Ga naar inhoud

Anennas : 24 oktober 2019 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal,

Na een tijdje op het forum rond gelezen te hebben, toch maar mijn verhaal.

 

Na lang wikken en wegen (en na 2 zwangerschappen) langs verschillende praktijken voor een consult. Uiteindelijk gekozen voor Faceland en Dr. Jansen. 

Donderdag 24 oktober om 7:15 de auto in en na veel file kwamen manlief en ik aan bij de OK.

Heel fijn geholpen door het OKpersoneel, niet alleen door Dr. Jansen. Na lekker rustig bijkomen en wat gegeten te hebben, op weg naar huis. Thuis neem ik de medicatie volgens de voorgeschreven tijden in en gaat het eigenlijk prima. Helaas zijn de nachten niet zo prima ?

Man, man, man, dat valt even vies tegen.

Zelfs nu nog (8 dagen na operatie) is het elke ochtend weer moeilijk opstaan. Maar alles voor een goed doel hè?!

 

Heb ik wel even wat vraagjes voor jullie, als dat hier tenminste mag.

1. Het lijkt alsof de implantaten sinds 3 dagen hoger zitten dan daarvoor. Kan dat of komt dat bijv. doordat de zwelling er niet meer is? (Ben zo bang dat ze zo blijven zitten en niet naar de juiste plek zakken)

2. Vandaag de lamellen dicht gedaan en zonder dat ik erbij na dacht te hard aan het touwtje getrokken. Nu heb ik best last van de zijkant van m'n rechterborst. Iemand ervaring met dit soort stommiteiten en of het zich snel oplost?

3. In hoeve strekken jullie je armen? Ik merk dat ik toch snel vergeet dat ik de armen niet mag strekken of boven m'n hoofd mag tillen.

 

Er zullen nog wel veel meer vragen bij mij naar binnen schieten maar dit is wel even genoeg voor nu.

 

Graag hoor ik jullie ervaringen!

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is een schone zaak. De implantaten zullen zeker nog zakken, maar dat kost tijd. Je bent pas 8 dagen po! Reken daar maar minstens 3 maanden voor?

 

daarnaast kan een plotselinge beweging altijd voorkomen, en steken zul je sowieso wel vaker voelen. Ik zou je daar niet zo druk over maken!

 

mijn armen strek ik gewoon, maar ze komen niet boven mn schouders/borst. Probeer daar wel goed op te letten.

 

gewoon rustig aan doen en geduld hebben! Komt allemaal goed

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Imker zei:

Geduld is een schone zaak. De implantaten zullen zeker nog zakken, maar dat kost tijd. Je bent pas 8 dagen po! Reken daar maar minstens 3 maanden voor?

 

daarnaast kan een plotselinge beweging altijd voorkomen, en steken zul je sowieso wel vaker voelen. Ik zou je daar niet zo druk over maken!

 

mijn armen strek ik gewoon, maar ze komen niet boven mn schouders/borst. Probeer daar wel goed op te letten.

 

gewoon rustig aan doen en geduld hebben! Komt allemaal goed

Thnx, fijn dat je het zo zegt!

Het is toch fijn het te horen van ervaringsdeskundigen ?

Ik ga sowieso weer even goed letten op die plotselinge bewegingen, want die steken zijn echt geen pretje zeg!

 

Fijn om te weten dat strekken niet heel erg dramatisch is. Boven m'n borsten komen ze niet dus dat is al prettig.

 

Nogmaals dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.