Ga naar inhoud

Zoveel keuze


Aanbevolen berichten

Ben me aan het oriënteren voor een bv

nu ben ik op zoek naar een goede kliniek en arts 

hoe hebben jullie de keuze gemaakt er is zoveel keuze ....... hebben jullie tips en waar kan ik eventueel foto’s zien van na de operatie Van een bepaalde arts ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy. De keuze is inderdaad reuze. Hier op het forum zie je regelmatig dezelfde namen voorkomen, wil natuurlijk niet zeggen dat de andere pc’s niet goed zijn. Wil je dicht bij je woonplaats geopeeerd worden of is dat minder belangrijk. Kijk op het forum rond, bezoek sites van klinieken en van de artsen zelf, daar staan vaak voor en na foto’s op. Verder zijn er een aantal artsen ook erg actief op instagram. Ik zou bij 2 of 3 artsen een consult plannen om te zien wat ze adviseren en of de klik met de arts er is. Succes met je speurtocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel goede pc's. Ligt eraan of je bij je eigen woonplaats in de buurt wilt worden geopereerd of een heel stuk wilt reizen.??‍♀️

Ik heb voor een pc in mijn eigen woonplaats gekozen, omdat ik niet lang in de auto wilde zitten na mijn operatie. Aangezien dit mijn 2e borstvergroting zou worden en ik me nog kon herinneren dat ik blij was dat ik uit de auto kon.

Ik ben echt super tevreden over mijn pc, maar hier stonden nog geen verslagen van hem.

Het is ook een kwestie van bij welke pc je je op je gemak voelt. Het kan dus geen kwaad om consults te plannen bij verschillende pc's.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.