Ga naar inhoud

Pijn rechter borst


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ! 

Twee jaar geleden een borstvergroting gehad en vind al een tijdje dat mijn tepels te hoog op mijn borsten staan... ze passen nog nipt in mijn BH 

als ik naar mijn litteken kijk is dit ongeveer 1cm boven de plooi? 

Zijn de prothesen te veel gezakt? En hoe lossen ze dit op? 

 

Eind november heb ik een afspraak bij een plastische chirurg .  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Senna89 Hoi hoi,

 

Loop nu pas tegen je topic aan en was benieuwd hoe je afspraak is verlopen? Hopelijk goed nieuws? Een litteken boven de plooi wil niet altijd zeggen dat je borsten zijn gezakt. Het ligt soms ook aan de techniek van de PC waar ze het litteken plaatsen. Ligt je tepel nu niet meer op z'n hoogste punt op je borst?

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo iedereen ! 

Het is nu bijna 4 jaar na mijn borstvergroting. 

Enkele maanden geleden ben ik met hevige pijnscheuten ter hoogte van de rib onder mijn borst opgestaan. Na enkele dagen bij dokter geweest omdat dit pijn deed bij elke beweging. Daar heb ik ontstekingsremmers gekregen omdat ze dacht dat ik een ontsteking had op ,

mijn ribkraakbeen. Die medicatie hielp tegen de pijn maar de pijn bleef. Dus opnieuw naar de dokter gegaan en die stelde een RX voor en een echografie van mijn rib. Waar niks op te zien is. De pijn is begonnen in februari en heb die nu nog steeds. Ik begin mij af te vragen of de pijn van mijn borstimplantaat zou kunnen komen , omdat de pijn echt in de borstplooi zit en naar het midden toe. 

De pijn is niet meer zo hevig als in het begin. Ik heb vooral pijn als ik naar beneden kijk. Dus bv recht zitten en mijn kin naar beneden bewegen. 

 

Ik denk toch best eens een consultatie te nemen bij een plastische chirurg. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Senna89 zei:

Hallo iedereen ! 

Het is nu bijna 4 jaar na mijn borstvergroting. 

Enkele maanden geleden ben ik met hevige pijnscheuten ter hoogte van de rib onder mijn borst opgestaan. Na enkele dagen bij dokter geweest omdat dit pijn deed bij elke beweging. Daar heb ik ontstekingsremmers gekregen omdat ze dacht dat ik een ontsteking had op ,

mijn ribkraakbeen. Die medicatie hielp tegen de pijn maar de pijn bleef. Dus opnieuw naar de dokter gegaan en die stelde een RX voor en een echografie van mijn rib. Waar niks op te zien is. De pijn is begonnen in februari en heb die nu nog steeds. Ik begin mij af te vragen of de pijn van mijn borstimplantaat zou kunnen komen , omdat de pijn echt in de borstplooi zit en naar het midden toe. 

De pijn is niet meer zo hevig als in het begin. Ik heb vooral pijn als ik naar beneden kijk. Dus bv recht zitten en mijn kin naar beneden bewegen. 

 

Ik denk toch best eens een consultatie te nemen bij een plastische chirurg. 

 

 


Ik denk dat dat best een goede optie is @Senna89. Een borstfoto en/of een echo laten maken ook, dan kun je meteen zien of het met je borst te maken heeft of dat het toch iets anders is.

Succes ermee, hopelijk ben je er gauw achter wat er scheelt.

 

Sjuul.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.