Ga naar inhoud

Verwijderen van prothese kapsel icm een mammalift


Aanbevolen berichten

Haii 

 

ik weet niet of ik het goed plaats i hope .. ik zou graag wat meer ervaringen enzv willen lezen over mensen die ook de borstprothesen hebben laten verwijderen en een mammalift hebben laten uitvoeren. Ik vind het super spannend maar 25 sept gaat het voor mij gebeuren! Ik heb al 25 jr protheses heb ze 10 jr geleden vervangen ben ik van 350 naar 550 cc gegaan. Ik had te veel vel over dus stond 550 mooier. Ik heb ze altijd te zwaar gevonden.. tot afgelopen dec 1 borst begon pijn te doen ik ben naar de chirurg terug gegaan onder de scan geweest mijn borst begon te kapselen kom over 2 jr kaar terug. Ik voelde me er niet zo tof bij maar dacht ok als het hierbij blijft.maar het werd steeds erger . Ik heb soms het idee dat mijn borst op ontploffen staat vervelend gevoel! 2 mnd geleden werd de pijn bijna dagelijks terug naar de huisarts ik wil een afspr hier in het ziekenhuis bij de plastische chirurg. Zo gezegd zo gedaan . Ik zit al in kapsel fase 4 in een snelle tijd ik kan het verwijderen en nieuwe plaatsen ik zei nee ik ben er klaar mee ik wil die rotzooi uit mijn lijf. Ok ff kijken meten maar mevr u zult niet veel overhouden het zal een A worden ??‍♀️Daar schrok ik me toch. En om het een beetje aangenaam te maken komt er een mammalift bij dat wil zeggen een tepelverplaatsing en wat met de uitgerekte huid doen is me ook niet echt duidelijk? Iemand ervaring ? Ik heb nu een cup F en ga naar een A .. ik heb geen keus ik wil geen prothese!! Elke dag ervaar ik nu een vervelend gevoel zit met een opgezette zere borst elke dag . Zie enorm tegen de operatie op maar heb geen keus! Bedankt alvast voor het reageren x latte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Wat een lastige keuze Latte, maar heel goed dat je de knoop door hebt durven hakken.

Ach...een leuke A is ook niet zo gek, als je dan eindelijk van die pijn af bent.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen vervangende protheses wilt hebben.

Zelf ga ik 30 nov. voor een borstverkleining. Ook veel vel en hangende borsten. Uiteraard ook een tepelverplaatsing.

Om te vergelijken kun je ook naar de borstverkleining verslagen e/o foto's kijken, dat is toch het dichtst bij wat jij laat doen.

Weefsel verwijderen of ingekapselde protheses..?  Misschien kun je je pc vragen of het goed te vergelijken is.

Veel sterkte. Over een maandje ziet alles er heel anders uit. En over een paar maandjes ben je helemaal jezelf. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.