Ga naar inhoud

slapen na bv


Biba1973

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal ,

 

Ik heb gisteren een bv gehad in groesbeek  dkt Frans Sraten alles is goed gegaan maar ik kan niet slapen.

Ik ben een echte buik zij slaper maar dat kan nu dus niet iemand misschien tips. Ben al wakker vanaf 3 uur vannacht weinig pijn dus dat is niet het probleem

lig klaar wakker te staren naar t plafond(vermoeiend)

 

Groetjes Biba 1973

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Biba1973 zei:

Goedemiddag allemaal ,

 

Ik heb gisteren een bv gehad in groesbeek  dkt Frans Sraten alles is goed gegaan maar ik kan niet slapen.

Ik ben een echte buik zij slaper maar dat kan nu dus niet iemand misschien tips. Ben al wakker vanaf 3 uur vannacht weinig pijn dus dat is niet het probleem

lig klaar wakker te staren naar t plafond(vermoeiend)

 

Groetjes Biba 1973

 

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!! Worden vast hele mooie borsten, aangezien Straten daar wel voor bekend is!

Sja.. dat slapen.. Het is idd een dingetje...
Heb je al geprobeerd om de rugsteun wat hoger te zetten (als dat kan bij jouw bed) of wat extra kussens in bed, zodat je wat rechter ligt? Eventueel dan ook een kussen onder je knieën, zodat je houding goed is en je geen last van je rug krijgt.
Verder is het idd even afzien helaas..... Veel meiden slapen de eerste nachten slecht, ofwel vanwege het niet kunnen vinden van hun 'draai' of vanwege pijn....
Er zijn ook meiden die de eerste nachten op de bank doorbrengen, omdat dat net wat lekkerder 'hangt' of ligt.....

Heb je wel voldoende hulp? Afzetten met je armen mag natuurlijk niet, dus soms is het recht komen dan wel wat lastig.. Laat je helpen, voor een goed herstel :)

Misschien dat het ook nog een beetje aan de narcose lag dat je niet kon slapen..... Het is een mix van medicatie die toegediend wordt, en iedereen reageert daar anders op.. Als dát het is geweest, zul je sowieso komende nacht wat beter slapen.

Hopelijk lukt het om beter te slapen komende nacht!!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor je reactie

Hulp genoeg mijn man is 4 weken thuis we hebben samen vakantie . Ik heb nauwelijks pijn moet ik zeggen t is nu bijna 18 uur was voor de 2e keer vandaag paracetamol genomen. Kan me goed helpen  weinig hulp nodig ik ben een beetje typetje kan t wel allemaal zelf hihihihi  maar het scheelt dat ik dat weet hou me aan mijn rust.

Ja en dat mooi worden daar hebben we geduld voor nodig he schrok wel toen ik vanmorgen ging douchen mega grote hoge borsten een groter dan de ander maar ik geef t de tijd is ook nog geen 36 uur geleden.

Ik ga vannacht wat proberen met meer kussens of andere houdingen .

 

Groetjes Biba 1973

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Biba1973 zei:

Goedemiddag allemaal ,

 

Ik heb gisteren een bv gehad in groesbeek  dkt Frans Sraten alles is goed gegaan maar ik kan niet slapen.

Ik ben een echte buik zij slaper maar dat kan nu dus niet iemand misschien tips. Ben al wakker vanaf 3 uur vannacht weinig pijn dus dat is niet het probleem

lig klaar wakker te staren naar t plafond(vermoeiend)

 

Groetjes Biba 1973

 

 

Hey @Biba1973,

 

Gefeliciteerd! ? Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd en ook ik ben een echte zijslaper. Op mijn rug slapen gaat echter prima en ik slaap de hele nacht door. 

 

Ik leg 2 grote hoofdkussen tegen elkaar zodat ik al wat hoger lig. Daarbij heb ik een voedingskussen (eentje van de hema) die ik in mijn rug leg en de zijkanten langs mij heen. En nu komt de tip voor zij slapen:

 

ken je zo’n U-vormig reiskussen voor je nek? Inplaats dat ik die om mijn nek doe, doe ik deze om mijn keel. Klinkt heer raar maar dit zorgt ervoor dat je je hoofd opzij kan laten rusten zoals je gewend bent zonder dat je last van je nek krijgt.

 

misschien dat je het kunt uitproberen voor mij werkt het in ieder geval.

 

???

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, kimmietje zei:

 

Hey @Biba1973,

 

Gefeliciteerd! ? Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd en ook ik ben een echte zijslaper. Op mijn rug slapen gaat echter prima en ik slaap de hele nacht door. 

 

Ik leg 2 grote hoofdkussen tegen elkaar zodat ik al wat hoger lig. Daarbij heb ik een voedingskussen (eentje van de hema) die ik in mijn rug leg en de zijkanten langs mij heen. En nu komt de tip voor zij slapen:

 

ken je zo’n U-vormig reiskussen voor je nek? Inplaats dat ik die om mijn nek doe, doe ik deze om mijn keel. Klinkt heer raar maar dit zorgt ervoor dat je je hoofd opzij kan laten rusten zoals je gewend bent zonder dat je last van je nek krijgt.

 

misschien dat je het kunt uitproberen voor mij werkt het in ieder geval.

 

???

 

Bedankt voor je tips heb van alles om uit te proberen en jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs hopelijk ben je tevreden en gaat t goed met jou x biba1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Biba1973

 

Allereerst van harte met je nieuwe borsten!!! Ben je tot nu tevreden? Wat fijn dat je geen pijn hebt. Ik hoop voor je dat het zo blijft ;) Bij mij waren de eerste 3 dagen het ergst. Ik heb ze dual plane geplaatst en dat schijnt iets erger te zijn qua pijn dan voor de spier...

 

Ik ben ook een zijslaper en de tips en trucs die ik heb gebruikt zijn al genoemd dus ik kan je verder niet helpen. Denk dat je zelf ff moet uitvogel wat voor jou prettig is. Ik had net als Kimmietje 2 kussens tegen elkaar aan en daartegen een hele grote knuffelkussen zodat ik wat rechter op lag en onder mijn knieën een rolkussen en op mijn buik had ik nog een klein kussentje waarop ik mijn handen had.  Ik vond het ook een drama om zo te moeten slapen. Naja  slapen daar kwam weinig van :118:.

Je moet maar denken dat je weet waar je het voor doet ;)

 

Ik wens je een hele fijne herstel meid en mocht je vragen hebben, stel ze gerust hoor!!!

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geholpen aan een borstvergroting en ik ben ook een zij- en buikslaper en ik super veel baat bij een voedingskussen. Hier kan ik lekker mijn armen op leggen en mijn hoofd toch een beetje schuin leggen. Ook voorkomt het van per ongeluk draaien naar je zij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi @Biba1973

 

Allereerst van harte met je nieuwe borsten!!! Ben je tot nu tevreden? Wat fijn dat je geen pijn hebt. Ik hoop voor je dat het zo blijft  Bij mij waren de eerste 3 dagen het ergst. Ik heb ze dual plane geplaatst en dat schijnt iets erger te zijn qua pijn dan voor de spier...

 

Ik ben ook een zijslaper en de tips en trucs die ik heb gebruikt zijn al genoemd dus ik kan je verder niet helpen. Denk dat je zelf ff moet uitvogel wat voor jou prettig is. Ik had net als Kimmietje 2 kussens tegen elkaar aan en daartegen een hele grote knuffelkussen zodat ik wat rechter op lag en onder mijn knieën een rolkussen en op mijn buik had ik nog een klein kussentje waarop ik mijn handen had.  Ik vond het ook een drama om zo te moeten slapen. Naja  slapen daar kwam weinig van .

Je moet maar denken dat je weet waar je het voor doet 

 

Ik wens je een hele fijne herstel meid en mocht je vragen hebben, stel ze gerust hoor!!!

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

Hoi Eef

 

Het was een hele kussenparade op mijn bed vannacht maar ik heb mooi 5 uur geslapen en vanmorgen zo fit dat ik met mijn lieve viervoeter ben gaan wandelen ff wat bewegen.  Nou ik kan me denk ik gelukkig prijzen dat ik me zo goed voel na 2 dagen ze zijn triuwens dual plane geplaatst 300 en 325 cc .Bedankt voor je tips. Ik ga weer netflixen -:))

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!! Worden vast hele mooie borsten, aangezien Straten daar wel voor bekend is!

Sja.. dat slapen.. Het is idd een dingetje...
Heb je al geprobeerd om de rugsteun wat hoger te zetten (als dat kan bij jouw bed) of wat extra kussens in bed, zodat je wat rechter ligt? Eventueel dan ook een kussen onder je knieën, zodat je houding goed is en je geen last van je rug krijgt.
Verder is het idd even afzien helaas..... Veel meiden slapen de eerste nachten slecht, ofwel vanwege het niet kunnen vinden van hun 'draai' of vanwege pijn....
Er zijn ook meiden die de eerste nachten op de bank doorbrengen, omdat dat net wat lekkerder 'hangt' of ligt.....

Heb je wel voldoende hulp? Afzetten met je armen mag natuurlijk niet, dus soms is het recht komen dan wel wat lastig.. Laat je helpen, voor een goed herstel :)

Misschien dat het ook nog een beetje aan de narcose lag dat je niet kon slapen..... Het is een mix van medicatie die toegediend wordt, en iedereen reageert daar anders op.. Als dát het is geweest, zul je sowieso komende nacht wat beter slapen.

Hopelijk lukt het om beter te slapen komende nacht!!
xx BB

Goedemorgen  best boobie  mijn nacht was heerlijk 5 uur geslapen overal kussens links rechts van me en bij mijn voeten werd redelijk uitgerust wakker . Ben met de hond wezen lopen ff wat beweging en nu weer de bank op netflixen bedankt voor alle tips.

 

Groetjes Biba1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, kimmietje zei:

 

Hey @Biba1973,

 

Gefeliciteerd! ? Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd en ook ik ben een echte zijslaper. Op mijn rug slapen gaat echter prima en ik slaap de hele nacht door. 

 

Ik leg 2 grote hoofdkussen tegen elkaar zodat ik al wat hoger lig. Daarbij heb ik een voedingskussen (eentje van de hema) die ik in mijn rug leg en de zijkanten langs mij heen. En nu komt de tip voor zij slapen:

 

ken je zo’n U-vormig reiskussen voor je nek? Inplaats dat ik die om mijn nek doe, doe ik deze om mijn keel. Klinkt heer raar maar dit zorgt ervoor dat je je hoofd opzij kan laten rusten zoals je gewend bent zonder dat je last van je nek krijgt.

 

misschien dat je het kunt uitproberen voor mij werkt het in ieder geval.

 

???

 

Goedemorgen Kimmetje

 

ik heb 5 uurtjes kunnen slapen vannacht dus das al veel beter dan de eerste nacht. Voel me goed weinig pijn hopelijk gaat t herstsel in dit tempo verder. Dat kussentje op mijn kon ik niet verdragen maar evengoed bedankt voor je tips. Hopelijk voel jij je alweer een beetje beter dan gisteren elle dag een stapje vooruit :-))

 

Groetjes Biba1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Biba1973 zei:

Goedemorgen Kimmetje

 

ik heb 5 uurtjes kunnen slapen vannacht dus das al veel beter dan de eerste nacht. Voel me goed weinig pijn hopelijk gaat t herstsel in dit tempo verder. Dat kussentje op mijn kon ik niet verdragen maar evengoed bedankt voor je tips. Hopelijk voel jij je alweer een beetje beter dan gisteren elle dag een stapje vooruit :-))

 

Groetjes Biba1973

 

Wat fijn dat je goed hebt kunnen slapen! ? Dit was mijn eerste nacht waar het wat minder ging. Werd snachts wakker en sochtends ook weer vroeg wakker. Zo zie je dat het elke nacht kan verschillen. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Biba1973 zei:

Goedemorgen  best boobie  mijn nacht was heerlijk 5 uur geslapen overal kussens links rechts van me en bij mijn voeten werd redelijk uitgerust wakker . Ben met de hond wezen lopen ff wat beweging en nu weer de bank op netflixen bedankt voor alle tips.

 

Groetjes Biba1973

Super!!

 

Qua wandelen met de hond; prima, zolang je geen hond hebt die aan de lijn trekt ?

 

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.