Ga naar inhoud

Essie : 28 februari 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Esie,

Ik was ook benieuwd hoe het nu met je gaat? Hoop dat je betere pijnstillers heb kunnen halen.

Heb echt in dubio gezeten om naar je toe te rijden hoor. Jammer dat het al zo laat was.

Vond het zo zielig voor je.

Hoop dat je je wat beter voelt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag

28Febr..Ws het dan zo ver.

Om kwart over 4 zat ik in de auto onderweg naar mijn nieuwe booebies.

Ooowh,wat was ik zenuwachtig.

Uiteindelijk daar aangekomen in Bocholt om 6:40(idd te laat)!!

Zaten we in de wachtkamer,wachten op dat wat mij te wachten stond.

Nadat ik een pilletje had geslikt met een slok water,werd ik 10min later opgeroepen(jemmig het leek net een fabriek vrouw in zonder vrouw uit met en zo overnieuw :blink:

Nou ja,back to business..10min later werd ik geroepen en mocht ik naar het kamertje waar picasso aan het werk ging.!!

mooijurkje kreeg ik aan,en infuus dat werd ingeprikt.

Met trillende vingers nam ik afscheid van me zus,en liep ik als een klein kind achter de narcosist richting de snij tafel.. :98:

Toen mocht ik dus gaan liggen,ondertussen dat de narcosist met zijn collega aan het overleggen was hoe hij tot ziens moest zeggen in het nederlands.

Ik lachte nog en zei Tjoess..

Toen hij het kapje op mijn mond deed d8 ik ik ga tog neit slapen,mrja na een tintelling in mijn gezicht was dat het laatste wat ik d8 en weg was ik(wat is het gek zo een narcose zeg.!!

En toen werd ik alweer wakker,keek op de klok en het was half9.

En toen begon ik te trillen,ik weet niet wat ze met mijn deken deden(maar het was geen blower)en ging het gelukkig langzamerhand weg.

Toen zag ik de volgende vrouw alweer langs rijden (met haar nieuwe boobies)en d8 ik ff spieken en keek ik onder de dekens en jah hoor ze zaten er echt mijn nieuwe booebies :123:

Na gebabbeld te hebben met de buurvrouw mocht ik mee naar de uitslaapkamer(gek geneog voelde ik me ongelooflijk fit de pijn viel echt mee!!

Me zussen kwamen aanlopen(en ik zei gelijk is niet te groot tog :126: is mooi tog).

En mijn zus reageerde met de woorden je bent oranje en wit.

Nadat ik mijn droge criossantje met kaas had gegeten en mijn duitse thee,d8 ik kom we gaan naar huis..maar dat mocht nog niet!!

Ik kreeg het niet door mijn keel "maar ik moest het opeten!!

Toen ik het ophad moest ik nog gaan plassen..anders mocht ik niet weg.

Nadat ik geplast had werd het infuus eruitgehaald,en kregen we een hele constructie over hoe onze dagen zouden verlopen en wat wel mag en niet mag.

En dat we alleen paracetamol mochten slikken!!

Op dat moment d8 PFF SLAAT NERGENS OP DEZE PIJN "DIT RED IK WEL!!

Maar rond 7uur in de avond,nam ik bij deze mijn woorden terug.

O.MIJN.GOD..WAT EEN PIJN!!

Toen ik opstond om te gaan plassen begon het helemaal slecht te gaan!!

Ik zag zwart en hoorde alles heel dof en het voelde alsof ik zou flauwvallen!!

Dus belden we 112 op..en na een tijdje met die mvr gesproken te hebben voelde ik me wel wat beter.

Ik kreeg een recept van Tramadoll,mr die heb ik nog niet ingenomen (ik durf het niet).

Omdat toen ik de klinkiek belde ze zeiden dat ik dat niet meost gebruiken en alleenmaar paracetamol mocht!!(Als ik dat mocht hadden zehet mij zelf van huisuit meegeven.!!

Dat was de ergste nacht van mijn leven.maar ik ben hem doorgekomen..

Dat was dus dag Nr.1..

Ik heb uiteindelijk (op dag 2)een foto gemaakt van mijn mannetjes..

Die is te zien in mijn gallerij.!!

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes meiden..en de steun die jullie mij hebben geboden!!

Gr..Essie21..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essie,

Gefeliciteerd meis, jammer dat je zo veel pijn hebt, hopelijk wordt het snel beter! Rust lekker uit en laat je verwennen! Wens jou ook een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb naar de foto van je nieuwe aanwinsten gekeken. Ze zijn echt heel mooi geworden!!! Gefeliciteerd meid!!!! :35:

Wel jammer dat je zo veel pijn had. Ik hoop dat het nu wel veel beter gaat.

Beterschap en ik hoop dat je snel weer alles kan doen.

groetjes Miemsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

wat zijn ze mooi geworden !!

alleen jammer dat je zo veel pijn hebt gehad ! dat is nu het enige waar ik ook echt bang voor ben ! zo lang naar uitkijken en dan de eerste dagen jezelf vervloeken !

spoedig herstel ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Essie,

Wat erg dat je alleen maar paracetamol mag, want dat lijkt mij echt niet voldoende de eerste dagen... :unsure:

Ik had naast de paracetamol ook diclofenac (die versterken elkaar!) en zelfs dat hielp niet de eerste nacht...

Toen heb ik van m'n vriend een tramadol gekregen (die had hij nog over van een ernstige spierblessure) en pas toen kon ik pijnloos slapen...

Ik hoop dat het nu beter met je gaat en heel veel sterkte toegewenst :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi edie..

jeetje zeg wat vervelend dat je zo'n pijn had gehad..waarom mocht je geen tramadol eigenljk dan ?..ik zelf had paracetamol , difloconac en tramadol voorgeschreven gekregen ..heb het de eerste dagen ook allemaal braaf geslikt..had ook niet zonder de eerste dagen door gekomen ...in ieder geval heel veel beterschap dat het snel minder mag worden ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.