Ga naar inhoud

Mentor of Motiva?


Aanbevolen berichten

Hi lady's,

 

Vorige week bij Boerhaave kliniek geweest in Amsterdam bij Xander Bakker. Hij raadde me 400 cc mentor HP round aan. Ik lees dat de mentor HP round heel onnatuurlijk kan zijn. Daardoor twijfel ik. Ik wil niet te natuurlijk, maar ook niet te nep (zie foto). Ik hou wel van ronde borsten en wil graag volume bovenop de borst, aangezien ik dat nu absoluut niet heb. Wel wil ik dat mijn borsten een beetje bewegelijk zijn en niet te stijf. Ik heb momenteel een 75B, ben 1,73cm lang en weeg 69kg. 

 

Xander zei dat hij vaak met Motiva heeft gewerkt (vroeger bij Faceland), maar zijn voorkeur uitgaat naar Mentor. Mentor bestaat al langer en heeft als enige het keurmerk.  Dames met Motiva borsten? Wat is jullie ervaring? 

 

Alvast heel erg bedankt voor jullie reactie! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suus95 Beide merken zijn gewoon goed. Motiva heeft een wat nieuwere soort gel waardoor de protheses niet zo erg rimpelen.

Mentor heeft inderdaad ook een amerikaans keurmerk motiva niet.

Ik ben heel tevreden met mijn 450cc full round motiva protheses in ieder geval.😊

Oh ik ben zelf 1,75m en 68 kilo.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Suus,

 

Ik denk dat beide merken prima zijn maar volgens mij is de projectie van Mentor doorgaans iets hoger.Je kan dit allemaal online vinden als je sizechart invoert en dan het type prothese.

Ik had 20 jaar geleden 235 cc anatomisch gekregen en afgelopen vrijdag Motiva Ergonomix Demi 525 cc het grappige is dat qua projectie er niet zo heel veel verschilt met mijn vorige   slechts 0,5.

De vulllling zit nu echter meer verspreid over mijn borstkas wat dus meer cc geeft want bredere prothesen.


Ben je nog van plan om elders een intake te doen? Ik heb de eerste vergroting bij Boerhaave gedaan en die van vrijdag bij Jan van Goyen dr. Hajder een erg vriendelijke jongeman die heel goed luistert naar wat je wil.  
 

Succes met het maken van een beslissing, komt vast goed!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 toevallig bij Xander Bakker geweest bij Boerhaave? 

 

Ik ga morgen ook nog naar Faceland, bij dr. Gabriel Jansen, maar mijn gevoel bij Faceland is niet goed. Lees hele goede dingen over de dokter, maar tot nu toe komt Faceland een stuk minder professioneel over dan Boerhaave. Toch wil ik het gesprek even aankijken, maar mijn gevoel zegt dat het Boerhaave gaat worden. Top recencies en fijn gevoel bij de dokter. Morgen ook nog voor een 2de consult langs bij Boerhaave. Twijfel over het formaat... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, suus95 zei:

@Fje1981 toevallig bij Xander Bakker geweest bij Boerhaave? 

 

Ik ga morgen ook nog naar Faceland, bij dr. Gabriel Jansen, maar mijn gevoel bij Faceland is niet goed. Lees hele goede dingen over de dokter, maar tot nu toe komt Faceland een stuk minder professioneel over dan Boerhaave. Toch wil ik het gesprek even aankijken, maar mijn gevoel zegt dat het Boerhaave gaat worden. Top recencies en fijn gevoel bij de dokter. Morgen ook nog voor een 2de consult langs bij Boerhaave. Twijfel over het formaat... 

Nee mijn 1ste borstvergroting bij Boerhaave 20 jaar geleden was bij dr. Roddi ‘werkt er niet meer’ ben voor prothesewissel ook nog op intake geweest met dr. Schuringa. Had totaal geen klik met hem. Uiteindelijk geopereerd in Jan van Goyen kliniek door dr. Hajder.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.