Ga naar inhoud

Ontstekingen die wel goed afliepen , iemand ervaring ?


Aanbevolen berichten

Ik zit er een beetje doorheen . 
Al heel wat antibiotica kuren en heen en weer naar de kliniek omdat de rechter borst heel groot en pijnlijk was werd ik vanmorgen eindelijk serieus genomen toen het wondvocht er gewoon letterlijk uitstroomde .  Doorgestuurd naar het zkh echo gemaakt borst zat vol met vocht en er zit duidelijk ook pus in , ontsteking dus . 
 

Ik slik sinds woensdag een nieuwe antibiotica kuur en de borst blijft pijnlijk ( volgens alle artsen voelt hij wel nog steeds soepel aan ) ik ben trouwens op dit moment 18 dagen po. Ik wil bewust geen horror verhalen lezen want zit er echt doorheen en jank de ogen uit mijn kop. 
 

Ik was wel benieuwd of er ook POSITIEVE verhalen zijn . Vrouwen die een ontsteking hebben gehad en het dus verholpen is door antibiotica heb nu namelijk echt een oppepper nodig . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet heel veel vinden, maar in ieder geval één geruststellend bericht kunnen vinden. Zie bijlage :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.