet eens in een collegezaal kon zitten.

Nu vroeg ik me trouwens het volgende af: Ik ben redelijk bang voor de operatie. Heb zo'n 4 jaar terug mijn amandelen er uit laten halen onder narcose en 2 jaar terug een nieroperatie ook onder narcose. Na allebei de operaties heb ik echt 2 dagen lang om het uur hoogstens overgegeven en dan echt absurd. Bij de nieroperatie was het zo erg dat ze me maar van de morfine afhaalden omdat het misschien daardoor kwam waardoor ik ongelofelijke pijn kreeg en geen enkele medicatie tegen misselijkheid hielp. Nou je kan je wel voorstellen dat het erg pijn doet als je buik open heeft gelegen en je buikspier is doorgesneden dat je dan ook nog eens overeind moet komen om over te geven! Ik wil dus aan de PC vragen of het mogelijk is om niet onder narcose te gaan en onder een roesje (ofzoiets?) te gaan zodat de misselijkheid erna waarschijnlijk niet optreed. Ik heb wel een aantal verhaaltjes gelezen hier over operaties in Belgie waar je niet onder narcose gaat maar bij dr van Onselen heb ik er niets over gelezen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand zijn mening hierover? Ik hoop echt dat ik niet onder narcose hoef want blijkbaar heb ik er een grote angst aan over gehouden! Wie weet kwam het ook wel niet door de narcose maar ik wil geen risico ermee nemen.. Wow ik zie nu dat ik echt een mega lang verhaal heb getikt!

Wil trouwens op een d cup ongeveer uitkomen en aangezien ik best lang ben zal er dan denk ik best veel cc inmoeten.. O ik kijk zo uit naar vrijdag haha heb zoveel vragen en ben zo nieuwsgierig!

Nou dit wilde ik even met jullie delen :) Mijn vriendlief wordt denk ik een beetje gek van me ookal zou hij dat nooit toegeven haha hem maakt het echt niets uit wat ik doe hij is alleen bang voor de operatie! Maarja echt leuk dat dit forum bestaat kan je je gedachten ook eens delen met vrouwen met een borstcomplex!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Leuk dat je ook een BV wilt :) Ik ben ook 23 jaar en word 4 april geopereerd door dr. Plovier.

Ik ben ook lang (1,78) en krijg 400CC om ongv. op een D uit te komen.

Ik ben ook bij van Onselen op consult geweest, ik ben benieuwd wat ze je gaan adviseren.

Wanneer zou je ongv. de bv willen?

Je kunt iig heel veel informatie vinden op het forum, en het werkt wel verslavend hihi

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee!

Haha ja het is inderdaad heel verslavend, heb al zo veel gelezen en wil nog steeds meer!

Ik ben ook zo benieuwd wat hij gaat adviseren!

Het liefst zou ik de BV 2 weken later al willen, dit komt voor mij het beste uit met school/werk.

Het valt dan namelijk precies na een toetsperiode en heb ik weinig aanwezigheidsverplichting!

Anders zal ik nog 2 maandjes moeten wachten tot de volgende :rolleyes:

Haha ik ga er al helemaal vanuit dat ik een borstvergroting ga krijgen maar ik moet niet te hard van stapel lopen hihi er staat nog niets vast..

Spannend dat jouw BV wel al vast staat! Heb je een reden waarom je het in april laat doen?

Oja en vind het onder algehele narcose plaats of niet?

kussies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat het in april doen, omdat ik nog de laatste centjes moest sparen :) en ik moest het regelen op mn werk.

Moet wel zeggen dat de dagen ineens heel langzaam gaan hihi.

Volgens mij krijg je sedatie bij Plovier, maar weet het eigenlijk niet zeker.

Hoop dat het voor jou al zo snel kan!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo ja dan is het logisch!

Ik geef per week aan op werk wanneer ik de volgende week beschikbaar ben dus voor mij is dat gelukkig niet zo een probleem!

Wil je al lang een BV?

Ik zit er al de laatste 4jaar er over na te denken en heb nu maar eens de knoop doorgehakt!

Het is wel een hele som geld ja dat is ook wel een reden waarom ik het toch heb uitgestelt..

Maar ik ben pas gaan samenwonen en we hebben minder geld uitgegeven aan de verbouwing als verwacht dus kan mijn wens in vervulling gaan :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het spookt al in mn hoofd sinds ik nog een klein meisje was, en ik 'plat' bleef :( Dat verhaal met die schijfjes herken ik heel goed haha.

Eindelijk heb ik in januari de stap durven te zetten om een consult aan te vragen.

Denk dat de meeste meiden hier al jaren nadenken over een BV. De resultaten zijn zo mooi, ik had het jaren eerder moeten doen ;)

Wat vind je vriend ervan? En je ouders/ vriendinnen? Aan wie heb je het verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder had het wel een beetje verwacht, volgens haar heb ik wel eens eerder opmerkingen gemaakt over mn kleine borsten en ze was niet zo verbaasd dus. Ze zei dat ze dit niet zo erg vond omdat ik net zo goed hormonen had kunnen slikken haha en een nosejob ofzo zou ze wel erg vinden omdat dat mensen echt veranderd (nou heb ik een mini neus dus is dat voor mij echt niet van toepassing :141: ) Mn vriendinnen reageren afwisselend, degene met grote borsten snappen het niet die hebben het gevoel alsof iedereen naar hun borsten kijkt en de anderen vinden het wel leuk en spannend! Mn vader haha die was op zakenreis toen ik het mn moeder had verteld dus zij mocht het mooi via de telefoon vertellen (was ik daar mooi vanaf, met mn paps is het toch raar om over mn borsten te praten) en die reageerde een beetje verbaasd want die vind me natuurlijk mooi zoals ik ben haha en hij zei hebben we dr niet goed afgeleverd! Maar hij zei zolang ik maar geen piercing op een rare plaats neem (daar beneden dus) en zelfs een tatoeage vond hij erger! Ik had echt verwacht van mn ouders dat ze me er meteen uit zouden willen praten etc ik was stomverbaasd! Mn vriend wist het al jaren dat ik het wilde (we gaan al 6 jaar namelijk) en die reageert de ene keer positief en de andere keer wat minder.. Hij vind mn borsten nu ook mooi en hij vind het totaal niet nodig. Maar aan de andere kant lijken grote borsten hem toch wel leuk haha alleen is ie erg bang voor de operatie hij is serieus bang dat ik doodga.. Nou lekker vooruitzicht! Op werk heb ik het aan een paar meiden vertelt maar ik zit op een afdeling van 70 man dus de rest zal het vanzelf wel zien en hun eigen mening hebben.. En hoe staat jouw omgeving er tegenover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij jou reageerde dus ook iedereen positief! Ik vond het heel spannend om aan mijn omgeving te vertellen, het is toch nog een soort 'taboe'. Ik was daarom ook echt verbaasd over alle positieve reacties.

Als eerste had ik het aan mijn moeder en mn zusje verteld (tegelijk), met de vraag: 'wat vinden jullie van plastische chirurgie' (met bonzend hart hihi). Mn moeder: wil je wat laten doen dan? En toen moest ik heel hard huilen en wisten ze gelijk hoor wat ik wilde, het kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen.

Ze stonden er helemaal achter, en we hebben daarna gelijk informatie opgezocht op t internet.

Verder weet mn zus het (die vond het dapper) en heb ik het mijn beste vriendin verteld. Ook zij staan er helemaal achter.

De laatste drempel die ik over moest, was het vertellen aan mn leidinggevende. Ik had het weken uitgesteld, maar ik móest het wel vertellen! Zij reageerde echter ook heel positief en wilde me er wel voor ziekmelden.

Verder wil ik het niet aan collega's ofzo vertellen, vind het daarvoor toch te privé.

De reactie van jouw vader is ook eigenlijk wel grappig he haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!

goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt!

ik ben zelf vorige week vrijdag de 18e op consult geweest bij dr v Onselen en dat is mij heel goed bevallen!

heb vervolgens dus ook de bv staan voor maandag de 7e!

de wachttijden zijn daar niet lang dus je kan idd waarschijnlijk met 2 week al wel geopereerd worden!

als ik je niet meer spreek heel veel plezier en succes vrijdag! :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen dames,

Wat fijn dat jij ook allemaal positieve reacties hebt gehad esther! Ik vond het best eng omdat het moeilijk is om jezelf op die manier bloot te geven, je bent toch ontevreden en het is zo storend dat je iets eraan gaat veranderen! Als je dan nog eens negatieve reacties zou krijgen ben je al helemaal zo onbegrepen, maar gelukkig viel het wel mee!

En an1985 ik ben blij dat het consult je beviel! Heb al veel gelezen dat het een fijne man is met veel ervaring dus dat stelt me nu al een beetje gerust. Jouw BV is ook al best snel ja! Hoe lang ben je aangezien je best veel cc krijgt? Maar waarschijnlijk wil je ook een lekkere voorgevel haha.. Ik ook maar niet zo groot dat ik dat blonde meisje met die tieten ben :141: Ik hoop dat ik ook snel terecht kan want al mn aandacht gaat de laatste weken naar mn borsten haha

Fijne dag vandaag allebei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Nou ik ben vandaag op consult geweest en het is allemaal prima verlopen!

Ik had alleen een afspraak bij dr Kruppa en ik wil door dr van Onselen geopereerd worden maar dat is geen probleem. Ik kan al 7 maart terecht! Nu moet ik het alleen nog met school regelen want ik moet ergens verplicht aanwezig zijn 9 maart en moet daar onder uit zien te komen anders gaat heel het feest niet door.. Maar er komt in mijn linkerborst 430cc en in de rechter 480cc , dit omdat mn borsten niet gelijk zijn. Het worden druppelvormige en het wordt op de spier geplaatst.. Dus hopelijk levert dat minder pijn op haha. Ik ga wel onder algehele narcose omdat ze vorig jaar 750 mensen geopereerd hebben en volgens de assistente heeft ze niemand overdreven misselijk gezien.. Ze raadde iig dit wel aan volgens haar was het een stuk fijner..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Nee ik ben in Utrecht geweest maar daar waren ze ook erg vriendelijk hoor! En het wordt zeker aftellen aangezien dat al over 9 dagen is! Hoop dat ik het met school allemaal kan regelen.. Ik schrok wel een beetje van die 480cc in de ene hoor haha maar dat kipfiletje paste gewoon het mooist bij mn lichaam dus ja laat ik daar maar op vertrouwen dan! Heb er wel al zin in hoor hihi :68: Was gisteren in de stad om te shoppen en heb alleen maar een paar leuke hakken gekocht want ik weet niet of truitjes me gaan passen straks! An wat leuk dat je ook de 7de gaat! Er was nog 1 plekje vrij die dag dus die kans heb ik meteen gegrepen! Weet je al hoe laat dat wordt of hoor je dat nog niet? Als je iets blonds die dag ziet van 1.80 lang ben ik het hoogstwaarschijnlijk :3:

Xxxxies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er ook echt al zin in nu het zo snel is!

Volgende week heb ik een toetsweek en die vliegt natuurlijk voorbij door de stress.

En de maandag erop mag ik al! Ik weet niet of ik onder school uitkom maar ik zou de les kunnen verplaatsen naar de vrijdag.. Dan heb ik 3,5 dag om thuis te zitten. Mn vriend zou me kunnen brengen en halen dan hoef ik niet te rijden en het duurt maar 2 uur, hoef slechts op mn dikke kont te zitten hihi. Dus ik denk dat ik gewoon voor 7 maart ga heb mn zinnen er nu echt op gezet!

Hoorde trouwens van een vriendin dat haar nicht de dag na de operatie is gaan werken :wacko: hoe absurd is dat dan! Gelukkig heb ik heel flexibel werk dus is dat iig geen probleem..

Mn vriend zit nu al jij gaat 6 weken echt niet werken en schoonmaken hihi.. Dus tja daar moet ik dan maar stiekem een klein beetje misbruik van maken dan! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ladies,

Ik heb even advies nodig..

Zit eraan te denken om morgen het ACCZ te bellen om te vragen of ze ook ronde protheses kunnen bestellen..

Ik krijg nu anatomische maar als ik naar foto's hier kijk vind ik rond toch het mooist!

Tijdens mijn consult raadde dr Kruppa mij anatomisch aan maar ik weet eigenlijk niet echt waarom.

Ik had namelijk wel genoeg klierweefsel om het op de spier te doen en ik ben bang dat druppelvormig "hangende borsten" extra accentueert. Nu heb ik namelijk meer vulling onderin dan bovenin en ik wil graag ook bovenin vulling. Zucht wat moeilijk zeg.. :) Ik heb dr van Onselen zijn mening dus nog niet gehoord en misschien zegt die wel wat anders! Zou een reden kunnen zijn dat ik best veel cc erin krijg (430 en 480) en dat het dan minder nep lijkt? Iemand aanwezig die allebei heeft gehad misschien?

Alvast bedankt voor eventueel advies ;)

kussies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Masc,

bij Accz werken ze volgens mij alleen met anatomische protheses. Daarom laat ik daar mijn bv niet doen.

Ik heb op het forum ook niemand gevonden die ronde prothesen heeft gekregen bij accz.

Je kunt altijd bellen natuurlijk, ze willen het vast wel bestellen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh echt dat verklaart een hoop, de assistente in het begin ging ook meteen van anatomisch uit eigenlijk! Er lag wel een ronde op tafel maar ze was erg aan het pushen! Trouwens ze pushte ook voor onder of dual maar dr kruppa zei zelf dat het op de spier moest ivm met de ongelijke borsten geloof ik.. Heb ook niet gevraagd watvoor profile het wordt dat zie ik bij veel meiden hier erbij staan.. Morgen maar eens even bellen dan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het kunnen regelen met school!

Voor mij is een uitzondering gemaakt en ik mag een vervangende opdracht maken gelukkig :D

Hoef dus die woensdag niet aanwezig te zijn wat een last valt er van mn schouders.

Heb alleen gezegd dat het voor een operatie is, niet welke..

Maar dat hoort denk ik niet veel verschil te maken.

Oja en ik moet half 10 in Bochelt aanwezig zijn echt fijn!

Woon in Rdam dus het is wel even rijden maar dan hoeven we niet te vroeg weg.

Xxxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.