Ga naar inhoud

Noenie : 19 februari 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi


Nu ik tijd heb zal ik mijn verslag eens schrijven.

 

Na lang twijfelen ben ik op consult geweest bij dokter Verdonck ik voelde mij al meteen helemaal op mijn gemak bij hem, en heb erna niet lang getwijfeld en de knoop doorgehakt.

 

Op 19 februari ben ik geopereerd door dr.Verdonck. Natuurlijk was ik super zenuwachtig de dag zelf maar de verpleegster die mij kwam halen uit de wachtkamer was super lief en stelde mij echt op mijn gemak. Zelf heb ik gekozen voor Motiva Plus 275cc onder de borstspier.

 

hierna ging het eigenlijk vrij snel een paar foto’s gemaakt en toen naar een kamer gebracht waar de infuus gezet werd, dokter verdonck kwam nog even alles aftekenen en de anesthesist kwam ook even langs voor een paar vraagjes.

 

toen mocht ik mee naar de OK wat was het erg fris daar mocht gaan liggen en na 2 min was ik al weg. Ik werd wakker in de recovery kamer en ik eerst wat ik zei was amai ik heb zo een spierpijn in mijn armen. Het eerste wat ik dacht was omg hoe ga ik deze spierpijn volhouden. Maar al snel kreeg ik een pijnstiller en was het snel weg.

 

We zijn nu dag 4 na de operatie en eigenlijk valt de pijn echt reuze mee, daar had ik het meeste schrik voor omdat mijn pijngrens echt laag is. Ik neem mijn medicatie om de 3 u en snachts niet ik wordt wel soms wakker snachts want zo op je rug slapen is best wel wennen. Tot gisteren nacht hield ik op me rug slapen vol maar gisteren had ik echt pijn in mijn rug waardoor ik om 3 u snachts klaarwakker ging zitten eventjes toch maar de sterke pijnstiller genomen en toen was ik weer in slaap gevallen.

 

eigenlijk valt het best wel mee het moeilijke is het zelf opstaan dat lukte mij niet dus mijn moeder moest iedere morgen eventjes een steuntje geven aan mijn rug zodat ik op kon. De eerste 3 dagen was ik smorgens wel misselijk als ik opstond voor naar het wc enz te gaan.

 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Fijn dat het allemaal is mee gevallen en inderdaad het op je rug slapen is wel een dingetje.. word helaas niet beter ?

 

Heb je de prothese volledig onder de borstspier of dual plane? 
Zo te horen woon je nog lekker thuis en heb je in ieder geval goeie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur terug, Floverborgh zei:

Hallo

 

ik ben ook geopereerd op 19 februari door dokter Verdonck ?

misschien hebben we elkaar wel gezien in de wachtzaal haha! 
 

Hoiii,

 

Oh dat zou best kunnen ik ben rond 13:30 geopereerd en jij? Hoe was jou herstel geweest ? 
 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht rond 12u mee naar boven, je zal dan waarschijnlijk na mij geopereerd zijn ?
 

De eerste dagen waren lastig omdat ik niet zelf recht kon enzo, maar zolang ik om de 6 uur een pijnstiller nam viel het wel mee. Ik heb tot dinsdag in vooral nog bed gelegen, vanaf woensdag wat meer gewandeld. Ik heb veel meer last aan de rechter borst dus daar was ik een beetje ongerust over, want de linker borst deed veeeeel minder pijn. Afgelopen vrijdag op controle geweest bij dokter Verdonck en eindelijk het verband open geknipt. Alles zag er goed uit, gewoon nog wat gezwollen. De pijn aan de rechterkant is normaal omdat ik rechtshandig ben en daardoor een dikkere spier heb aan die kant. 
 

Hoe is het bij jou verlopen? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Floverborgh zei:

Ik mocht rond 12u mee naar boven, je zal dan waarschijnlijk na mij geopereerd zijn ?
 

De eerste dagen waren lastig omdat ik niet zelf recht kon enzo, maar zolang ik om de 6 uur een pijnstiller nam viel het wel mee. Ik heb tot dinsdag in vooral nog bed gelegen, vanaf woensdag wat meer gewandeld. Ik heb veel meer last aan de rechter borst dus daar was ik een beetje ongerust over, want de linker borst deed veeeeel minder pijn. Afgelopen vrijdag op controle geweest bij dokter Verdonck en eindelijk het verband open geknipt. Alles zag er goed uit, gewoon nog wat gezwollen. De pijn aan de rechterkant is normaal omdat ik rechtshandig ben en daardoor een dikkere spier heb aan die kant. 
 

Hoe is het bij jou verlopen? 

Groetjes

Hey

Ja het zelf opstaan was echt een hel.


Mij hadden ze gezegd dat ik om de 2 u een pijnstiller mocht nemen ik heb dat 5 dagen gedaan erna ben ik gestopt omdat ik niet echt meer pijn voelde. Mijn rechterborst was na de operatie al meteen opgezwollen toen had verdonck het al extra aangespannen, de dagen erna had ik ook nog zwelling maar ik denk dat het nu wel volledig is weggetrokken ik had ook vooral steken in mijn rechterborst maar voel me echt al veel beter. Donderdag mag eindelijk mijn verband eraf wow dit duurt zo lang, vind het verband echt een hel haha ben zo blij als het donderdag gaat zijn. Heb jij nu een sportbh en borstband?

 

groetjed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordat ik een operatie aan mijn maag heb gehad mocht ik niet alle pijnstillers nemen, ik heb gewoon om de 6uur zaldiar genomen. Normaal was mijn afspraak pas volgende vrijdag, maar heb gebeld om te vragen of het vroeger mocht omdat ik dat verband echt niet kon verdragen. Nu draag ik een sport-bh met borstband. Veel beter zo en ook minder pijn! Bij mij was het verband ook een echte hel. De wondjes moesten nog eventjes drogen, vanaf vanavond mag ik eindelijk in de douche. Ik neem ook al enkele dagen geen pijnstillers meer. Elke dag een beetje beter, enkel nog wat brandende vervelende pijn aan de rechterkant. 

 

groetjes Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 minuten geleden, Floverborgh zei:

Doordat ik een operatie aan mijn maag heb gehad mocht ik niet alle pijnstillers nemen, ik heb gewoon om de 6uur zaldiar genomen. Normaal was mijn afspraak pas volgende vrijdag, maar heb gebeld om te vragen of het vroeger mocht omdat ik dat verband echt niet kon verdragen. Nu draag ik een sport-bh met borstband. Veel beter zo en ook minder pijn! Bij mij was het verband ook een echte hel. De wondjes moesten nog eventjes drogen, vanaf vanavond mag ik eindelijk in de douche. Ik neem ook al enkele dagen geen pijnstillers meer. Elke dag een beetje beter, enkel nog wat brandende vervelende pijn aan de rechterkant. 

 

groetjes Flo

Haha jaa pff dat band is echt hel, alles jeukt gewoon ben zo hard aan het aftellen tot donderdag haha, oh wat zalig zo erna een sportbh gewoon want nu irriteerde die borstband niet maar wel dat blauw verband. Jaa naar douchen kijk ik ook super hard uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.