Ga naar inhoud

herstel en werk


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Het is voor mij ook zover! 16 december krijg in een bv bij Bauland kliniek van Dr Lydia Oostveen-Bol.

Waarschijnlijk wordt het 350 cc Motiva maar over de soorten protheses werd niet gesproken tijdens het gesprek met consulent.

Het gesprek met PC volgt nog in november.

Ik heb nog wat vragen en hopelijk willen jullie je ervaring delen!

1) ik krijg 1 bh na de operatie maar ik vind dit te weinig voor 6 weken. Wie heeft de tip voor goed zittende bhs?

ik heb 3 weken vrij. mijn operatie is gepland tussen 2 werkgevers dus beide hoeven er niets van te weten. (vind ik een fijn gevoel) frisse nieuwe start!

Nu doe ik wel lichamelijk pittig werk. Ik ben namelijk zelf operatieassistent en er komt wel wat til, duw en andere lichamelijke werkzaamheden bij kijken.

2) Nu is mijn vraag kun je na 3 weken wel weer fatsoenlijk functioneren? ik vind het niet leuk om op mijn nieuwe werk te moeten zeggen dat ik niet alles kan doen... Uiteraard word ik wel ingewerkt dus kan wel ietsje rustiger aan doen..  Of is jullie ervaring je hebt wel echt 4 weken nodig om er een beetje bovenop te komen?

verder tips en tricks zijn welkom! alles voor het beste resultaat 

 

liefs E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Proficiat met je datum! Je kan al beginnen aftellen ?

 

Ik had zelf een 2e bh aangekocht in de kliniek. Vooral omdat degene die ik had te klein zat, maar ook zodat ik degene die wel goed zat kon wassen en ondertussen de andere aandoen. Zo voelde het voor mij beter dan ze gewoon 'vrij' te laten. Meestal zijn kliniek bh's wel wat prijziger.

Je kan hier best even op het forum rondneuzen welke bh goed is, zijn ontzettend veel topics over. 

 

En ik zou wel zorgen dat je 6weken kunt herstellen..

Het is namelijk echt niet goed om zware dingen (meer dan 1-2kg) te gaan tillen enzo binnen die eerste 6 weken. Je moet je lichaam écht de tijd geven om te herstellen. 

Liever 6weken rustig aan dan dat je dingen gaat overhaasten en zo mischien minder lang van je borsten kunt genieten of eventueel complicaties in de hand werkt..

 

Ohja, denk op voorhand na over kleding enzovoort want je mag 6 weken je armen niet omhoog doen, en ellebogen mogen ook niet hoger dan je schouders!

Verder raad ik je aan een zwangerschapskussen aan te schaffen of een kussen zodat je schuin/rechtop in bed ligt, dat ga je wel kunnen gebruiken namelijk. 

 

Veel success met je aanstaande vergroting :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.