Ga naar inhoud

Daggy : 1 oktober 2019 : Dr. Verdonck : Belgium beauty clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

Na heel lang nadenken heb ik eindelijk de keuze gemaakt om een borstvergroting te laten doen. Over 2 maand is het zover. Spannend. Nu moet ik enkel nog beslissen welke implantaten ik wil. Ik twijfel nog tussen mentor en motiva. Iemand hier ervaring mee? Zijn er dingen waar ik nog rekening mee moet houden? En hoe hebben jullie jullie  voorbereid? 

 

Ik kan niet wachten tot het zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2019 om 12:21, Daggy zei:

Hallo,

Na heel lang nadenken heb ik eindelijk de keuze gemaakt om een borstvergroting te laten doen. Over 2 maand is het zover. Spannend. Nu moet ik enkel nog beslissen welke implantaten ik wil. Ik twijfel nog tussen mentor en motiva. Iemand hier ervaring mee? Zijn er dingen waar ik nog rekening mee moet houden? En hoe hebben jullie jullie  voorbereid? 

 

Ik kan niet wachten tot het zover is!

Oh ik zie nu net dat je wel al een topic had! Sorry, helemaal overheen gekeken :)

Heb je al specifiekere data? Dan vermelden we dat in je topictitel erbij. 
Hier in dit topic kun je trouwens al je updates kwijt, zodat alles netjes bij elkaar staat. Wel zo overzichtelijk voor iedereen :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, best_boobie zei:

Oh ik zie nu net dat je wel al een topic had! Sorry, helemaal overheen gekeken

Heb je al specifiekere data? Dan vermelden we dat in je topictitel erbij. 
Hier in dit topic kun je trouwens al je updates kwijt, zodat alles netjes bij elkaar staat. Wel zo overzichtelijk voor iedereen  

xx BB

Mijn operatie is gepland op 1 oktober

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.