Ga naar inhoud

Paar vraagjes


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na flink zoeken, stel ik m'n vragen toch maar even hier. Hoop dat ik mij te druk erom maak, maar hoor graag jullie ervaringen.

 

 

1. Het lijkt alsof de implantaten sinds 3 dagen hoger zitten dan daarvoor. Kan dat of komt dat bijv. doordat de zwelling er niet meer is? (Ben zo bang dat ze zo blijven zitten en niet naar de juiste plek zakken)

2. Vandaag de lamellen dicht gedaan en zonder dat ik erbij na dacht te hard aan het touwtje getrokken. Nu heb ik best last van de zijkant van m'n rechterborst. Iemand ervaring met dit soort stommiteiten en of het zich snel oplost?

3. In hoeve strekken jullie je armen? Ik merk dat ik toch snel vergeet dat ik de armen niet mag strekken of boven m'n hoofd mag tillen.

 

Er zullen nog wel veel meer vragen bij mij naar binnen schieten maar dit is wel even genoeg voor nu.

 

Graag hoor ik jullie ervaringen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Anennans,

 

Ik herken het niet dat de implantaten hoger lijken te zitten na een aantal dagen. Het is handig om elke dag of om de paar dagen foto’s te maken, zodat je het hele proces goed bij kan houden. Zo ben je zeker van de veranderingen. Overigens hoef je je ook geen zorgen te maken over dat ze hoger zitten. Dat lijkt me haast niet vanwege de zwaartekracht. Mocht je toch niet zeker zijn van je zaak dan zou ik even contact opnemen met je pc. 

 

Ik herken de kleine stommiteiten zeker! Ik deed er zelf niet zoveel aan, maar het enige wat ik wel kon doen was: rust nemen. 

 

In tegenstelling tot heel veel meiden hier op het forum, mocht ik mijn armen na twee weken al strekken boven mijn hoofd (als dat lukte). Ik heb dat zelf heel veel weken niet gedaan, omdat ik hier op het forum las dat je je armen 6 weken niet boven je hoofd mag houden. Gevolg: ik was bij mijn eerste controle helemaal verkrampt. Ik deed dus té voorzichtig. Ik wist toen niet eens dat dat kon. Ik ben dus eigenlijk meteen al gaan oefenen om mijn armen te strekken door een kopje op een hogere plank te pakken in plaats van de onderste plank. Daarna is het helemaal goed gekomen met mij en mijn borsten zijn ook netjes gedaald (zonder borstband). Ik denk dus persoonlijk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken over het wel of niet strekken van je armen. Het kan geen kwaad als je dat (per ongeluk) wel een keer doet. Maar goed dat is mijn ervaring. 

 

Heel veel sterkte met het herstel! En geduld is het sleutelwoord ?. Ik kan zeggen dat ik na 4 maanden pas echt hersteld ben en ook weer kan sporten en normaal kan “bukken” en andere dingen. Dus geduld, geduld, geduld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.