Ga naar inhoud

Implantaten verwijderen?


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Nic1978 zei:

Ik ben even benieuwd..Zijn er hier vrouwen die de implantaten hebben laten verwijderen? Zo ja,hoe zag de huid er daarna uit? En het gevoel in de tepels,is dat nog veranderd?

 

 

Ik heb ze recent laten verwijderen, maar had ze nog niet lang. Bij mij is de huid weer goed hersteld en ook gevoel in mn tepels normaal, maar dat was ook met implantaten wel normaal. Ik heb veel vrouwen gezien die explantaties hebben ondergaan en over het algemeen herstelt de huid weer redelijk goed.

Ik moet hier wel even opmerken dat je op dit forum weinig vrouwen zult treffen die een explantatie hebben ondergaan. De meeste die dat gedaan hebben zijn hier niet meer actief.

 

Mag ik vragen wat de reden is dat je ze wilt laten verwijderen?

 

liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Francisca91 zei:

 

Ik heb ze recent laten verwijderen, maar had ze nog niet lang. Bij mij is de huid weer goed hersteld en ook gevoel in mn tepels normaal, maar dat was ook met implantaten wel normaal. Ik heb veel vrouwen gezien die explantaties hebben ondergaan en over het algemeen herstelt de huid weer redelijk goed.

Ik moet hier wel even opmerken dat je op dit forum weinig vrouwen zult treffen die een explantatie hebben ondergaan. De meeste die dat gedaan hebben zijn hier niet meer actief.

 

Mag ik vragen wat de reden is dat je ze wilt laten verwijderen?

 

liefs! 

 

Ik weet nog niet of ik ze wil laten verwijderen hoor,maar het gaat af en toe door m’n hoofd. Als ik alles van tevoren had geweten had ik het nooit gedaan.

Hoelang had jij ze? En mag ik vragen waarom je ze hebt laten verwijderen?

Ik heb ze nu iets meer dan 1,5 jaar..maar kan er gewoon niet aan wennen. Ondanks dat ze niet te groot zijn ofzo,vind ik ze toch nep. Vind ze ook nog steeds vrij hard. En m’n linkerborst voelt niet fijn..steken, als ik voorover buig lijkt ie wel een beetje los te zitten, die tepel doet “pijn” en beide tepels zijn bijna altijd stijf waardoor ik altijd een voorgevormde bh aan moet waarin ik m’n borsten nog meer nep vind lijken...

Ik ben me er gewoon de hele dag van bewust van dat ze niet van mij zijn.

Lastig uit te leggen..? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nic1978 zei:

 

Ik weet nog niet of ik ze wil laten verwijderen hoor,maar het gaat af en toe door m’n hoofd. Als ik alles van tevoren had geweten had ik het nooit gedaan.

Hoelang had jij ze? En mag ik vragen waarom je ze hebt laten verwijderen?

Ik heb ze nu iets meer dan 1,5 jaar..maar kan er gewoon niet aan wennen. Ondanks dat ze niet te groot zijn ofzo,vind ik ze toch nep. Vind ze ook nog steeds vrij hard. En m’n linkerborst voelt niet fijn..steken, als ik voorover buig lijkt ie wel een beetje los te zitten, die tepel doet “pijn” en beide tepels zijn bijna altijd stijf waardoor ik altijd een voorgevormde bh aan moet waarin ik m’n borsten nog meer nep vind lijken...

Ik ben me er gewoon de hele dag van bewust van dat ze niet van mij zijn.

Lastig uit te leggen..? 

 

Xx

 

 

Heel herkenbaar hoor! Ik vond mijn borsten echt prachtig, maar voelde me nooit helemaal op mn gemak met mn implantaten. Ik heb ze maar 6 maanden gehad, en heb ze laten verwijderen omdat ik klachten ontwikkelde (oa huidproblemen, duizeligheid, rare geurtjes, grauwe gloed en vermoeide uitstraling, vermoeidheid). Ik had overigens ookveel last van steken. 90 procent van de klachten is nu weg en ik voel mij weer de oude!

Ik kon soms ook echt een beetje in paniek raken dat ik iets in mn lijf had wat kapot zou kunnen gaan etc. Ook was ik superveel bezig met dat ik een bh aan moest, snachrs durfde ik niet zonder te slapen omdat ik bang was dat de implantaten gingen verschuiven. Nu voel ik me zoveel vrijer ? ik mis ze absoluut niet, ondanks dat ik ze dus wel echt mooi vond. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Francisca91 zei:

 

 

Heel herkenbaar hoor! Ik vond mijn borsten echt prachtig, maar voelde me nooit helemaal op mn gemak met mn implantaten. Ik heb ze maar 6 maanden gehad, en heb ze laten verwijderen omdat ik klachten ontwikkelde (oa huidproblemen, duizeligheid, rare geurtjes, grauwe gloed en vermoeide uitstraling, vermoeidheid). Ik had overigens ookveel last van steken. 90 procent van de klachten is nu weg en ik voel mij weer de oude!

Ik kon soms ook echt een beetje in paniek raken dat ik iets in mn lijf had wat kapot zou kunnen gaan etc. Ook was ik superveel bezig met dat ik een bh aan moest, snachrs durfde ik niet zonder te slapen omdat ik bang was dat de implantaten gingen verschuiven. Nu voel ik me zoveel vrijer ? ik mis ze absoluut niet, ondanks dat ik ze dus wel echt mooi vond. 

 

Xx

 

Jeetje wat herkenbaar. 

En ik ben ook wel echt vermoeid,maar heb dat nooit gelinkt aan m’n vergroting. Hoeft natuurlijk ook niet,maar neem het wel mee. 

Heb je ze door dezelfde arts laten verwijderen als die ze geplaatst had? En hoe is het met de littekens?

Ik had van mezelf een lege B cup..en ben zo bang dat het er dan helemaal niet meer uitziet..nog leger en slapper. Ik ben ook al 40,maakt ook wel verschil denk ik..huid minder soepel misschien...?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Nic1978 zei:

 

Jeetje wat herkenbaar. 

En ik ben ook wel echt vermoeid,maar heb dat nooit gelinkt aan m’n vergroting. Hoeft natuurlijk ook niet,maar neem het wel mee. 

Heb je ze door dezelfde arts laten verwijderen als die ze geplaatst had? En hoe is het met de littekens?

Ik had van mezelf een lege B cup..en ben zo bang dat het er dan helemaal niet meer uitziet..nog leger en slapper. Ik ben ook al 40,maakt ook wel verschil denk ik..huid minder soepel misschien...?

 

 

Het hoeft inderdaad niet daardoor te komen, wie weet. Het zijn ook vaak heel vage klachten waardoor je de link pas legt als de klachten echt ernstig zijn. In mijn geval was mijn huid gewoon echt een signaal en dat is nu ook al zoveel beter, echt bizar.

Ik heb ze niet door dezelfde arts laten verwijderen. Niet iedere arts is even kundig in explantaties. 

Mijn littekens zijn eigenlijk nog mooier dan hiervoor. Ik heb na de bv heel veel last gehad van mn littekens en duurde heel lang voordat het allemaal dicht was. Nu is het gewoon een mooi streepje. Maar dat is misschien ook afhankelijk van de techniek van de arts. Ze zijn uiteraard wel nog erg rood. Ze vallen ook nog gewoon in de plooi alleen zit er natuurlijk minder vulling boven. 

Als je ze nog maar zo kort hebt vermoed ik wel dat je huid gewoon nog redelijk zal herstellen hoor! Ik heb echt wel mooie resultaten gezien. Je weet het natuurlijk nooit van tevoren, maar over het algemeen herstelt de huid echt wel goed. Er is natuurlijk wel altijd een kans dat het anders zal zijn dan ervoor, dat zou een arts je het best kunnen vertellen. Mogelijk zou je lipofilling dan nog kunnen overwegen?

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.