Ga naar inhoud

Ik ben -OO-


-OO-

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Na een paar dagen lekker rondsnuffelen op dit forum vind ik het tijd om mijzelf voor te stellen. Ik ben 36 (geen kinderen) en had vroeger een 70 I (G uk maat) na stoppen met de pil en 15 kilo gewichtsverlies is dat een 65E/F. Dat ze kleiner zijn vind ik fijn maar ze zijn ook erg slap en hangen er droevig bij. Ik wil dan ook graag een borstlift. Ik zou dit het liefst zonder implantaten willen maar het belangrijkst vind ik een mooie en stevige druppelvormige vorm. Over 2 weken heb ik mijn eerste consult bij een pc (dr. Van der Weij).

Ik vind het heel fijn om met jullie mee te lezen en kom vast nog met een boel vragen!

Liefs,

-OO-

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, -OO- zei:

Dag allemaal,

Na een paar dagen lekker rondsnuffelen op dit forum vind ik het tijd om mijzelf voor te stellen. Ik ben 36 (geen kinderen) en had vroeger een 70 I (G uk maat) na stoppen met de pil en 15 kilo gewichtsverlies is dat een 65E/F. Dat ze kleiner zijn vind ik fijn maar ze zijn ook erg slap en hangen er droevig bij. Ik wil dan ook graag een borstlift. Ik zou dit het liefst zonder implantaten willen maar het belangrijkst vind ik een mooie en stevige druppelvormige vorm. Over 2 weken heb ik mijn eerste consult bij een pc (dr. Van der Weij).

Ik vind het heel fijn om met jullie mee te lezen en kom vast nog met een boel vragen!

Liefs,

-OO-

Hoi hoi

 

Welkom hier!!

Veel leesplezier! Je hebt vast de zoekbalk al gevonden? (Rechtsboven)

Zijn er vragen, dan horen we het van je!!

 

Alvast veel succes met je consult!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.