Ga naar inhoud

Van der Weij borstlift?


-OO-

Aanbevolen berichten

Lieve Allemaal, zoals ik in het voorstel topic heb aangegeven wil ik graag een borstlift, het liefst zonder implantaten maar een mooie vorm vind ik het belangrijkst. Ik heb een eerste consult gepland bij Van der Weij omdat ik vind dat hij mooie borsten maakt, ook zonder implantaten. Daarbij is de Boerhaave kliniek goed betaalbaar. Ik ben alleen geschrokken van berichten over complicaties, slechte nazorg en het niet kunnen toegeven van eigen fouten. Ik heb al veel verhalen over borstlifts, Van der Weij en borstlifts door Van der Weij gelezen hier.

Toch ben ik benieuwd of er hier dames zijn die hier nog iets zinnigs over hem kunnen zeggen....  het zou mij helpen bij het maken  van een beslissing.

 

Liefs en bedankt!!

-OO-

p.s. Op 21 september heb ik ook een gratis consult tijdens de open dag van de Bergman kliniek. Ben benieuwd naar de verschillen tussen de adviezen!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
5 uur geleden, Angela1 zei:

Heb je nog informatie kunnen vinden? Want zit met dezelfde vragen ?


Er zijn genoeg dames hier die zweren bij dr van der Weij, en er zijn ook genoeg verhalen die minder positief zijn.

 

Door wat ik er allemaal over heb gelezen op internet, en hoe ik vervolgens mijn eigen consult met hem heb beleefd, heb ik zelf gekozen voor een andere chirurg. 

Ik voelde me niet zo op mijn gemak bij hem, vond hem ook arrogant doen: toen hij hoorde van mij dat ik ook andere consulten had gepland dan alleen bij hem, begon hij een heel verhaal op te hangen over dat het niet verstandig is om meerdere consulten te houden omdat dat verwarrend kan werken, iedere chirurg werkt namelijk op zijn eigen manier (duh, voor mij juist een reden om meerdere consulten te doen) en begon hij heel erg te pochen dat hij een tijd geleden de meeste borstvergrotingen per jaar uitvoerde en dat ik er dus verstandig aan zou doen om het bij een zeer ervaren chirurg als hij te laten doen. 

Daarnaast vroeg ik aan hem hoe het kon dat je bij sommige dames van zijn foto’s “randen” te zien waren aan de bovenkant van de borsten. Toen kreeg ik als antwoord dat dat lag aan hoe de foto was gemaakt. ??‍♀️ (Op andere foto’s die zelfde belichting/hoek/flits hadden, zag je de randen weer niet) 

Sorry maar ik was meteen klaar.. Ik had een vriendinnetje meegenomen en die zei achteraf hetzelfde gevoel eraan over te hebben gehouden als ik, dus dat was voor mij alleen maar bevestiging in mijn gevoel. 
 

Dit zegt natuurlijk verder niks over hoe hij opereert, ik weet dat er genoeg meiden blij zijn met hun resultaten van hem. Blijft dus heel persoonlijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig ben ik gisteren geopereerd (lift zonder prothese) door Van Selms in Jan van Goyen en mag ik zo naar huis. Alles goed gegaan, het is een superteam hier. Ik vond Van der Weij wel een prettige arts maar hij wilde verkleinen, ik liever niet. Van  Selms wilde juist weefsel sparen. Laat weten als je nog vragen hebt!

Veel succes met uitzoeken waar je wilt laten opereren, ik vond dat best lastig! 
liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ooh dankjewel voor je ervaring. Ik heb gisteren toevallig een consult gehad bij dokter van selms voor een borstlifting zonder protheses. Ik had wel een goed gevoel bij hem. Zou ik je mogen toevoegen om nog meer vragen te stellen over hem? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Angela1 zei:

Ooh dankjewel voor je ervaring. Ik heb gisteren toevallig een consult gehad bij dokter van selms voor een borstlifting zonder protheses. Ik had wel een goed gevoel bij hem. Zou ik je mogen toevoegen om nog meer vragen te stellen over hem? 

Groetjes

Wat leuk! Ik heb je een pb gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.