Ga naar inhoud

Chila00 : ? 2020 : Dr. Ortiz : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nog een beetje zoekende hoe het forum werkt. Ik zal mij even voorstellen!

Ik ben 29 jaar en heb eindelijk de knoop doorgehakt om een borstvergroting te ondergaan. Ik heb op 23 maart de operatie gepland bij Belgian beauty clinic in Diest. Dokter Ortiz is de chirurg die me gaat opereren. Ik heb nu een AA/a cup, en geadviseerd was 295 (meer dacht ze niet te passen) maar gaan wel proberen 315 cc erin te krijgen. Motiva full (rond).

Spannend!!!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Chila00 zei:

Hallo allemaal,

Ik ben nog een beetje zoekende hoe het forum werkt. Ik zal mij even voorstellen!

Ik ben 29 jaar en heb eindelijk de knoop doorgehakt om een borstvergroting te ondergaan. Ik heb op 23 maart de operatie gepland bij Belgian beauty clinic in Diest. Dokter Ortiz is de chirurg die me gaat opereren. Ik heb nu een AA/a cup, en geadviseerd was 295 (meer dacht ze niet te passen) maar gaan wel proberen 315 cc erin te krijgen. Motiva full (rond).

Spannend!!!

Groetjesss

hoi hoi

Ik zie dat het gelukt is!! :35: 

Je titel zal ik even aanpassen zodat ie op de anderen lijkt. En ik zal je toelaten tot de club waar je voor vroeg!

Heel veel plezier met aftellen! En we kijken uit naar je verslagje na je operatie en eventueel verdere updates!
Dat kan gewoon in dit topic, zo blijft het overzichtelijk voor iedereen :)

Als je onder of boven het topic (even afhankelijk van of je op je gsm of op de computer op het forum zit) je topic 'volgt' dan krijg je een melding van een reactie, als je niet getagd of geciteerd wordt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk en spannend hoor!!! Welkom en join the (boobie) club! ?❤️
 

Ik ben 10 maart aan de beurt bij Bergman Clinics. Wordt geopereerd door Dr Luijendijk en ik krijg (hoogstwaarschijnlijk) 300 cc, rond, mentor moderate plus cohesive I, dual plane en ben ook MEGA benieuwd haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Chila00 zei:

Hallo allemaal,

Ik ben nog een beetje zoekende hoe het forum werkt. Ik zal mij even voorstellen!

Ik ben 29 jaar en heb eindelijk de knoop doorgehakt om een borstvergroting te ondergaan. Ik heb op 23 maart de operatie gepland bij Belgian beauty clinic in Diest. Dokter Ortiz is de chirurg die me gaat opereren. Ik heb nu een AA/a cup, en geadviseerd was 295 (meer dacht ze niet te passen) maar gaan wel proberen 315 cc erin te krijgen. Motiva full (rond).

Spannend!!!

Groetjesss

Haaaai Chila, 

 

ik wordt ook geopereerd op 31/03 door dokter Verdonck in de bbc. zo spannend! 

ik ben ook 29 jaar en geen kids. 

bij mij adviseerde de chirurg 335 cc FULL ERGONOMIX MOTIVA maar ik twijfel nog over de maat en vorm (demi of full). 

waarom kies jij juist voor 315 cc motiva full? en wat is jouw voorsituatie? 

mijn huidige situatie vind je in de galerij... ?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Veerveertje zei:

Leuk en spannend hoor!!! Welkom en join the (boobie) club! ?❤️
 

Ik ben 10 maart aan de beurt bij Bergman Clinics. Wordt geopereerd door Dr Luijendijk en ik krijg (hoogstwaarschijnlijk) 300 cc, rond, mentor moderate plus cohesive I, dual plane en ben ook MEGA benieuwd haha! 

Oo spannend dat duurt echt niet meer lang! Ik trouwens ook dual plane..

Hoezo hoogtwaarschijnlijk? Twijfel je nog?

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, dientje zei:

Haaaai Chila, 

 

ik wordt ook geopereerd op 31/03 door dokter Verdonck in de bbc. zo spannend! 

ik ben ook 29 jaar en geen kids. 

bij mij adviseerde de chirurg 335 cc FULL ERGONOMIX MOTIVA maar ik twijfel nog over de maat en vorm (demi of full). 

waarom kies jij juist voor 315 cc motiva full? en wat is jouw voorsituatie? 

mijn huidige situatie vind je in de galerij... ?

 

groetjes

Haaai haha dat is toevallig in dezelfde kliniek! Ik heb afgelopen zomer me eerste kindje gekregen, wilde al zooolang een bv. Iedereen zei, ah wacht maar als je zwanger bent geweest dan krijg je vanzelf borsten? nou tis nog erger geworden haha (nu vrijwel niets meer). Ik dacht nu ga ik het gewoon doen! Mijn voorsituatie is dus vrijwel niks. Heb nog geen vóor- foto gemaakt. Tegen mij zeiden ze niet meer dan 295/315 zou passen.. ben  vrij slank, wil het ook wel beetje "natuurlijk" houden , maar zou ook niet te klein willen. Dus ik hoop op de dag zelf dat ze proberen om voor mij het maximale te doen.

Ik krijg trouwens niet de ergonomix maar de progressive plus. Demi of full ja moeilijke keuze he, ik volg eigenlijk beetje advies van de chirurg. Heb ook veel erover opgezocht. Een druppel zou ik sws liever niet willen voor een kans dat het kan draaien.

Ik wil in de toekomst misschien nog eem 2e kindje en "ze zeggen" dat je dan beter full rond kan nemen, mocht het dan gaan zakken. Dan valt het nog allemaal mee, of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet haha. 

Groetjess

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Chila00 zei:

Oo spannend dat duurt echt niet meer lang! Ik trouwens ook dual plane..

Hoezo hoogtwaarschijnlijk? Twijfel je nog?

Xx

 


Nee hoor! Heb alleen heel duidelijk m’n wens aangegeven dat ik absoluut geen randen aan de bovenkant/zijkant zichtbaar wil hebben, dus we hebben 300cc aangehouden, maar mijn pc heeft 4 verschillende maten besteld, dus als hij tijdens de operatie ziet dat 325cc een mooier resultaat geeft en nog steeds zonder randen, zal hij voor 325cc kiezen. Net als dat wanneer hij bij 300cc ziet dat je toch al randjes ziet, dan krijg ik 275cc. Dus is nog een soort van verrassing, maar we houden 300cc aan als richtlijn. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Chila00 zei:

Haaai haha dat is toevallig in dezelfde kliniek! Ik heb afgelopen zomer me eerste kindje gekregen, wilde al zooolang een bv. Iedereen zei, ah wacht maar als je zwanger bent geweest dan krijg je vanzelf borsten? nou tis nog erger geworden haha (nu vrijwel niets meer). Ik dacht nu ga ik het gewoon doen! Mijn voorsituatie is dus vrijwel niks. Heb nog geen vóor- foto gemaakt. Tegen mij zeiden ze niet meer dan 295/315 zou passen.. ben  vrij slank, wil het ook wel beetje "natuurlijk" houden , maar zou ook niet te klein willen. Dus ik hoop op de dag zelf dat ze proberen om voor mij het maximale te doen.

Ik krijg trouwens niet de ergonomix maar de progressive plus. Demi of full ja moeilijke keuze he, ik volg eigenlijk beetje advies van de chirurg. Heb ook veel erover opgezocht. Een druppel zou ik sws liever niet willen voor een kans dat het kan draaien.

Ik wil in de toekomst misschien nog eem 2e kindje en "ze zeggen" dat je dan beter full rond kan nemen, mocht het dan gaan zakken. Dan valt het nog allemaal mee, of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet haha. 

Groetjess

 

wat is het verschil tussen de ergonomix en progressive plus? vind het niet terug in de matrix op de site van motiva.. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dientje zei:

wat is het verschil tussen de ergonomix en progressive plus? vind het niet terug in de matrix op de site van motiva..  

Hoe het mij uitgelegd is geworden is dat ergonomix aanvoelt als een echte borst en ze meebewegen met je lichaam, dus als je ligt valt ie net zoals een "echte borst". Progressive zou een iets vastere gel zijn die meer bolling geeft  maar minder de bewegingen van het lichaam volgt. Tenminste zo heb ik het begrepen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veerveertje zei:


Nee hoor! Heb alleen heel duidelijk m’n wens aangegeven dat ik absoluut geen randen aan de bovenkant/zijkant zichtbaar wil hebben, dus we hebben 300cc aangehouden, maar mijn pc heeft 4 verschillende maten besteld, dus als hij tijdens de operatie ziet dat 325cc een mooier resultaat geeft en nog steeds zonder randen, zal hij voor 325cc kiezen. Net als dat wanneer hij bij 300cc ziet dat je toch al randjes ziet, dan krijg ik 275cc. Dus is nog een soort van verrassing, maar we houden 300cc aan als richtlijn. ?

Aah ja ik heb precies t zelfde haha. Ik zou wel liever 315cc ipv 295 willen.. niet dat het heel veel verschil moet zijn heb ik me laten vertellen. Maar zou ook absoluut niet willen dat je de randen van de protheses ziet. Maar ook niet dat er "te weinig" ingaat dat je borsten uit elkaar komen te staan. Heb fotos van meiden gezien waarbij dat gebeurd was.

Maar mn chirurg zei dat ging niet gebeuren? is misschien ook al je een breed borstbeen hebt en dat heb ik sws niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Chila00 zei:

Aah ja ik heb precies t zelfde haha. Ik zou wel liever 315cc ipv 295 willen.. niet dat het heel veel verschil moet zijn heb ik me laten vertellen. Maar zou ook absoluut niet willen dat je de randen van de protheses ziet. Maar ook niet dat er "te weinig" ingaat dat je borsten uit elkaar komen te staan. Heb fotos van meiden gezien waarbij dat gebeurd was.

Maar mn chirurg zei dat ging niet gebeuren? is misschien ook al je een breed borstbeen hebt en dat heb ik sws niet.


Nee precies, voorsituatie is daarin ook bepalend inderdaad.

Ik heb resultaten gezien van mijn pc die ik echt super mooi gelukt vind, dus ik heb alle vertrouwen in hem. Blijft natuurlijk altijd super spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

Dat randen zien, daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Zijn daar voorbeelden van? 


Genoeg, kijk maar eens in fotoalbums van plastisch chirurgen of sites zoals bijv realself.com.

Ik bedoel zelf bijv zoals hier:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19-2-2020 om 18:26, dientje zei:

Haaaai Chila, 

 

ik wordt ook geopereerd op 31/03 door dokter Verdonck in de bbc. zo spannend! 

ik ben ook 29 jaar en geen kids. 

bij mij adviseerde de chirurg 335 cc FULL ERGONOMIX MOTIVA maar ik twijfel nog over de maat en vorm (demi of full). 

waarom kies jij juist voor 315 cc motiva full? en wat is jouw voorsituatie? 

mijn huidige situatie vind je in de galerij... ?

 

groetjes

@dientje Jou operatie neem ik aan ook niet doorgegaan :(.. Heb je al een nieuwe datum? 

Je ging ook bij bbc in Diest he

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, dientje zei:

Hey! Ja, helaas... bij mij is het verplaatst naar 24 juni.. en bij jou? 

Dat is ver weg in juni pas, maar ben bang dat alles rondom corona nog wel eens lang kan duren. Mij hebben ze nu eind april ingepland maar ga er van uit dat het niet doorgaat. Vanwege de maatregelen die vast wel verlengd worden, maar las ook dat hun apparatuur beschikbaar gesteld aan een ziekenhuis. Jammer maar zeker gezondheid gaat voor.  Lijkt je dat niet shit midden in zomer geopereerd? Heb me nog niet zo verdiept of dat nadelig kan zijn met warmte etc

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.