Ga naar inhoud

Allergien


Ilo1988

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Zijn er vrouwen die ook last van allergieën  hebben die al jaren geleden een borstvergroting hebben ondergaan? Ik zelf krijg misschien in september een borstvergroting en ik heb hooikoorts en denk nog wat allergieeen na de geboorte van mn kids. Dus ik ben nogal bang dat ik daardoor meer kans maak op asia.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Ilo1988 zei:

Hallo, 

 

Zijn er vrouwen die ook last van allergieën  hebben die al jaren geleden een borstvergroting hebben ondergaan? Ik zelf krijg misschien in september een borstvergroting en ik heb hooikoorts en denk nog wat allergieeen na de geboorte van mn kids. Dus ik ben nogal bang dat ik daardoor meer kans maak op asia.

 

 

 

Aangezien ik zelf pas een explantatie heb ondergaan, kan ik je wel zeggen dat de vrouwen met klachten wsl niet op dit forum zullen zitten, dus denk eerlijk gezegd niet dat je hier een duidelijk antwoord op gaat krijgen. Bestaande allergieën evenals auto immuunziekten zijn voor sommige artsen reden voor een contra indicatie, andere artsen doen het wel ondanks al bestaande immuunklachten. Zoek er over op, lees erover en verdiep je erin en maak dan een weloverwogen keuze waar je je goed bij voelt.

 

Succes! Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-7-2019 om 07:02, Ilo1988 zei:

Hallo, 

 

Zijn er vrouwen die ook last van allergieën  hebben die al jaren geleden een borstvergroting hebben ondergaan? Ik zelf krijg misschien in september een borstvergroting en ik heb hooikoorts en denk nog wat allergieeen na de geboorte van mn kids. Dus ik ben nogal bang dat ik daardoor meer kans maak op asia.

 

 

Hoi hoi

 

We hebben hier regelmatig vrouwen gehad die van te voren al een auto-immuunziekte hadden of allergieën 

Ik heb met enkele van deze vrouwen nog regelmatig contact gehad en zij hebben allemaal geen verdere klachten ondervonden na de operatie. Het percentage dat klachten krijgt is kleiner dan er wel eens gesuggereerd wordt in de media, maar het is net als bij ex-rokers. Zijn ze eenmaal gestopt met roken, gaan ze opeens overal vertellen dat roken slecht, ongezond en vies is. Sja. That’s life ;)

 

Lees je gewoon goed in, en baseer je beslissing op jouw gevoel en op hoe jij in het leven staat. Zorg wel dat je referentiekader zo groot mogelijk is, zo vergroot je dat je alert bent op verandering in je gezondheid, mocht dat aan de orde zijn. Hoe langer je met asia rondloopt, mocht je er gevoelig voor zijn, hoe meer blijvende schade dat natuurlijk kan brengen. 

Een explantatie is ook voor eigen kosten, dus overweeg gewoon goed wat je wilt :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.