Ga naar inhoud

Essie : 28 februari 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

hai damens

ik ben essie 21 jaar jong en moeder van een prachtige dochter van bijna 2 jaar. tijdens mij zwangerschap had ik een mooie volle D cup die idd jullie raden het al. na het borstvoeding geven was er niets meer over van die mooie D cup en zijn ze geslonken naar een magere b cuppie vol strea. mijn jaloerzie werd erger door mijn eigen schaamte, bikinis heb ik liever niet meer aan. na lang piekeren en piekeren heb ik tog gekozen voor een bv. een jaar geleden had ik mijn eerste consult en daar was het dan ook bij gebleven ik heb verder geen afspraak gemaakt. nu een jaar verder zat ik er gewoon helemaal doorheen na al dat gepieker en jaloerzie op vrouwen met mooie borsten niet eens is groter maar gewoon mooier. heb ik rond gekeken op het internet en stuiten ik op de accz kliniek te utrecht. na dat ik hier op deze site wat goede ervaringen met deze kliniek had gelezen en ik verder goed geholpen was op 14 februari. heb ik er voor gekozen om het te doen, en ik heb toen ook meteen een afspraak gemaakt. op 28 februari 2011 is het dan zo ver. wat gaat er gebeuren ik word geholpen door Dr Kruppa er word 380cc geplaats dual plane druppelvorm. oooooooo zo spannend. ondanks ik nu helemaal niet meer terug kan heb ik tog nog wat twijvels maar puur omdat het nieuw is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Essie,

Welkom hier! Komt zeer bekomt voor, na een zwangerschap en borstvoeding geven blijft er idd niks meer over van je cupje... Ik kan je spijtig genoeg niet meer informatie geven van de kliniek en dokter. Maar anders moet je proberen via de zoekfunctie dr Kruppa in te typen en zo kan je meer info bekomen van de anderd dames hun ervaringen en meningen van de kliniek en dokter.

Super dat je zo snel een beslissing hebt kunnen nemen, en leuk dat je zo snel al aan de beurt bent.

Maandag nog een week en 't is aan uw beurt zeg! Spannend!! Heel veel succes!

Groeten, Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essie,

Welkom! :D

Das al best snel SPANNEND!!! :104: Niet zo veel tijd meer om in de zenuwen te zitten! :) Heb je titel een beetje aangepast en je naam erbij gezet! Veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai dames

ik heb vandaag mijn bloedtest binnen en het is allemaal goed geen diabetes of bloedarmoede joepieeee blijblij.

nu maar goed mijn vitamine slikken en met zenuwen :134: afwachten oooo nog maar 5 dagen en dan is het zo ver dan hem ik mijn nieuwe :1boobs: binnen. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai dames

nog maar even en dan is het voor mij zo ver. nog maar 2 dagen en dan is het voor mij de grote dag maandag om 6.30 uur wordt ik verwacht in bocholt zooo spannend.ik krijg 380 cc dual plane druppelvorm van een kleine b naar .......??

het leuke is dat ik niet de enige ben die op maandag 28 feb mijn grote dag heb op deze site want @RENATE wordt dan ook geholpen aan der nieuwe boobs hahah en het toevalige hier aan is dat zij om 7.30 uur wordt verwacht in bocholt hahah een uur later en bij een andere pc natuurlijk. @renate heel veel succes over 2 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esie,

Tja het komt nu echt dichtbij hé, en over die twijfels . . . dat heb ik niet meer, maar ik ben zo zenuwachtig, pff zit helemaal onder de stress!! Vandaag hele dag al hoofdpijn en vanavond nog verjaardag van mijn vriend, gelukkig komen mijn ouders niet zo heel vroeg.

Nog 2 nachtjes buikslapen en dan is het weken lang ellende in bed pff, daar zie ik wel tegenop.

En het aller ergste vind ik het moment dat je op dat bedje moet gaan liggen in de ok en dat ze je dan de narcose inspuiten en dat het dan gaat gebeuren terwijl je er zelf niet echt bij bent pfff.

Maar mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je maandag heel veel succes, wie weet liggen we wel samen op de uitslaapkamer. . . . als er iemand naast je ligt, dan moet je wel ff mijn naam zeggen hé, wellicht ben ik het ( zou leuk zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RENATE HAHAH ja hier ook hoofdpijn v de zenuwen brrr niet leuk en idd ik zal zeker je naam noemen hahah in de uitslaap hoek hihi mijn naam is zal wat zijn he hihihi nou voor jou ook heel veel succes meis en sterkte.

feminine@ en anneke@ tanx voor de rea ik drop na de bv effe een uitgebrijd verslag als het lukt en anders wat later.

:1big_boobs::1big_boobs::1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI esie21

succes :71: maandag ,het valt allemaal 100%mee

ik ben 14 feb geholpen ,ik was ook zo bang voor de narcose :blush: ,dat is me zelfs mee gevallen was zo bang dat ik niet meer wakker werd erg he

ik had ook een b na de zwangerschappen had eerst een d ,nu weer een d ik heb 300 cc dual plane :1bouncingboobs: ben er super tevreden mee

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaaaaaa dames

het is echt ongelooflijk maar nog maar 1 nacht ik heb het huis gelukkig al op oorde nu nog de oppas en een goede nachtrust en dan is het zo morgen ochten om 4 uur me nestje uit en dan opweg naar de kliniek spannend en erggg vroeg hahah maja ik denk tog niet dat ik kan slapen hihihi

bedankt voor de berichtjes dames ik laat jullie alles gelijk weten zo dra ik kan.

ik spreek jullie weer als ik boobs :1boobs: heb hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.