Ga naar inhoud

Prothese te hoog


Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Ik heb twee weken geleden een borstvergroting ondergaan bij Wellness Kliniek. Heb gekozen voor ronde implantaten 380 CC middelhoog profiel achter de borstspier. Gisteren mocht mijn drukverband na twee weken eindelijk eraf en ik ben geschrokken van hoe groot ze zijn en hoe hoog ze zitten. Mijn borsten lijken onwijze kanonnen en zitten onwijs hoog. 

 

Ik ben sinds vandaag een borstband gaan dragen in de hoop dat ze toch echt paar centimeters gaan zakken. 

 

Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt en hoe veel gaan ze nog zakken en kleiner worden? Ben nu 2 weken po en onwijs gestresst. 

 

!!!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, lienatje zei:

Dag dames,

 

Ik heb twee weken geleden een borstvergroting ondergaan bij Wellness Kliniek. Heb gekozen voor ronde implantaten 380 CC middelhoog profiel achter de borstspier. Gisteren mocht mijn drukverband na twee weken eindelijk eraf en ik ben geschrokken van hoe groot ze zijn en hoe hoog ze zitten. Mijn borsten lijken onwijze kanonnen en zitten onwijs hoog. 

 

Ik ben sinds vandaag een borstband gaan dragen in de hoop dat ze toch echt paar centimeters gaan zakken. 

 

Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt en hoe veel gaan ze nog zakken en kleiner worden? Ben nu 2 weken po en onwijs gestresst. 

 

!!!!!!! 


Waarschijnlijk moeten je implantaten nog indalen en zo.

Ik heb geen album maar er zijn hier genoeg meiden die dit wel hebben en de ontwikkeling hebben vast gelegd dus ga eens op zoek daarheen dan kun je vergelijken. 
 

Wat je borstband betreft, is dit op advies van je pc, of doe je dat vrijwillig?

Het is verstandig om de richtlijnen van je arts heel secuur op te volgen en een borstband is niet altijd nodig, sterker nog als je die gebruikt en het mag niet kan het resultaat daarvan verkeerd uitpakken dus overleg dit altijd met jou pc.

 

Groet, Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Sjuul,

 

Ik ben t zelf gaan dragen zonder nog te overleggen. Heb wel mail gestuurd maar nog geen reactie gehad. Doordat ik nu beetje bang ben heb ik account hier aangemaakt dus weet niet helemaal hoe en waar ik foto’s kan vinden van herstelperiode. 

 

Zoals ik heb begrepen is een borstband nooit verkeerd. Enkele werking dat het heeft is versnellen van het proces van indalen en als ik nu naar mijn borsten kijk moeten deze echt maat slinken en indalen want dit is niet wat ik had gepast tijdens consult of verwacht had. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, lienatje zei:

Hè Sjuul,

 

Ik ben t zelf gaan dragen zonder nog te overleggen. Heb wel mail gestuurd maar nog geen reactie gehad. Doordat ik nu beetje bang ben heb ik account hier aangemaakt dus weet niet helemaal hoe en waar ik foto’s kan vinden van herstelperiode. 

 

Zoals ik heb begrepen is een borstband nooit verkeerd. Enkele werking dat het heeft is versnellen van het proces van indalen en als ik nu naar mijn borsten kijk moeten deze echt maat slinken en indalen want dit is niet wat ik had gepast tijdens consult of verwacht had. 

 


Borsten zien er zo kort na de plaatsing altijd heel anders uit dan verwacht, dat is iets wat je hier op het forum dagelijks wel tegenkomt.

Ze moeten nog indalen en zullen zich nog gaan ontplooien.

De eerste 6 weken zal zich een kapsel vormen en in die 6 weken daalt je borst ook in. Daarna zal ze zich nog verder ontwikkelen, tegen de 3 maanden heeft ze ongeveer de definitieve vorm en tot een jaar wordt ze nog zachter en mooier.

Geduld is hierin het toverwoord 


De borstband fixeert je borst als het ware en als je die niet op de goede manier draagt dan kun je het proces van indalen behoorlijk verkeerd beïnvloeden.

Ze kan te hoog blijven zitten, of juist te laag gaan zitten.

 

Hier op het forum wordt ook echt gewaarschuwd om die niet op eigen houtje te gaan dragen als je arts dit niet aangegeven heeft, het kan als gevolg hebben dat de je arts je niet helpt als het mis gaat en de garantie dus vervalt.
 

Er staat een vergrootglas in de rechter bovenhoek, dat is de zoekfunctie. Daar kun je bijvoorbeeld al eens “indalen” of “borstband” intoetsen, dan kom je vanzelf de berichten tegen die eerder geplaatst zijn en de ervaringen van forumleden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.