Ga naar inhoud

Lisa nieuw hier!


Blaoskaak

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Mijn naam is Lisa en ben 27 jaar.  

 

Heb een borstvergroting laten doen op 3-3-202 bij A-kliniek . Het is nog erg vers, maar maak me zorgen over de stand van mijn borsten.

Dit is ook de reden van de aanmelding en ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen!

 

Mocht er iemand vragen hebben dan hoor ik dat graag?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lisa, wanneer ben je nou geopereerd? Vandaag? Ik zou zeggen kijk ook een beetje rond hier op het forum en in de fotogalerij. Wat ik hier heb geleerd is dat geduld hebben toch wel het keyword is. Pas na 6 weken po kun je een beetje zien wat het resultaat gaat zijn. Maar is ook afhankelijk van je voorsituatie. Ik heb mild tubulaire borsten en ben gister geopereerd, ik zal pas na 3 maanden een beetje kunnen gaan zien hoe het gaat worden en met een jaar is het pas de eindresultaat wat zichtbaar is.

 

Waar maak je je precies zorgen over qua stand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Kan mijn vorige post niet wijzigen zie ik. Ik heb de verkeerde link geplaatst.

 

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hi Lisa, wanneer ben je nou geopereerd? Vandaag? Ik zou zeggen kijk ook een beetje rond hier op het forum en in de fotogalerij. Wat ik hier heb geleerd is dat geduld hebben toch wel het keyword is. Pas na 6 weken po kun je een beetje zien wat het resultaat gaat zijn. Maar is ook afhankelijk van je voorsituatie. Ik heb mild tubulaire borsten en ben gister geopereerd, ik zal pas na 3 maanden een beetje kunnen gaan zien hoe het gaat worden en met een jaar is het pas de eindresultaat wat zichtbaar is.

 

Waar maak je je precies zorgen over qua stand?

 

Ik kan wel een foto uploaden, Ik zal alleen even moeten uitzoeken hoe het werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.