Ga naar inhoud

Deniise : 11 september 2019 : Dr. Straten Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

 

Hoi allemaal! Na lang meelezen op het forum (thanks voor alle info!) laat ik nu eens wat van mij horen :)
Ik heb last van keuze stress en hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen dvm advies en of in albums mag kijken.
 
Op 11 september word ik geopereerd aan een BV door Dr. Straten en de twijfel slaat ineens toe!
Al gauw wist ik dat ik door Dr Straten geholpen wilde worden en ben daarom ook alleen maar naar kliniek Heyendeal geweest (en nog steeds tevreden met het consult, er werd goed de tijd voor me genomen en geluisterd naar mijn wensen)
 
Ik heb toen besloten dat ik 285cc mentor hp rond wil! 
Ik zelf ben 1,65 weeg 53kg en heb cupmaat 70A/kleine B, maar draag zelf een maximizer 70B. 
 
Tijdens het consult heb ik 250cc en 300cc gepast, 250cc vond ik duidelijk te klein en 300cc vond ik ergens te groot (misschien omdat ik niet gewend ben om ineens grote borsten te zien) vandaar dat ik er tussen ben gaan zitten met 285cc.
Nu komt het... de twijfel slaat toe! Misschien moet ik toch groter nemen.. spookt het continue door mijn hoofd. 
Kliniek gebeld en 3 dagen later weer een passessie gehad, super lief en leuk geholpen.
Hier heb ik 325cc aangehad en vind dit ergens wel heel erg mooi maar ik ben ook weer bang dat ik dit te groot ga vinden. En bij de 300cc moet ik weer denken dat het dan nog ietsje kleiner word (285cc). 325cc is overigens ook mijn maximale wat zou passen. Zelf zou ik het mooi vinden om op een D cup uit te komen, maar ik kan me niet goed voorstellen hoe een 325cc daadwerkelijk eruit ziet dus vandaar mijn vraag naar jullie om in albums te mogen kijken :).
 
Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik hoop dat ik zo een duidelijk beeld heb kunnen maken! 
 
 Lieffsss! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deniise Ik herken deze keuzestress echt heel erg. In het begin zat ik op 280cc en uiteindelijk ben ik uitgekomen op 330cc. Ik heb zelf erg dun (53 kg en 1.69). Bij mij staat het heel erg natuurlijk en ben uiteindelijk heel blij met mijn keuze om toch voor iets groter te gaan. Als ik een topje draag dan lijkt het vanaf de zijkant qua volume erg op mijn pas-sessie. Het aantal cc's is per persoon in mijn beleving anders. Gewoon kiezen voor het geen wat jij goed vindt staan en probeer jezelf niet te vergelijken met andere voorbeelden of resultaten! 

 

Groetjes

Quote

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske30 bedankt voor je reactie! 

Fijn dat je uiteindelijk heel blij bent met je grotere keuze! Als ik het zo lees lijken wij kwa postuur wel aardig op elkaar. Op welke cup/bh maat zit je nu? 

In ben het met je eens dat de cc’s per persoon idd verschillend is, zo heb ik een vriendin die ook slank is maar breder gezet op schouders en heupen en zij ook voor een veel grotere cc gaat/kan hebben. 

De mensen om mij heen vinden 325cc ook nog natuurlijk ogen bij mij en dat is ook wat ik wil. Het is gewoon zo gek om jezelf ineens met “veel” grotere borsten te zien hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zo herkenbaar! Ik heb tot op de operatietafel nog getwijfeld tussen 300cc en 330cc! Uiteindelijk zei de pc dat ze beide natuurlijk zouden ogen en het uiteindelijk maar een soeplepel verschil geeft. ? 

Iemand die ik ken heeft getwijfeld tussen dezelfde maten, is uiteindelijk voor de kleinste gegaan en heeft daar nu wel wat spijt van. Dat heeft bij mij ook wat meegespeeld in de keuze. 

Uiteindelijk heb ik gewoon tegen de dokter gezegd dat ik een mooie, natuurlijk ogende, volle boezem wou en geen bolletjes. En toen zei hij meteen om voor de grotere te gaan omdat het snel went. Veel succes bij je keuze! Niet gemakkelijk inderdaad! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deniise Ik zit nu op een 70C! Ik vond het formaat vooral groot klinken, maar nu ik ze heb staat het heel erg natuurlijk. Bij mij zie je geen verschil met een mega grote push up bh van vroeger; alleen zit er nu wel echt wat, haha! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het advies van mijn PC in twijfel trok toen hij zei: 'Ik zal voor het maatje groter gaan'. De eerste week dacht ik: 'was ik maar op mijn eigen gevoel afgegaan om toch 280 te nemen'. Ik ben nu drie weken verder en ben er echt heel blij mee! Nog heel veel succes met jouw keuze! Gaat goed komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Deniise

Als je nog iets wilt weten over de maten van de prothesen waartussen je kunt kiezen, mag je me altijd een pb sturen. Schrijf er dan wel weer even bij welke keuzes je gekregen hebt en hoe je voorsituatie is enz enz :)  Dat is voor mij makkelijker om mee te denken. In een pb heb ik namelijk alles bij elkaar staan zonder dat ik steeds heel ver terug moet lezen (soms groeien topics namelijk best snel :P ) 

Ik ga ook even je topictitel aanpassen zodat je er helemaal bij hoort!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.