Ga naar inhoud

blueiris : 18 december 2019 : Dr. Roossink : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Op 5-8-2019 om 15:22, blueiris zei:

Ik krijg eind van het jaar mijn BV met monoblock hydrogel, en wil er graag meer over weten.

Hoi hoi

Welkom hier!
Mag ik vragen bij welke pc je de hydrogel gaat laten plaatsen?

Ik weet niet of je de zoekbalk ondertussen gevonden hebt, rechtsboven op de website. Als je daar namelijk 'hydrogel' intikt, rollen alle verhalen over de hydrogel eruit :) Zo kun je je goed voorbereiden op de operatie, met de info die hier op het forum bekend is erover.

Misschien leuk om een beetje meer over jezelf te vertellen? Dat mag uiteraard anoniem!

Soms is het leuk om samen met anderen naar je datum toe te kunnen leven, dus als je vertelt of je al een operatiedatum hebt, zetten we dat in je topictitel en krijg je misschien meer reacties :)
 

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idee!  Ik ben ingepland op 18 december, en krijg 370/295. Mijn borstkas is ongelijk en daardoor heb ik nogal veel maatverschil. Ik vind het super spannend, ergens bang dat ze te groot worden en het erg gaat opvallen. Ik wil gewoon natuurlijk uitziende borsten die bij mijn lichaam passen. Ik word geopereerd door dr Roossink bij Jan van Goyen in Amsterdam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, blueiris zei:

Leuk idee!  Ik ben ingepland op 18 december, en krijg 370/295. Mijn borstkas is ongelijk en daardoor heb ik nogal veel maatverschil. Ik vind het super spannend, ergens bang dat ze te groot worden en het erg gaat opvallen. Ik wil gewoon natuurlijk uitziende borsten die bij mijn lichaam passen. Ik word geopereerd door dr Roossink bij Jan van Goyen in Amsterdam. 

oh yes, de eerste kerstballen van dit jaar staan gepland!!!! :60:
Lekker aftellen nu dan, en lekker veel lezen hier in de tussentijd :)

Veel aftelplezier!! En als je vragen hebt, stel ze gerust!

Heb je topictitel alvast aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Zo blijft het voor jou en voor ons overzichtelijk, en heb je alles makkelijk  bij elkaar staan :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben ook geswitcht naar v Selms. Kreeg op de fb groep en berichtje van iemand een paar maanden geleden die zei dat ik veel beter naar hem toe kon vanwege zijn ervaring. Ik stond voor de 23e ingepland maar helaas!! Ik hoop ook op januari. Ik ben gisteren bij de anesthesist geweest, dus wel weer een stapje dichterbij. Laat je ff weten als je wat hoort? Ik ben zo benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.