Ga naar inhoud

Borstvergroting, Brabant, nog helemaal blanco.


Tamara1984

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Tamara, 34 jaar en ik kom uit Brabant. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar. Na anderhalf jaar borstvoeding is mijn cup C verdwenen en heb ik nog een aa-tje over. Dus ik wil heel graag een borstvergroting. En die zou ik het liefst in Brabant willen laten doen. Tevens zou ik willen proberen om tegelijkertijd een ooglidcorrectie te laten doen, maar ik weet niet of dat mogelijk is. 

Maar waar moet ik beginnen... Zoveel klinieken, zoveel artsen, cc's, manieren van plaatsing. Dus alle tips zijn welkom! Ook de negatieve ervaringen graag!! Willen jullie mij helpen in dit grote onbekende doolhof? 

Lieve groetjes, Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara,

 

Ik kom zelf ook uit Brabant, maar ben geholpen bij kliniek Gabriels door Dr. Hupkens. Hier ben ik erg tevreden over.

 

Velthuis kliniek zit in Eindhoven en staat ook goed aangeschreven.

 

Verder zijn er nog wat andere, maar die liggen niet in Brabant(volgens mij)

 

Wat ik je als tip geef is om een aantal klinieken te bezoeken. Dan krijg je een consult en kun je kijken hoe dat voor jou voelt! 

 

Manier van plaatsen en cc's is iets wat er in een consult met je besproken wordt. En is dus afhankelijk van verschillende factoren. 

 

Bij mij zijn ze dual plane geplaatst, omdat mijn huid te dun was om ze voor de spier te plaatsen. Daarnaast heb ik 400cc Motiva gekregen. Ik wilde graag een volle D cup. En meer dan 400cc ging ook niet lukken. Dan zou het heel onnatuurlijk worden en te breed voor mijn lichaam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rowie! Dankjewel voor je reactie! Ik was ook al flink aan het googlen geweest, maar hier op het forum staan toch de echte ervaringen! Ik zit zelf ook aan een volle D-cup te denken. Maar goed idee om bij meerdere klinieken een consult te doen. Zitten daar over het algemeen kosten aan? Nogmaals bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara! 

Mij kom zelf ook uit Brabant en ben naar de Bernekliniek geweest (samenwerking met het ziekenhuis) dit zit in Uden. Ik ben daar erg goed geholpen en zeer tevreden met het resultaat ? 

mijn pc was dokter Keulers, is recht voor zijn raap en niet teveel poespas. Dit vond ik wel fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.