Ga naar inhoud

Grotere protheses voor de spier. Ervaringen gezocht


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb op consult Motiva Ergonomix full 550cc of 625cc geadviseerd gekregen tijdens mijn consult. Heb een breedte van 14,5 cm te overbruggen dus dan is een groter implantaat nodig. Het advies is omdat ik genoeg weefsel en vet heb de prothese VOOR de spier te plaatsen.

Daar was ik enigszins verbaast over. Ik dacht gelijk gaat dat niet hangen na verloop van tijd. Zijn er dames die ook een grote maat prothese voor de spier geplaatst hebben gekregen? Hoe is jullie ervaring daarmee?

 

Mijn dank is groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Ik heb iets minder cc, 450, maar heb ze ondertussen al 7 jaar, voor de spier. 

Uiteraard is het belangrijk om goede bh’s te dragen en niet halve of hele dagen zonder bh rond te gaan lopen. 

Mijn bh gaat aan als ik uit bed stap, en uit voordat ik er in stap. In de avond wel vaker een iets lichtere sportbh, maar ze hangen bij mij zelden los in de wei. Alleen los in bed dus ?

 

Of het aan mijn huidkwaliteit ligt of aan goede ondersteuning dat ik vrijwel geen hang heb na die 7 jaar, weet ik natuurlijk niet, maar ik ben er nog steeds erg tevreden over. 

 

Als je nu een voorsituatie hebt met iets uitgezakt weefsel, kan het ook zijn dat het bij jou voor de spier geadviseerd wordt om een double bubble uit te sluiten....

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Thx hier heb ik wat aan. De pc had het inderdaad ook over goede ondersteuning en zelfs s nachts met sportbh aan. Nou dat zou ik toch liefst niet willen. Loop nu ook zelden zonder bh dus dat zou goed moeten komen.

 

zal ik je toevoegen aan mijn album? Niet dat ik je persé mijn naakte boobies wil laten zien :45: maar misschien heb je er wat aan haha

 

Hoor het wel :P

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.