Ga naar inhoud

Wie is de beste pc in 2019


Aanbevolen berichten

Ik ben na lange tijd weer terug hier. Anderzorg wilde destijds niets vergoeden vanwege mijn inframammairplooi .Veel discussie over gehad, maar toen uiteindelijk gekozen om mijn energie op andere zaken te richten en te sparen. Ik ben sinds 2 jaar bij DSW verzekerd, ervaringen zijn zeker welkom.

Maar...nu. Ik krijg het toch niet vergoed, er zit een plooi ( ja velletjes zakken ook, dat zou een plooi kunnen zijn als je 54 bent) 

Nu wil ik gewoon even vragen wie de beste pc is, omdat mijn spaarpotje bijna vol is en ik dat dan wél wil uitgeven aan de beste pc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nog geen bv gedaan en ben mij nog aan het oriënteren. De namen van Straaten, van der Weij en Nio komen voor mijn gevoel vaak terug. Over Diana Gabriels zijn veel wisselende reacties (sorry als ik de namen verkeerd geschreven heb, doe het even uit mijn hoofd) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.