Ga naar inhoud

Deedee04 : 30 juli 2019 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik ben Patricia 33 jaar oud, 2 kinderen (jongens) van 8 en 16 jaar oud alweer.

 

ik heb al vanaf mijn pubertijd de wens om mijn borsten te laten vergroten.

na twee zwangerschappen en enorm veel aangekomen en vervolgens weer afgevallen te zijn ( van 58 naar 115 en weer terug naar 65 kg) zit ik al 7 jaar op hetzelfde gewicht en ben blij met mijn lijf, alleen mijn borsten waren ondertussen veranderd in twee slappe theezakjes.

Een kleine, lege 75a was wat er overbleef.

 

na een tijd op zoek te zijn geweest heb ik een erg prettig consult gehad en uiteindelijk het besluit genomen om me te laten opereren bij Boerhaave medisch centrum.

En wel door de heer Schuringa.

Geweldig leuke man met een duidelijke en eerlijke  mening over wat wel of niet kan en een gezonde dosis humor.

We waren het uiteindelijk helemaal eens over mentor high profile ronde prothesen van 350 CC dual plane geplaatst.

 

Ik ben nu inmiddels alweer bijna twee weken PO en ik ben zo gelukkig met mijn nieuwe borsten.

ze zijn nu al zo ontzettend mooi en het is nog niet eens helemaal gezakt.

 

Deze man is echt mijn held ?

 

ik vind het jammer zo weinig over hem te vinden, ik zie vaak alleen dr van der Weij voorbijkomen.

Ook anesthesist dr Henny mag hier wel even genoemd worden.

ook zo’n lieve man en lekker wauwelen.

kortom echt een topteam.

 

Ik lees al even mee, maar wilde me nu toch ook even voorstellen.?

 

groetjes Patricia

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Deedee04 zei:

Hallo allemaal

 

Ik ben Patricia 33 jaar oud, 2 kinderen (jongens) van 8 en 16 jaar oud alweer.

 

ik heb al vanaf mijn pubertijd de wens om mijn borsten te laten vergroten.

na twee zwangerschappen en enorm veel aangekomen en vervolgens weer afgevallen te zijn ( van 58 naar 115 en weer terug naar 65 kg) zit ik al 7 jaar op hetzelfde gewicht en ben blij met mijn lijf, alleen mijn borsten waren ondertussen veranderd in twee slappe theezakjes.

Een kleine, lege 75a was wat er overbleef.

 

na een tijd op zoek te zijn geweest heb ik een erg prettig consult gehad en uiteindelijk het besluit genomen om me te laten opereren bij Boerhaave medisch centrum.

En wel door de heer Schuringa.

Geweldig leuke man met een duidelijke en eerlijke  mening over wat wel of niet kan en een gezonde dosis humor.

We waren het uiteindelijk helemaal eens over mentor high profile ronde prothesen van 350 CC dual plane geplaatst.

 

Ik ben nu inmiddels alweer bijna twee weken PO en ik ben zo gelukkig met mijn nieuwe borsten.

ze zijn nu al zo ontzettend mooi en het is nog niet eens helemaal gezakt.

 

Deze man is echt mijn held ?

 

ik vind het jammer zo weinig over hem te vinden, ik zie vaak alleen dr van der Weij voorbijkomen.

Ook anesthesist dr Henny mag hier wel even genoemd worden.

ook zo’n lieve man en lekker wauwelen.

kortom echt een topteam.

 

Ik lees al even mee, maar wilde me nu toch ook even voorstellen.?

 

groetjes Patricia

 

Hey meid
Van harte met je boobs!!!
Wat fijn dat je zo tevreden bent over Schuringa. Goed dat je ook je ervaring deelt, zodat anderen er ook weer iets aan hebben. Misschien leuk om de komende tijd een beetje bij te houden hoe alles verloopt bij jou en hoe het eindresultaat wordt?
Dan hebben anderen ook weer een completer beeld :)

Ik pas ook even je topictitel aan en verhuis je naar de operatieverslagen. (Dan sta je op de juiste plek en heb je hier je topic waar je al je updates in kunt bijhouden. Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)
Oh, wat is eigenlijk je preciese datum?

 

Een goed herstel gewenst nog!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi dames even een update..

 

Inmiddels zit ik vandaag precies op 6 weken PO en ik ben zo gelukkig met mijn nieuwe boobs.

 

ze zijn zo mooi en het voelt al zo goed inmiddels.

had ik nooit gedacht dat dat nu al zo zoveel beter zou zijn, want de pijn en het herstel vielen me echt hard tegen.

 

ik heb 3 bh’s gekocht 2 bij Hunkemöller en 2 bij livera en ik kom tot nu toe bij alles uit op 75E.

heb ook een zwart kanten balconette bh gekocht.

eerder vond ik ze vreselijk maar nu staat het zo mooi ?

 

heerlijk, als een kind in een snoepwinkel ???

en wat ziet het er mooi en anders uit in een normale bh, echt supersexy ??

 

ik merk de laatste week ook enorm veel verschil.

ineens is het strakke gevoel weg onder mijn borsten en ik voel mijn hechtingen ook niet meer sinds deze week.

ook zijn ze serieus zachter aan het worden en er zit alweer wat beweging in.

 

Iedereen die ik ze heb laten zien van mijn vriendinnen en familie die zegt wauwww wat mooi, lijkt helemaal niet alsof ze vergroot zijn, heel natuurlijk en dat is ook wat Schuringa me beloofd had.

 

Ik kan het wel van de daken schreeuwen (beetje raar dus dat doen we maar niet???)

 

25 oktober moet ik terug voor controle bij mijn pc.

 

Ik zou het zo weer doen..geen seconde spijt gehad, ondanks de pijn ?

 

heb vannacht trouwens al een keer zonder die rotsportbh geslapen heerlijk gevoel!

En ik slaap ook al vanaf week 2 op mijn zij, gaat prima ??

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat een leuk berichtje en fijn dat je zo tevreden bent?.

We hebben een aantal overeenkomsten;  iets ouder, 36?, ook een lege 75a na zwangerschap over gehouden, 10 juli jl. geopereerd en de Mentor X tra HP 340 gekregen.

 

Ook super blij en gelukkig en ook maat 75 D/E nu aan...

Echter ik vind het verschil tov mijn oude  maximizers erg tegenvallen. Zou zelfs weer een push up bh willen kopen...

Ook heb ik het idee dat ze steeds kleiner worden ipv groter/ uitzakken en had al bijna geen last van vocht.

Verder heb ik dit beschreven in m’n eigen topic?, maar wilde vragen of ik in jouw album mag kijken??

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

Wat een leuk berichtje en fijn dat je zo tevreden bent?.

We hebben een aantal overeenkomsten;  iets ouder, 36?, ook een lege 75a na zwangerschap over gehouden, 10 juli jl. geopereerd en de Mentor X tra HP 340 gekregen.

 

Ook super blij en gelukkig en ook maat 75 D/E nu aan...

Echter ik vind het verschil tov mijn oude  maximizers erg tegenvallen. Zou zelfs weer een push up bh willen kopen...

Ook heb ik het idee dat ze steeds kleiner worden ipv groter/ uitzakken en had al bijna geen last van vocht.

Verder heb ik dit beschreven in m’n eigen topic?, maar wilde vragen of ik in jouw album mag kijken??

 

groetjes

 

Hoi hoi, o dat meen je..

 

dat heb ik eigenlijk helemaal niet, ze zijn nu een stuk voller dan in het begin.

 

toen had ik stiekem al gepast en was het net aan een 75D cup soms een C en nu echt nooit een D eerder een volle E.

 

ik had het gevoel wat jij hebt in het begin een beetje.

ik zou op zich ook wel een maximizer willen dragen Voorburg push effect, maar dat mag voorlopig nog niet geloof ik.

 

ik hoorde dat dat het eerste jaar niet verstandig is.

 

mijn album staat openbaar, moet alleen nog even wat recente foto’s plaatsen.

dat doe ik van de week even.

 

mag ik ook bij jou kijken?

ben best benieuwd, idd beetje dezelfde situatie.?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.