Ga naar inhoud

Iemand bekent met Marc Aganloo bij Faceland?


ThisA

Aanbevolen berichten

Ik heb meerdere Consultancy gedaan. Me recentste consultancy was bij Marc Anganloo van Faceland. Desondanks dat hij erg jong oogde leek zijn advies, samen met de mevrouw van het consult, toch het meest bij mij te passen. Faceland is goedkoop, maar dat maakt mij tegelijkertijd ook wel een beetje angstig.. ik vind het namelijk echt niet erg om het dubbele te betalen.. En betaal liever iets te veel dan te weinig. 

 

Ik heb momenteel B75 en mij werd een Motiva 265CC (Demi) geadviseerd, hierbij had ik snel de vraag waarom er geen druppelvormige implantaten geplaatst konden worden. Dit was mij namelijk eerder geadviseerd door Kliniek Veldhoven, hierbij was het advies voor 200CC van Mentor. Nu bleek het wel zo te zijn dat Motiva dus ''zakt'' als je rechtop staat. Wat Mentor dus niet schijnt te doen. Wat is jullie ervaring hiermee? Daarnaast gaf Faceland aan dat er bij Mentor vaak sneller spraken is van kapselvorming. Is dit ergens aangetoond? 

 

Daarnaast kan ik helemaal niks vinden over Marc Aganloo. Heeft iemand ervaring met hem als PC? Ik kan helemaal niks vinden op het internet over hem. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.