Ga naar inhoud

voorsteltopic Marianne89


marianne1989

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben Marianne, moeder van 1 kindje waar ik bijzonder blij mee ben,

 

In de toekomst wil ik heel graag een bv ondergaan, denk er al jaren aan maar koos er nooit eerder voor omdat mijn borsten in principe prima waren (kleine, maar gezonde b). Nu heb ik borstvoeding gegeven en ik zei altijd: als het theezakjes worden dan geef ik mezelf wel cadeau er iets aan te laten doen. Ik weeg nog steeds 20 kg zwaarder dan voor de zwangerschap en het zijn nu al twee lege klein zakjes, na het afvallen zal dit denk ik alleen erger worden. We willen wel graag nog een tweede kindje en dan daarna, na het hele borstvoedingsverhaal en nadat ik weer op gewicht ben kom ik hopelijk eindelijk aan de beurt met mijn grote wens: een borstvergroting. De aankomende jaren wil ik me graag oriënteren en goed inlezen voordat we zomaar deze stap zetten, ik ben benieuwd!

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom marianne!

 

Mijn operatie staat nu gepland op 17 oktober bij dr Nio. 

Ik heb net als jou gewacht tot de 2de er was en riep heel hard dat ze maar lelijk mochten worden zodat ik een bv niet meer zou uitsluiten, maar toen kwam tot 2 keer aan toe het moment van operatie ( in 2017 en 2018 ) en heb ik toch beide keren afgezegd door alle negatieve berichten. Ik probeerde mn borsten mooi te vinden en zocht daarom juist fotos van meiden met kleine borsten en die daar dan toch heel zelfverzekerd mee waren.

 

Nu inmiddels 10 kg lichter, weeg nog +- 51 en heeft mij een paar maanden terug nu echt de knoop doen doorhakken. Ik zet geen stap meer terug en tel de dagen met smart af?

 

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust! 

 

Liefs xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.