Ga naar inhoud

Liftleft : 31 oktober 2019 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

ik ben nieuw hier en heb stiekem al heel veel meegelezen☺️. Donderdag 31 oktober word ik door Dr. Nio geholpen?.

 

3 maanden geleden een borstvergroting gehad, helaas maak ik te weinig kapselvorming aan waardoor de prothese is gaan draaien en zakken ??

 

Ik had een E cup ben naar een cup F gegaan. Ik ben moeder van een gaaf zoontje die ik BV heb gegeven. Mijn borsten zijn daardoor helaas volumeloos achter gebleven en gaan hangen. In eerste instantie zou een borstlift niet nodig zijn en zou het hangen verholpen zijn door het plaatsen van een prothese met 350cc. Helaas is dit minder goed uitgepakt. (Dr. Nio Is niet degene geweest die mijn borstvergroting heeft gedaan!)

 

Vorige week voelde ik een knak in mijn  borst en toen ik omhoog kwam voelde ik iets draaien ? ik was me aan het afdrogen en keek in de spiegel, toen zat mijn prothese onder in mijn borst ?.

 

Uiteindelijk een afspraak bij Dr. Nio gemaakt. Hij gaat me 31 oktober opereren, mijn borstliften, het meeste weefsel weghalen en 600cc dual plane terug plaatsen. Ook mijn tempels worden verkleind. Ah fijn, best een teleurstelling gezien ik 3 maanden geleden nog zo blij was met mijn volle cup F. En 6 jaar getwijfeld heb om iets aan mijn boobs te laten doen.

 

Hoop dat er meiden zijn die me over hun ervaringen kunnen vertellen en of er meer meiden zijn die ook weefsel weg hebben laten halen.

 

Lieve groetjes ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.