Jump to content

Recommended Posts

Hi dames, weet even niet of ik het huis te forum gekozen maar dan hoor ik dit vanzelf.. :)

Ik ben nu 10 dgn PO. Heb eigenlijk weinjig last (gehad). Ik krijg alleen steeds keiharde borsten. Net twee bakstenen. Het doet geen pijn maar vraag me af of dit wel normaal is...

Hoor graag jullie ervaringen 

xx

Forensica ik ben 19 dagen PO en ook ik krijg dit af en toe. Als ik dan rust en ff ga liggen of rusten, dan trekt t weg. Naarmate de operatie verder af ligt wordt het steeds minder. Bij mij is het elke keer aan de borst waar het meeste in gewroet is, gezien de lekkage die ik had en het onderzoek naar de zogenaamde knobbel. Het dwingt me ook om rustig aan te blijven doen en de voorschriften die we kregen goed te handhaven. Succes en beterschap met t herstel xx

Is normaal meis... dat word minder.

Ik heb t ook nog zo af entoe hoor maar niet meer zo als in t hele begin. 

(maandag 8wkn po) 

• 3 weeks later...

Dit is gewoon, helaas. Je zal het ongetwijfeld eerder hebben gehoord maar geduld is ook hier van toepassing. Hoe meer dagen je PO bent hoe soepeler en zachter ze worden. 

Goed herstel! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.