Ga naar inhoud

Nieuw hier..


PS-Lily

Aanbevolen berichten

Haii.. ?

Ik ben ook nieuw hier..althans als geregisteerd lid dan..?

Ik wil dit jaar eindelijk mijn borsten laten doen, eigenlijk was de planning 3 jaar geleden, maar toen wat ellende gehad en nu is alles weer rustig en is het tijd voor mezelf. ?

Ik heb al een beetje vooronderzoek gedaan.. ik heb goede dingen gehoord en gelezen over Dr. Hupkens en Dr  Schiettekatte.

 

Ik hoor graag de tips & tricks van jullie!

 

Liefs,

Lily-rose

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lily-Rose,

 

Welkom hier! Vervelend dat je wat ellende hebt gehad... gelukkig de rust gevonden en dan is het nu tijd voor jezelf!! Goed bezig!!

 

Ben benieuwd wat wil je aan je borsten laten doen? Er kan zoveel!! Zo moet ik gelift worden en wil ik verstevigen en meer vulling bovenin.

 

Wat betreft de tips & tricks zijn het eigenlijk vooral de tips en trucs voor het herstel, er is helaas geen echt magische tip voor het uitzoeken van een PC.

Ik ben bij vier PC's geweest en kies uiteindelijk voor Dr. van der Pot bij Blooming in Haarlem. Waarom? Het aller belangrijkste, het vertrouwen en de persoonlijke klik, zijn instagram foto's met resultaten spelen wel mee, maar je moet het volle vertrouwen hebben in degene die in je gaat snijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!
 

Ik wil graag een borstvergroting.. Ik moet nog op consult om te horen wat de mogelijkheden zijn. Ik ben niet zo groot en breed.. ik heb nu inmiddels een B.. wat voorheen een C was.. na 2 kids.. :) ze zijn niet mega gezakt.. ze hebben gewoon een beetje verjonging nodig haha..en los daarvan is het iets wat ik altijd mooi heb gevonden..
Zit zelf aan een volle C of een D te denken.. maar ik vind het wel belangrijk dat het mooi bij mijn lichaam past..

 

Bij welke pc's ben je nog meer geweest? Als ik vragen mag.. ?

Ja idd de volle vertrouwen en goed gevoel erbij is wel een must..

 

Mijn planning is nu in oktober.. dan zijn de kids een week op vakantie en kan ik die week gebruiken om totale rust te hebben voor mn herstel..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel is echt het aller belangrijste voor een mooi eind resultaat, goed herstellen en wat ik lees (ben zelf nog niet geopereerd, wacht op een datum) dan ben je echt niet na een week klaar. Ik houd zelf rekening met 3 weken absolute rust. Ondanks dat ik nog geen datum heb, zal mijn man een week thuis blijven, mijn moeder komt een week logeren en mijn schoonmoeder woont 10 minuten rijden... alles voor het eindresultaat.

 

HIER kan je mijn hele relaas vinden over mijn zoektocht naar de juiste PC... heel kort samengevat hieronder..:

 

Ik ben zelf bij 4 artsen geweest. Dr. Kazem, onder andere bekend van Bobby Eden. Uitstekend consult, helaas budget technisch te zwaar omdat ik in twee keer geopereerd zou worden. Dr. Nio, aardige man ongetwijfeld zeer geschikt, maar wilde Dual Plane plaatsen en veel eigen borstweefsel weg halen. Dr. Koopman, eigenlijk te behouden en had geen echte klik met de beste man. Als laatste Dr. van der Pot... en daar was ik super blij mee... klein beetje fan van de beste man... maakt zulke mooie dingen. Je kan zijn Instagram gaan volgen, echt heel gaaf.

 

Wat ik wilde doen is een inspiratie mapje maken met wat ik graag zou willen, foto's van het internet afplukken en dan bij elkaar een soort van "Mood bord" maken waarbij je per foto schrijft wat je mooi vind. Helaas door drukte is dat er niet van gekomen, maar dat kan wel helpen als je het laat zien aan de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies.. heb 2 wken vrij van mn werk (daarna wel werken maar heb bureauwerk dus moet vast goedkomen) ook dus dat is ook wel fijn... maar ik bedoelde meer komt goed uit dat ze dan een weekje niet zijn.. 

 

Thnx.. ga ik zo even lezen.. ?

 

Ja die tip heb ik ook gehoord idd, als je bij de pc bent dan vragen ze wat je wilt en als je dan foto's helpt dat bij het beeld idd..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.