Ga naar inhoud

Wat indien..................................???


Aanbevolen berichten

Hoi,we zijn aan het twijfelen tss een gewoon ziekenhuis en een prive-kliniek.Ik zit wel met de vraag:wat indien het prive-ziekenhuis na een paar jaar bijv,of na een paar maand,plots beslist om de boeken neer te leggen...Kan door verschillende redenen zijn é(faillissement,slechte naam,....)

Is er kans dat dit bestaat?Waar moet je dan gaan in geval van eventuele complicaties?voor de garantie ook bijv......

Grtz,

P&S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit die kans er altijd wel in , niets is zeker .

Voor nazorg ga je dan toch gewoon op een ander : kan jij niets aan doen dat de kliniek dicht is . Bij een tandarts is dat toch ook zo denk ik dan ?

Garantie is meestal op de protheses en door de fabrikant . Veel klinieken werken met dezelfde merken , dat kan je dan eventueel wel opzoeken denk ik .

Ik beken echter dat ik me daarover geen vragen heb gesteld ... mss eens interessant om tijdens een consult te vragen lijkt me .

(btw , heb er ff een subtitel bijgezet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-cupje,

tnx voor je antwoord.

Wss wel dat veel klinieken met dezelfde protheses werken,maar niet iedereen zal geneigd zijn denk ik om het werk van een ander te moeten 'herstellen'.En daarbij zal wss ook nog es bijkomen dat er weer stevig betaald zal moeten worden voor de operatie en dergelijke....Vergelijking met tandarts vind ik niet echt :blush: .....Met een tand te trekken ben je ervan af,BV is toch iets ingrijpender é,en kan je lichaam heel mooi maken of net niet....

Ja,ik vind toch dat er bij dit fenomeen zich te weinig mensen vragen stellen.Een prive-kliniek kan makkelijk door iedereen opgestart worden en even makkelijk terug gesloten worden.Is mijn mening toch.Wij zijn zo op bezoek geweest in de Quan kliniek en mijn vrouw ging opereert worden door een PC die ook opereert in een openbaar ziekenhuis zogezegd.Tot we de PC ermee geconfronteerd hebn,die werkt daar niet eens!!!!Schandalig vind ik da

Daarmee dat wij nu een BV gepland hebn in een gewoon ziekenhuis.

Grtzzzzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn idd belangrijke argumenten die je aanhaalt en weeral bijkomende redenen om voor een ziekenhuis te kiezen .

Die privéklinieken maken er soms blijkbaar een aardig boeltje van . Iemand voorliegen maakt ook geen goede indruk , ik zou me daar dan toch ook niet laten opereren .

't Is moeilijk om 't kaf van het koren te onderscheiden en elke info is welkom , dat het nu goede of slechte is . Het helpt anderen ook weer verder om keuze's te maken vind ik .

Goed voor jullie dat de keuze nu gemaakt is !

Terug een beetje rust in 't huishouden :38:

> je bent er toch veel mee bezig ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk dat ik er veel mee bezig ben,tis toch net ff iets anders dan een paar schoenen kopen é :141:

Alleen het beste is goed genoeg toch,zeker als het over je lichaam gaat.

Zoals al gezegd,we hadn zo een goed gevoel bij onze eerste consultatie in de Quan clinic tot je dan zo een dingen hoort,dat ze gewoon goeie naam van PC gebruiken(en zelfs zijn fotos van op zijn website!!!) en dat de BV eigenlijk gedaan worden door ene waarvan het internet vol staat met slechte en negatieve dingen.

We hadn nog een consultatie in een prive kliniek in Kortrijk,ik heb die ineens afgezegd.Kheb het wel gehad met die prive-klinieken!Liever op safe spelen.

Onze PC zei gisteren zelf dat hij enkel kwaliteit levert!

We hebn er alle vertrouwen in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus ook héél belangrijk : dat je na een consult met een goed gevoel buitengaat en alle vertrouwen hebt in de chirurg !

Dus dat zit wel goed nu :35:

Btw , das toch écht wel straf van die QK ... spijtig dat men niet beter informeert . Mss kan je even in het desbetreffend topic een bericht achterlaten ? Vind het belangrijk dat het van mensen komt die er écht geweest zijn en weten waarover ze't hebben , niet 'via via' . Beter dat iedereen correct ingelicht wordt ... Je ziet maar , 't is een vrij land (en forum :1:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.