Ga naar inhoud

Aanhoudende pijn na val


Xritt

Aanbevolen berichten

Haaai meiden,

 

Ik ben 4 weken terug van een paard gevallen. Ik heb sinds een tijd het rijden weer opgepakt. Wat heerlijk om weer op een paard te zitten. Ik viel ook zo dom. 
 

Het is 4 weken geleden gebeurd, maar heb nog steeds veel pijn aan mijn borsten. Ik ben een week na de val bij de huisarts geweest. Zij kon niks raars zien of voelen. Ze dacht dat ik gekneusde ribben had. Als ik over mijn borsten wrijf voel ik niks geks. Ze doen aan de buitenkant niet veel pijn. Wel voel ik van binnen nog steeds een naar gevoel. Soort spierpijn, maar ook een scherpere pijn. Daarnaast voel ik soms bubbeltjes in mijn borsten. Vooral rond mijn tepels heb ik steeds een naar gevoel. Ik draag de po bh weer en een sport bh. Ik maak me best zorgen. Ik ga volgende week weer naar de huisarts. Ze gaf toen al aan dat als ik me nog zorgen maakte, ze een check in het zh liet doen. 
 

ik ben 4 maanden po. Heeft iemand ervaring met bijv:  vallen na een borstvergroting. Ik vind zelf dat het nu wel lang duurt. Na 4 weken heb ik nog pijn/naar gevoel. En kan ik niet hardlopen of paardrijden. Ik heb het wel geprobeerd. Maar ik krijgt snel pijn en de rest van de dag blijft de pijn aanhouden. 
 

ik baal er zo van?Ik ben echt heel heel blij met mijn borsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Xritt zei:

Haaai meiden,

 

Ik ben 4 weken terug van een paard gevallen. Ik heb sinds een tijd het rijden weer opgepakt. Wat heerlijk om weer op een paard te zitten. Ik viel ook zo dom. 
 

Het is 4 weken geleden gebeurd, maar heb nog steeds veel pijn aan mijn borsten. Ik ben een week na de val bij de huisarts geweest. Zij kon niks raars zien of voelen. Ze dacht dat ik gekneusde ribben had. Als ik over mijn borsten wrijf voel ik niks geks. Ze doen aan de buitenkant niet veel pijn. Wel voel ik van binnen nog steeds een naar gevoel. Soort spierpijn, maar ook een scherpere pijn. Daarnaast voel ik soms bubbeltjes in mijn borsten. Vooral rond mijn tepels heb ik steeds een naar gevoel. Ik draag de po bh weer en een sport bh. Ik maak me best zorgen. Ik ga volgende week weer naar de huisarts. Ze gaf toen al aan dat als ik me nog zorgen maakte, ze een check in het zh liet doen. 
 

ik ben 4 maanden po. Heeft iemand ervaring met bijv:  vallen na een borstvergroting. Ik vind zelf dat het nu wel lang duurt. Na 4 weken heb ik nog pijn/naar gevoel. En kan ik niet hardlopen of paardrijden. Ik heb het wel geprobeerd. Maar ik krijgt snel pijn en de rest van de dag blijft de pijn aanhouden. 
 

ik baal er zo van?Ik ben echt heel heel blij met mijn borsten ?

Hey meid

 

jeetje zeg, dat is vreselijk balen!!

Hoe ben je terecht gekomen dat je zo een pijn hebt aan je voorkant? 
 

Ik zou met je huisarts even overleggen om een echo aan te vragen of misschien even contact opnemen met je pc om te vragen wat wijsheid is. 
 

Ik denk dat je vraag, of anderen ervaring hebben met vallen en hoe dat afgelopen is, jou niet verder gaat helpen. Daarmee weet je over je eigen borsten nog niks :)

Zou dus zeker even alles laten nakijken. Alleen dat kan wat meer zekerheid geven. Vraag ook even na of een echo genoeg is, of dat een mri gedaan moet worden..... 


misschien dat je pc je wel even wil zien....

 

Houd je ons op de hoogte?

Succes!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat naar en wat best-boobie zegt even een doorverwijzing vragen voor een echo of mammografie zodat ze echt even binnen kunnen kijken. Zou persoonlijk dat eerder doen dan naar je pc gaan zij kunnen ook niet zien of er schade van binnen is.

probeer je niet te druk te maken misschien heb je een gekneusde of gebroken rib wat alles wat naar voren duwt maar zou het zeker laten checken hoor!

We betalen genoeg aan zorgkosten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.