Ga naar inhoud

Gevoel prothese eerste weken PO


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

 

Ik kan het niet goed vinden tussen de topics maar ik wil het toch even aan jullie vragen. Ik ben nu 1 week PO van een borstvergroting Motiva ergonomix 265cc voor de spier en ik vind het gevoel van de prothese soms apart. Dit is met name nu aan het einde van de dag, het lijkt wel alsof de prothese los zit in m’n borst en als ik sta of loop trekt het een beetje en voelt het ruw van binnen, soort irriterend gevoel zeg maar. De laatste dagen is het alleen vanaf einde van de dag en niet als ik zit. Ik ben pas 1 week PO maar ik vroeg me af meerdere van jullie ditzelfde hebben ervaren?

 

bedankt alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liefste020, ik heb dat gevoel niet. Maar ik heb anatomische implantaten achter de spier. Ze voelen vooral hard aan. Heb je geen controle na 1 week waardoor je dit kan voorleggen aan de pc? Anders zou ik niet twijfelen om eens te bellen. Belangrijk dat je je niet te veel zorgen maakt. Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.