Ga naar inhoud

Deemmii : 9 augustus 2019 : Dr. Welters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Vandaag is het dan zo ver. Ik zit op dit moment in de wachtkamer bij Velthuis Kliniek Eindhoven. Ik word geopereerd door Dr Welters en krijg Mentor 323 390cc. Over ongeveer een uur zal ik aan de beurt zijn. Ik vind het zo spannend! Op dit moment heb ik geen last meer van zenuwen. Dat was in de auto wel anders. Nuchter een rit van 1.5 uur maken valt toch wel tegen haha! De kleine is bij mijn ouders de komende 2 dagen dus dat is in ieder geval al een zorg minder. Verder heb ik een vriend die voor me zal zorgen, heel fijn! Ik heb 3 weken vrij genomen van mijn werk. 

Na de operatie zal ik meer laten weten. 

 

Liefs Demi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer!

De operatie is voorspoedig verlopen. Ik was iets te vroeg, dus mocht nog even in de algemene wachtkamer zitten met mijn vriend. Om 08:15 mocht ik mij melden in de wachtkamer van de OK. Binnen 5 minuten werd ik al binnengeroepen. Eerst kom je in een kleine ruimte terecht waar je een haarnetje op krijgt en van die slofjes voor over je schoenen. Daarna loop je mee naar de ruimte waar iedereen voor en na de operatie in bed ligt. 

Ik kreeg een soort van badjas om aan te trekken en pantoffeltjes. Er werden nog wat instructies gegeven en vragen gesteld ter controle. Verder kreeg ik een infuus met daarin antibiotica. Dit is preventief, omdat siliconen natuurlijk lichaamsvreemd zijn. Ik had het idee dat van de antibiotica mijn hongergevoel afnam. Heel prettig! 

Om 9:00 was het zo ver, Dr. Welters kwam nog wat lijnen op mijn borsten tekenen en toen waren we ready to go! Ik werd de operatiekamer ingereden waar ik warm werd ontvangen door nog 3 andere medici. Toen ik helemaal goed en lekker lag, werd het slaapmiddel in mijn infuus gedaan. Het begint met een soort duizelig gevoel, maar na 2 keer diep in en uit ademen ben je helemaal vertrokken. 

Rond 10:30 werd ik wakker en werd ik weer meteen opgevangen door de vriendelijke dames van de 'uitslaapkamer' (hoe heet zoiets?). Ik kreeg wat te drinken en een paar koekjes en ze hebben mij later ook in mijn kleren geholpen. Om 11:30 mocht ik de kliniek al verlaten!

Ik wil even kwijt dat ik echt heel erg te spreken ben over Velthuis Kliniek Eindhoven. Ik heb alleen maar hele aardige mensen ontmoet, heel geduldig en begripvol. Bovendien weten ze waar ze mee bezig zijn! Voor mij was dit echt een geweldige ervaring tot nu toe. Ik ben meteen al heel blij met mijn nieuwe borsten, ze zien er echt goed uit! 

Ik heb een sport-bh aangemeten gekregen in maat 75C en deze past precies. Ik kom van cup 70A. Misschien prettig om te weten voor de dames die dezelfde protheses krijgen of nog twijfelen over het aantal cc's. 

 

Hopelijk hebben jullie iets aan mijn verslag, en mocht je nog vragen hebben, laat dan gerust een reactie achter.

 

Liefs ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat voortvloeiend klinkt het so far! Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het herstel? 

Ik kom van ongeveer hetzelfde denk ik, ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet! Ik heb volgende week mn eerste passessie (ook Velthuis maar dan Laura Zaal), ben heel benieuwd! Ik zit nu te denken aan hopelijk ergens tussen de 320-400cc ergens dus vergelijkbaar met jou, en kom ook van een 70A (althans, van Hunkemöller “pas” ik maximizers van 70C, maar ik zeg altijd: ik draag 70C maar ik bén denk ik een 70A haha). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @vithoufiore,

 

Het gaat heel goed met me! Ben vandaag 2 weken en 2 dagen PO. Inmidsels zijn de hechtingen verwijderd en het ziet er zó mooi uit!

Haha, je verhaal over maximizers van de Hunkemöller klinkt me bekend in de oren. ? die kocht ik ook in 70C, gewoon om mezelf beter te voelen haha!

 

Ik heb dus de 390 cc van Mentor 323 (high projection). Deze hebben een projectie van 6 cm, dus ze zijn vergeleken met wat ik had behoorlijk aanwezig nu. 

Zelf vind ik het precies goed! Ik wou graag grote borsten, maar wou ook weer geen tak met tieten zijn. 

Mijn onderomvang is 69 cm en mijn borstomvang is nu 88 cm. Dit komt neer op een 70D of eventueel 70E. 

(Ik heb een 70D aan gehad en die vond ik eigenlijk te klein. Maar volgens de tabellen zou ik dus wel een 70D nodig hebben. Wel heb ik me laten vertellen dat je voor nepborsten vaak een cupmaat groter nodig heb, vanwege de vorm en breedte die zij hebben. Bloot oogt het wel gewoon als een D cup!)

Echt een hele mooie maat dus. Ik denk dat je echt zielsgelukkig zal zijn als je inderdaad gaat voor protheses tussen de 320 en 400 cc.

Let wel op dat cc's zelf nog niet eens zoveel zeggen. De projectie is hoe ver je borsten uiteindelijk (extra) uit gaan steken. ?

 

Laat me weten hoe je passessie is geweest en veel plezier alvast! 

Superbenieuwd waar jouw voorkeur naar uitgaat!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha yes ik ben dus niet de enige met de maximizers. Ik heb het onlangs een paar jongensvrienden verteld waar ik heel close mee ben, die waren allemaal redelijk negatief in de zin van: neee!!! Waarom zou je dat doen?? Je hebt toch prima borsten. Toen dacht ik: ik koop tactisch BH’s vriend, je moest eens weten haha.

 

390cc klinkt best al groot in mn hoofd, al heb ik ook een paar 400cc’s voorbij zien komen die echt helemaal prima waren zoals ik ze zou willen, maar ook 235cc waarvan ik dacht: oeh dat is al best groot. Dus het zegt inderdaad echt niks nog. Heb jij rond (sorry de types zeggen me nog niet zoveel)? En voor/achter de spier of dual plane?  En weet je nog welke borstkas breedte je had en wat voor breedte je prothesen hebben? Ik ben heel bang voor de “gleuf” tussen je borsten zeg maar..

 

Sorry heleboel vragen haha, ik zal laten weten hoe het vrijdag gaat. Ben echt overenthousiast, zou het liefst nu al bralettes gaan kopen enzo die ik dan wél aandurf haha.

Houd jij ook een album bij hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha The Magic of Maximizers! ?

 

Mijne zijn anatomisch en achter de spier geplaatst. Mijn borsten waren 12.5 cm breed en ik heb protheses gekregen van 12 cm breed. Bij mij zie je geen randjes of rimpels aan de zijkanten.

 

Persoonlijk denk ik niet dat je je druk hoeft te maken om de gleuf aangezien de protheses, net als een natuurlijke borst, langzaam van plat naar borst lopen daar vandaan. Ik heb nu een gleuf waar mn duim tussen kan en daar vandaan bouwen mn borsten zich op zegmaar. Je bent dus geen kameel met ineens 2 bulten. 

 

Ik houd geen album bij en heb along the way ook geen foto's gemaakt eerlijk gezegd. Mocht je het graag willen, dan kan ik vandaag (2 weken en 3 dagen PO) een foto maken en deze in een privéberichtje sturen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde eigenlijk de gleuf als in, dat je borsten te ver uit elkaar staan zeg maar, dus dat bij je borstbeen geen borst zit om het even plat te zeggen. 

Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het herstel? Blij met de gemaakte keuze? :)

Een foto zou lief zijn, als je dat wil! Vooral ivm jou aantal cc’s en de anatomische prothese. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh daar houdt je plastisch chirurg wel rekening mee hoor. Komt helemaal goed! 

Het gaat super, ik kan eigenlijk alles weer en ben heel blij met mijn keuze én het resultaat. 

Ik zal je wat foto's sturen! :)

Hoe is het trouwens nog geweest op je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad mijn angst voor 'de gleuf' aan dr. Zaal voorgelegd en inderdaad daar hielden ze uiteraard al rekening mee, zoals je zei haha. Mijn borstkas was 12cm dus het grootste wat erin kon was 325cc (al zou volgens de maattabel van mentor 350 ook moeten passen want die zijn 11,7cm, ga ik nog over mailen maar als ze zegt dat 325 echt de max is vertrouw en geloof ik haar). Het worden voor nu dus de Mentor (rond) 325cc, high profile dual plane! Ben benieuwd. 

Jouw resultaat vind ik echt prachtig!! Al kom jij wel van meer geloof ik. 

Ik lees nu terug dat jij pas (ruim) 2 weken PO bent, jeetje dan zien ze er al helemaal prachtig uit voor zo kort joh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah goedzo! 325 cc is ook een hele mooie maat! En high profile is altijd goed! ?

Ik denk dat ze zal zeggen dat 350 cc nogal risky is omdat je dan maar 3 mm over heb. Je heb dan kans dat je de protheses kunt zien zitten aan de zijkant in de vorm voor rimpels of zelfs echt een schijf.

Ik snap dat je graag grote borsten wil, maar het zou zonde zijn als ze er daardoor onnatuurlijk uit gaan zien toch? Bovendien gaan je borsten met 325 cc 4.8 cm extra uitsteken en met 350 cc 4.9. Voor die ene milimeter zou ik het risico niet nemen. Maar het zijn natuurlijk jouw borsten!! ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.