Ga naar inhoud

Eerste consult motiva of mentor


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Binnenkort heb ik een consult bij praktijk gabriels en ben bezig met resarch.

Eerst wou ik zelf voor ruwe prothese mentor gaan maar heb gelezen dat het meer kans geeft op een kankersoort.

 

Daarom gaat mij voorkeur uit naar gladde prothese.

Wie heeft ervaring met mentor memory gel smooth?

En op website van praktijk gabriel las ik een nieuwe operatie methode van keller funnel, waardoor kans op infectie kleiner is en ook litteken tot 3cm kleiner is.

 

Graag jullie ervaring en tips.

Spannend periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb dezelfde twijfels gehad mbt ruwe/ gladde prothese.

Je kunt mijn topic hier over lezen. Ik ben inmiddels geopereerd en heb uiteindelijk voor de Mentor X tra gekozen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, annahuizen zei:

Hallo dames,

 

Binnenkort heb ik een consult bij praktijk gabriels en ben bezig met resarch.

Eerst wou ik zelf voor ruwe prothese mentor gaan maar heb gelezen dat het meer kans geeft op een kankersoort.

 

Daarom gaat mij voorkeur uit naar gladde prothese.

Wie heeft ervaring met mentor memory gel smooth?

En op website van praktijk gabriel las ik een nieuwe operatie methode van keller funnel, waardoor kans op infectie kleiner is en ook litteken tot 3cm kleiner is.

 

Graag jullie ervaring en tips.

Spannend periode.

hoi hoi

Ik had in de chat nog even op je gereageerd, en twee links naar topics hier op het forum geplaatst. 
Deze zijn trouwens ook terug te vinden onder: 'algemene informatie borstvergroting' als je naar beneden scrollt onder de chat :) (de eerste twee topics  binnen die categorie)

Dat van die Keller Funel heb ik net even opgezocht! Wist ik namelijk niet dat dit bestaat, maar dat vind ik reuze interessant! Bedankt voor het benoemen!

 

De kans op bia-alcl (de kankervorm waar jij het over hebt) is trouwens zeldzaam, maar komt wel iets meer voor bij implantaatdragers (elk soort implantaat) en daarvan idd iets meer bij de geruwde prothesen, al is ook daar weer een onderscheid gemaakt in de mate van geruwdheid.
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

 

Ik heb dezelfde twijfels gehad mbt ruwe/ gladde prothese.

Je kunt mijn topic hier over lezen. Ik ben inmiddels geopereerd en heb uiteindelijk voor de Mentor X tra gekozen.

groetjes

 

Heb je ruw gekozen of glad?

En hoe ben je tot die beslissing gekomen.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

 

Ik heb dezelfde twijfels gehad mbt ruwe/ gladde prothese.

Je kunt mijn topic hier over lezen. Ik ben inmiddels geopereerd en heb uiteindelijk voor de Mentor X tra gekozen.

groetjes

En waar kan ik je topic terug lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ladys

 

Heb jullie advies nodig.

Vandaag eerste consult met diana gabriels gehad en daarna meteen 2consult met dr hupkins.

 

Diana gabriel raadde mij 400cc hp mentor aan. Omdat het levenslang garantie heeft dat het niet gaan lekken.

Dat wou ik ook zelf eerst.

 

Nou, na een tijde had ik consult met dr hupkins. Hij zei kies niet voor mentor maar motiva. Omdat mentor meer rimpel veroorzaakt etc. Over maten waren ze wel eens, hij raadde mij 450 cc motiva aan. Is ongeveer zelfde als mentor 425cc. Dus dat maakt niets uit.

 

Maar ik zei heeft motiva dan wel levenslang garantie dat het niet gaat lekken, daarop wist hij geen antwoord.

 

Verder wel een goeie arts dat wel en wil ook door hem geopereerd worden.

 

Nou dames, wat denken jullie dat ik moet doen. Is motiva beter of mentor?

Als ze allebei garantie geven dat het niet gasn lekken, dan ga ik voor motiva en anders voor mentor.

 

Weet iemand hier iets meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, annahuizen zei:

Dag ladys

 

Heb jullie advies nodig.

Vandaag eerste consult met diana gabriels gehad en daarna meteen 2consult met dr hupkins.

 

Diana gabriel raadde mij 400cc hp mentor aan. Omdat het levenslang garantie heeft dat het niet gaan lekken.

Dat wou ik ook zelf eerst.

 

Nou, na een tijde had ik consult met dr hupkins. Hij zei kies niet voor mentor maar motiva. Omdat mentor meer rimpel veroorzaakt etc. Over maten waren ze wel eens, hij raadde mij 450 cc motiva aan. Is ongeveer zelfde als mentor 425cc. Dus dat maakt niets uit.

 

Maar ik zei heeft motiva dan wel levenslang garantie dat het niet gaat lekken, daarop wist hij geen antwoord.

 

Verder wel een goeie arts dat wel en wil ook door hem geopereerd worden.

 

Nou dames, wat denken jullie dat ik moet doen. Is motiva beter of mentor?

Als ze allebei garantie geven dat het niet gasn lekken, dan ga ik voor motiva en anders voor mentor.

 

Weet iemand hier iets meer van?

Hm, eigenlijk nooit naar gezocht.... 

Had je al gekeken op de website van Motiva?

www.motivaimplants.com

 

Ik zal morgen, als ik er aan denk, ook eens zoeken....

Misschien dat iemand het antwoord zo al weet hier? Dat zou natuurlijk handig zijn :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Anna, 

 

Ik heb geen ervaring met de genoemde merken, maar de garantie is mijn inziens niet dat ze nooit zullen lekken, alleen dat als ze scheuren ze nieuwe zullen betalen. De operatie zul je dan wel zelf moeten betalen. Je houdt altijd het risico dat ze kunnen scheuren maar los daarvan ook dat ze kunnen zweten (zonder dat ze scheuren. Dwz dat er een uitwisseling op microniveau plaatsvindt tussen je lichaam en de prothese).

 

succes bij het maken van je keuze!

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.