Ga naar inhoud

Schorpioentje1990 : 24 oktober 2019 : Dr. De Mulder : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hey hey! 

Vandaag operatie gehad van 70 A naar een E (620cc) 

 

Opzich cva, maar man zo stijf. Heb ze zelf nog niet gezien ? maar ze zijn groot ? morgen om 19u mag ik naar praktijk gaan voor de drains eruit te halen en dan ga ik men 2 vriendinnetjes zien voor de 1ste keer ? 

 

Hoe ervaarde jullie de pijn nadien? 

 

Groetjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey hey, 

 

Dacht even nog eens zelf te reageren ? ben afgelopen donderdag 3w po ??

 

Zalig gevoel en echt nergens geen last meer van, enkel jeuk onder het litteken van de sportbh's daar mag ik al lekker cortisone zalf aan ?‍♀️ heb in de dag af en toe voor een uurtje max 2 even de sportbh uit en dit voelt zo lekker ? ik irriteer me echt aan die sportbh's. 

De pijn eerste week was ook een meevaller puur de eerste 3dagen enorm afgezien ? zat 3de dag al op de vlieger richting Istanbul voor mijn vriend ??. Daar veel beweging gehad alsook vocht en steenhard... Met de terug reis ging alles heel vlot en sins ik terug thuis ben gaat het elke dag beter. Kan al niet meer wachten tot ik beugelbh aankan ? ga straks me al eens laten opmeten en passen. Want kliniek zei dat ik op een 75E zal komen. Maar gisteren keek ik in mijn sportbh en bleek ik een 74F aan te hebben. Was dit even verschieten want die zit ook redelijk strak? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.