Ga naar inhoud

Wat vinden jullie?


Aanbevolen berichten

Hoi boobgirls!

 

wat vinden jullie? Ik ben soms echt heel onzeker. Tepels staan nog scheef, 1 borst is groter, ze zitten erg in mijn oksel.  Komt dit nog goed?

 

op de foto zie je collage tot 4 weken en de andere foto is vandaag gemaakt 5 weken po. 
 

thnx voor het kijken. 
 

groetjes 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, ze zijn inderdaad wat verschillend. Heb je ze voor de spier of dual plane? Bij het laatste kan het echt wel even duren voordat ze goed zitten, al lijk het ook alsof je borstplooi wat lager zit.

Heb je nog een controle afspraak ingepland staan? Je zou ook even wat foto’s naar de kliniek kunnen sturen en vragen of je arts hier naar kan kijken.

Hier ook een behoorlijk verschil, al was dat er ook al voor mijn operatie, maar een prothese zit niet zoals het hoort. Dus snap je onzekerheid 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, bent001 zei:

Hi meis, ze zijn inderdaad wat verschillend. Heb je ze voor de spier of dual plane? Bij het laatste kan het echt wel even duren voordat ze goed zitten, al lijk het ook alsof je borstplooi wat lager zit.

Heb je nog een controle afspraak ingepland staan? Je zou ook even wat foto’s naar de kliniek kunnen sturen en vragen of je arts hier naar kan kijken.

Hier ook een behoorlijk verschil, al was dat er ook al voor mijn operatie, maar een prothese zit niet zoals het hoort. Dus snap je onzekerheid 😘

Hee meid! 
 

ik heb ze dual plane idd! Ik heb al paar keer fotos gestuurd maar ik moet wachten. Ik vroeg ook of een borstband misschien zou werken maar dat was niet nodig. 11 mei heb ik weer een afspraak. Pff tot nu toe ben ik echt niet tevreden over hoe ze eruit zien. 
 

Ze zitten zo in mn oksel vreselijk vind ik dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Sannnieee zei:

Hee meid! 
 

ik heb ze dual plane idd! Ik heb al paar keer fotos gestuurd maar ik moet wachten. Ik vroeg ook of een borstband misschien zou werken maar dat was niet nodig. 11 mei heb ik weer een afspraak. Pff tot nu toe ben ik echt niet tevreden over hoe ze eruit zien. 
 

Ze zitten zo in mn oksel vreselijk vind ik dat


Nou hopen dat je afspraak gewoon door kan gaan.  Maar je bent nog niet zo lang po dus je borsten worden echt soepeler en gaan dan ook meer naar binnen staan hoor.
Helaas moet je echt een hoop geduld hebben voor het eindresultaat, maar goed snap je frustratie. 

Zie je prothese trouwens ook niet heel hoog zitten, dus dan zal die band ook geen toegevoegde waarde zijn. Bij welke arts en kliniek ben je geholpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.